اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

حمله موشکی ایران پیام روشنی به استکبار بود

حمله موشکی ایران پیام روشنی به استکبار بود
عبدالرضا مصری با اشاره به توانمندی کشور در عرصه موشکی گفت:حمله موشکی ایران پیام روشنی به استکبار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، عبدالرضا مصری، امروز پنج شنبه در مراسم متمرکز آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در کرمانشاه در جمع بسیجیان اظهار داشت: ایمان و عمل صالح دو رکن اساسی بود که موجب شد این قطعه از زمین به رهبری امام راحل معنای کل زمین را به خود بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه واژه های زیبایی در طول انقلاب نمایان شده است، افزود: یکی از آن واژه ها دفاع مقدس بود یعنی دفاع و مقاومت در برابر ظالم بر مبنای ارزشهای دینی و معنوی است.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در جنگ تحمیلی بیش از ۳۶ کشور دنیا دست به دست هم دادند که نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند امابا ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و مردم ایران نتوانستند به نقشه های شوم خود برسند.

,

وی ابراز داشت:با نگاهی به تاریخ ایران می توان فهمید که در طول ۲۰۰ سال گذشته جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند.

,

مصری با بیان اینکه اقلیم های زیادی در طول جنگ های قبل از ایران جدا شدند، گفت: بحرین که استان چهاردهم ایران بود نمونه ای از آنهاست.

وی افزود:امروز آنچه که استکبار می خواهد به این کشور برگردد همان نظامهایی است که سرزمین و مردمان زیادی را در جنگ های مختلف از دست داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول جنگ های قبل از انقلاب ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۱ کیلومتر مربع از سرزمین ما توسط دشمنان تصاحب شد، گفت:در انقلاب تولدی رخ داد که امروز همه با نام آن آشنا هستیم، تولد بسیج با نفس مسیحایی امام(ره) بود.

,
,
,
,
,

وی بیان کرد:شکل گیری بسیج با حضور همه اقشار مختلف جامعه و برافراشته نگهداشتن علم انقلاب توسط آنها رعبی در دل دشمنان انداخته است که جرات دست درازی به انقلاب را ندارند.

,

مصری با بیان اینکه اگر علم در ثریا باشد امروز همین فرزندان بسیجی مرز و بوم به آن دست پیدا خواهند کرد، گفت:روزی همه دنیا را گشتیم که یک موشک به ما بدهند اما امروز این سربازان خط مقدم و فرزندان انقلاب در همین کرمانشاه با پرتاپ موشک به مقر دشمنان اسلام سیلی موشکی به آمریکا و استکبار زدند و خود آنها نیز پیام روشنی از این حمله موشکی گرفتند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ید و رهبری واحده در این کشور سبب شده که پیروز میدان باشیم، اظهار داشت:دشمن ورق جدیدی از جنگ را علیه کشور ما آغاز کرده که ۲ رکن دارد یک رکن رسانه ای و روانی و یک رکن اقتصادی و اگر بتوانیم در مقابل رکن اول مقاومت کنیم بدون شک رکن دوم بی اثر خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر دشمن نتواند از نظر رسانه ای و روانی با عناصر سست خود در دل مردم ما اندوه و ترس ایجاد کند تحریم اقتصادی بی اثر خواهد بود و این شعار نیست بلکه حقیقت محض است.

,
,
,

وی عنوان داشت: لیبی با آن همه امکانات طی یک هفته زیر و رو شد اما ۴۰ سال تمام استکبار مقابل حق قرار گرفته است و این وعده الهی است که حق پیروز خواهد شد.

,

مصری ابراز داشت:اگر همه دست به دست هم دهیم و نگذاریم این عناصر سست، رعب تحریم در دل ما بیندازند بدون شک در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

,

وی گفت:البته ما از روز اول به برخی سیاست های اقتصادی ایراد گرفتیم و مخالف بودیم و اعتراضات ما سبب شد امروز در صدد اصلاح آن برآیند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:تا به امروز حدود ۹۰ درصد از نقشه های شوم دشمن نتوانسته به توفیق نائل شود امروز با اینکه نقشه های شومی کشید و قرار شد یک شبکه در ترکیه و ایران دلارها را جمع کنند و از طریق ترکیه به آمریکا برای یهودیها حواله کنند، اگر پولشویی و fatf درست است چرا یقه آنها را نمی گیرند.

,

وی بیان کرد:دیروز ترامپ به حاکمان عربستات گفت اگر ما نباشیم ۲ هفته شما حاکم نخواهید بود اما ما با افتخار می گوییم بسیج نگهدار کشور ماست و با رهبری مقام عظمای ولایت مشت محکمی به دهان آمریکا خواهند کوبید و تا بسیج هست انقلاب ماندگار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه