اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر:

هیمنه اقتصادی آمریکا را می شکنیم/ صبر و توانمند سازی داخلی رمز موفقیت است

هیمنه اقتصادی آمریکا را می شکنیم/ صبر و توانمند سازی داخلی رمز موفقیت است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما هیمنه آمریکا را در زمینه اقتصادی می شکنیم و می توانیم یک انقلاب دیگر در زمینه اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سردار محسن رضایی در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 استان بوشهر گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ائتلافی علیه ایران شکل گرفت که در سطح بین المللی به رهبری آمریکا و عربستان در منطقه شکل گرفت که رژیم صهیونیستی تکمیل کننده اضلاع این مثلث است. این مثلث وقتی موفق به سقوط شاه  نشدند بعد از پیروزی انقلاب با انواع توطئه ها سعی در به شکست کشاندن انقلاب و جلوگیری از اقتدار ایران داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترور و ایجاد ناامنی و سعی برای تجزیه و تحمیل جنگ به ایران از اقداماتی بود که برای جلوگیری از اقتدار ایران انجام گردید اما ایران از این مرحله با موفقیت عبور کرد و اقتدار خود را در منطقه به دست آورد و بعد از گام اول در دومین گام تلاش برای پیشرفت و توسعه در زمینه صنعت، فناوری و کشاوزی و اقتصاد آغاز شد.

,

رضایی ادامه داد: در دومین گام دشمنان ایران برای به شکست کشاندن این مرحله با کارشکنی و سنگ اندازی داشتند. باید مانند زمان جنگ با استفاده از صبر و تحمل و پایداری و توجه به توامندی ها، شایسته سالاری و استفاده نیروی انسانی خودمان را توانمند کردیم و از سختی های زمان جنگ به ساخت موشک های نقطه زن در زمان حاضر رسیدیم.

,

وی گفت: در مرحله دوم هم باید با صبر و تحمل و مقاومت می توانیم از 10 برابر تحریم بیشتر از حالا هم عبور کنیم و تنها باید به آینده امیدوار بود و از تمام توامندی های خودمان را استفاده کنیم. چرا ما نتوانیم قدر اول اقتصادی منطقه باشیم؟ بوشهر قابلیت های زیادی دارد از نعمت های طبیعی تا جوانان شایسته می تواند یکی از قطب های اقتصادی کشور باشد و همه استان ها می تواند یک قطب اقتصادی باشند.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در جنگ به مردم و بسیجیان اعتماد کردیم و سربلند شدیم و الان هم باید با روحیه جهادی و همکاری با یکدیگر و اصلاح نواقص نظام مدیریتی کشور دستاوردهای زمان جنگ هم اکنون در زمینه اقتصاد و معیشت مردم این موفقیت ها را تکرار کنیم.

,

رضایی گفت: ما هیمنه آمریکا را در زمینه اقتصادی می شکنیم و می توانیم یک انقلاب دیگر در زمینه اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کنیم. پیشاپیش مردم و دولت رهبر فرزانه ای داریم و باید با صبر و پایداری با توامندسازی خودمان تحول لازم را ایجاد کنیم و این ظلم بزرگ تحریم ها فرصتی بزرگ  است.

,

وی گفت: ما نیاز به تحول داریم و در ماه های آینده این تحول با همکاری و همدلی دولت و مردم ایجاد خواهد شد.

,

بوشهر پایتخت استکبارستیزی است

, بوشهر پایتخت استکبارستیزی است,

پیش از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت صفایی بوشهری نمانده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر در سخنانی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)  برخواسته از قیام امام حسین (ع) و نشان دهنده اقتدار دفاعی ایران است.

,

آیت الله صفایی گفت: استان بوشهر پایتخت استعمار ستیزی ایران است و 4 بار انگلیس به بوشهر حمله کرد اما شکست خورد و بوشهر خط مقدم دفاع از ایران است. بسیجیان و مردم در کنار نیروهای مسلح تحت امر ولایت در مقابل تهاجم بیگانگان ایستادگی می کنند.

,

بوشهر مهد تاریخ آفرینان است

, بوشهر مهد تاریخ آفرینان است,

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر هم در سخنانی در جمع بسیجیان گفت: استان بوشهر استانی غنی است و کسانی ظهور کرده اند که تاریخ ایران را رقم زده اند از رئیسعلی دلواری تا شهید نادر مهدوی و ماهینی و 2000 شهید دفاع مقدس استان بوشهر افتخار آفرینان ایران هستند.

,

این رزمایش مرحله دوم  رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 است و در مرحله اول محرومیت زدایی از موضوعات مورد توجه بود و 360 گروه جهادی داوطلب در سراسر استان بوشهر به ارائه خدمات پرداختند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه