اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

رژیم سعودی برای نابودی کل اسلام کمر همت بسته است/ لزوم استفاده از فضای مجازی در ایجاد وحدت اسلامی

رژیم سعودی برای نابودی کل اسلام کمر همت بسته است/ لزوم استفاده از فضای مجازی در ایجاد وحدت اسلامی
امام جمعه فردوس گفت: رژیم سعودی متاسفانه نه تنها علیه شیعه بلکه علیه اهل سنت و کل اسلام کمر همت بسته است و بسیاری از آثار اسلامی را در مکه و مدینه نابود کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با عوامل اجرایی حج امسال اظهار کرد: حج یکی از فرائض مورد تاکید قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با عوامل اجرایی حج امسال اظهار کرد: حج یکی از فرائض مورد تاکید قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام است.,

 

,

وی با بیان اینکه حضرت امیر المومنین (ع) سوره برائت را در کنار خانه خدا برای مشرکین قرائت کرده است و نمی‌توانیم حج منهای برائت داشته باشیم، افزود: امام راحل (ع) فرمودند" حج بدون برائت حج نیست" بنابراین سیاست باید در این کنگره جهانی مطرح شود.

, حج بدون برائت حج نیست,

 

,

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه بحث وحدت جوامع اسلامی و دشمنی‌های استکبار جهانی علیه امت اسلامی همیشه مطرح است، گفت: چنانچه حج را صرفا به یک عبادت منحصر کنیم هیچ بهره‌ای در جهت ایجاد وحدت در مقابل استکبار نخواهیم داشت.

, چنانچه حج را صرفا به یک عبادت منحصر کنیم هیچ بهره‌ای در جهت ایجاد وحدت در مقابل استکبار نخواهیم داشت.,

 

,

بابایی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهای اسلامی به دلیل دوری از مفاهیم قرآنی به خصوص سیاست حج، حج را به یک برنامه صرفا عبادی تبدیل کرده‌اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پیش قدم شده است که با نمایندگان کشورهای مختلف و اهل سنت و شیعه تماس بگیرد و اگر بتوانیم وحدت جامعه اسلامی را پیگیری کنیم طبعا می توانیم در مقابل شیطنت‌های استکبار به خصوص آمریکا که قصد براندازی اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارد ایستادگی کنیم.

,  مقابل شیطنت‌های استکبار به خصوص آمریکا که قصد براندازی اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارد ایستادگی کنیم.,

 

,

وی با اشاره به اینکه دشمنی شاهان و رژیم سعودی با جمهوری اسلای اسلامی ایران که ام‌القرای اسلام است، کاملا پیدا است، افزود: آل‌سعود از هر نوع تبلیغی برای کشور ایران جلوگیری می‌کند.

,

 

,

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه برگزاری دعای کمیل در مدینه نمادی از وحدت، عبادت و سیاست جمهوری اسلامی ایران و خاری در چشم سعودی‌ها است، گفت: سعودی‌ها با توجه به اینکه بر حرمین شریفین مسلط هستند لذا امسال از برگزاری دعای کمیل جلوگیری کردند.

,

 

,

بابایی با اشاره به اینکه تخریب حرم ائمه بقیع به دلیل ضعیف‌کردن شیعه صورت گرفت، یادآور شد: رژیم سعودی متاسفانه نه تنها علیه شیعه بلکه علیه اهل سنت و کل اسلام کمر همت بسته است و بسیاری از آثار اسلامی را در مکه و مدینه نابود کرده است.

, ژیم سعودی متاسفانه نه تنها علیه شیعه بلکه علیه اهل سنت و کل اسلام کمر همت بسته است,

 

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز سعودی‌ها قصد تخریب اماکن مذهبی را دارند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران حج فرمودند "باید جهان اسلام دنبال این باشد که از این جنایتی که توسط سعودی‌ها انجام می‌شود، جلوگیری کند تا حرمین شریفین، اماکن مذهبی و یادگارهای ائمه(ع) از بین نرود".

,

 

,

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه در موسم حج، سعودی‌ها و وهابی‌ها به شدت از ارتباط شیعه با اهل سنت کشورهای دیگر جلوگیری می‌کنند و همچنین اگر مشاهده کنند کسانی در مورد مسائل سیاسی جهان اسلام با یکدیگر صحبت می‌کنند، آن‌ها را دستگیر می‌کنند، گفت: فضای مجازی فرصتی است که مقام معظم رهبری فرمودند از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

, امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه در موسم حج، سعودی‌ها و وهابی‌ها به شدت از ارتباط شیعه با اهل سنت کشورهای دیگر جلوگیری می‌کنند و همچنین اگر مشاهده کنند کسانی در مورد مسائل سیاسی جهان اسلام با یکدیگر صحبت می‌کنند، آن‌ها را دستگیر می‌کنند، گفت: فضای مجازی فرصتی است که مقام معظم رهبری فرمودند از این فرصت به خوبی استفاده کنید., وهابی‌ها به شدت از ارتباط شیعه با اهل سنت کشورهای دیگر جلوگیری می‌کنند,

 

,

بابایی خاطرنشان کرد: در گذشته اگر می‌خواستیم مطالبی را به جایی منتقل کنیم بسیار سخت بود اما در حال حاضر از طریق اینترنت می‌توانیم تمام معارف اسلامی شیعه و بحث وحدت را به دیگران منتقل کنیم و اگر از فضای مجازی به خوبی استفاده شود طبعا در وحدت اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اعتقاد بر این داریم که مقام معظم رهبری تمام مسائل داخل، خارج و جهان اسلام را رصد می‌کنند و رهنمودهای ایشان در همه جنبه‌ها تأثیرگذار است، افزود: از همه مردم درخواست داریم که همیشه پیگیر فرمایشات و دنبال عمل به منویات ایشان باشند تا ان‌شاءالله جهان اسلام بیدار شود، صدور انقلاب به خوبی شکل گیرد و در آینده بتوانیم مقدمه ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) را فراهم کنیم.

, از همه مردم درخواست داریم که همیشه پیگیر فرمایشات و دنبال عمل به منویات ایشان باشند,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه