اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

نمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص) در یاسوج/ملتی که خسته نیست و کوبنده در برابر موانع پیش می‌رود+تصاویر

نمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص) در یاسوج/ملتی که خسته نیست و کوبنده در برابر موانع پیش می‌رود+تصاویر
صبح امروز رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور بسیجیان سراسر استان در یاسوج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز بسیجیان سراسر استان حرکت خود را به سمت محل تجمع 20 هزار نفری که در میدان صبحگاه سپاه فتح است آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جانشین سپاه فتح استان در حاشیه این مراسم گفت: گردان های بیت المقدس،امام علی (ع)، امام حسین(ع)، کوثر، الزهرا (س) و اقشار مختلف بسیج از نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد متمرکز در میدان بزرگ سپاه فتح در یاسوج در حال شکل گیری است و تا دقایقی دیگر این رزمایش به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ جهانگیر انصاری ادامه داد: از جامعه ایثارگران، مدیران استان اعم از استاندار، ائمه جمعه و همه کسانی که همکاری کردند و سنگ تمام گذشتند، خانواده های معزز شهدا که در این برنامه شرکت کردند و روحانیتی که با حضورشان زینت بخش این رزمایش هستند و همچنین همه بسیجیان عزیز کمال تشکر را داریم.

,

, ,

وی افزود: این رزمایش باصلابت مستحق این استان است ، کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جزو استان های برتر بود، انتظار می رود که هر جا نظام اسلامی نیاز به حضور این مردم داشته در صحنه حاضر باشند ، امروز هم در راستای این برنامه و در راستای لبیک به امام حاضرشان و تجدید میثاق با ولایت، امام و شهدای عزیز گرد هم آمدیم تا یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و در راس آن استکبار جهانی بزنیم.

, وی افزود: این رزمایش باصلابت مستحق این استان است ، کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جزو استان های برتر بود، انتظار می رود که هر جا نظام اسلامی نیاز به حضور این مردم داشته در صحنه حاضر باشند ، امروز هم در راستای این برنامه و در راستای لبیک به امام حاضرشان و تجدید میثاق با ولایت، امام و شهدای عزیز گرد هم آمدیم تا یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و در راس آن استکبار جهانی بزنیم., ولایت,

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.

, فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است., فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.,

 

,

, ,

سردار یدالله بوعلی افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.

, سردار یدالله بوعلی , سردار یدالله بوعلی ,

وی گفت: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم و همچنین به جهانیان اعلام کنیم همچنان در طلوع خورشید حجاز در رکاب امیر کشور در پاسداری از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن و در مقابل تحریم ها و تهدید ها ایستاده ایم.

,

سردار بوعلی افزود: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.

,

 

,

, ,

در ادامه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقتدران عاشورایی درود خدا بر شما باد و خداوند یاری شما باشد، نام این حضور اقتدار عاشورایی است، اقتدار دلیرمردانی که دیر زمانی است که مقاومت کرده اید تا چهل سال از انقلاب و میهنتان حراست کنید، درود بر شما که ویژگی های عاشورایی در شما تبلور یافته است.

,

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بیان کرد: امام حسین (ع) و اصحابش بر مدار نگرش توحیدی حرکت کردند، اراده خدا این بود، در گودی قتلگاه گفت تسلیم به امرک این یعنی حضور، یعنی نگرش عاشورایی.

,

وی افزود: عاشورائیان بصیر هستند زمان و دشمن و وظیفه را می دانند، به اصحاب اما حسین (ع) گفتند: چرا می روید؟ گفت ما بر مدار بصیرت هستیم، راه را شناخته ایم و هدف را می دانیم، مسیر را می شناسیم، دشمن را شناخته ایم.

,

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: سیطره استکبار در جهان یعنی احیای سنت های شیطانی و این بصیرت یعنی ویژگی های عاشورایی؛ عاشورائیان زیاد هستند که مردان مقاومت و صبر هستند، انقلاب عاشورایی شما و جنگ مقدس ما و دفاع از حریم حرم بر مدار این مقاومت شکل گرفت، صبر و مقاومت عزت انسان است، راهی جز مقاومت و ایستادگی نداریم، امتی که مقاومت نمی کند محکوم به ذلت،فروپاشی و نابودی است، یک ملت اگر عزت خود را با مقاومت حفظ نکند، مردان ذلت هستند و مردی را لایق نیستند.

,

وی بیان کرد: عاشورائیان برای مرگ آماده بودند، انسان هایی که مرد ایثار و مقاومت بودند، این چنین بود که عاشورا شکل گرفت و این چنین بود انقلاب ما شکل گرفت و میهن ما ۴۰ سال در مقابل تمام دشمنی ها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: درود بر شما عاشورائیان و آفرین بر شما دلیر مردان و شیرزنانی که تا آخر تحت امر ولایت رهبر ایستادید تا از انقلاب و میهن در مقابل همه فتنه ها پاسداری کنید، آفرین بر شما که در مصاف جنگ اقتصادی آماده اید که بینی دشمن را به خاک بمالید و  پشت دشمن را به خاک بزنید، آفرین بر امت مقاوم؛ امتی که عزت را از خدا بخواهد بدون شک پیروز می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخنران بعدی این مراسم بود که گفت: تاریخ بزرگ ما در گذشته نشان داده هیچگاه به هیچ ملت و کشوری تعرض، تهدید و تجاوز نکردیم، چرا که از فرهنگ، تمدن، دین و مردم بزرگی برخودار هستیم.

,
,
,
,
,

علی محمد احمدی بیان کرد: تجربه نشان داده است هر کسی طمع کند و در مقابل این ملت بایستد و دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده ای رو به رو خواهد شد.

,

وی با اشاره به حمله تروریستی اهواز و پاسخ سپاه به انها گفت: نیروهای مسلح ما پاسخ کوبنده ای که شایسته تجاوزگرانه و جنایتکاران بود به آنها دادند .

,

احمدی ادامه داد: دکترین ما حکمت، عزت و اقتدار است، طبق گفته رهبر هم دیپلماسی را ادامه می دهیم و هم قدرت بازدارندگی خود را داریم، تا در برجام دیوان لاهه نشان دهیم مردمی که پیرو مکتب اهل بیت است به دیگران و حقوق دیگران احترام می گذارند و بد عهدی نمی کنند و اهل منطق هستند،با موشک هایمان در هر جای دنیا باشند جواب آنها را به خوبی خواهیم داد، اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است.

,

استاندار بیان کرد: ما ملت بزرگی هستیم که با تهدید و فشار درونی تسلیم نمی شویم همان طور که در هشت سال دفاع مقدس تسلیم نشدیم، ملت ما هرگاه احساس کند تهدیدی از بیرون در حال شکل گیری است در کنار هم خواهند بود امروز دولت،قوه قضائیه، مردم، سپاه، بسیج در این جنگ کنار هم خواهند بود.

,

احمدی بیان کرد: نه با برخوردهای احساس نه برخوردهای سرسری بلکه با عقلانیت و کمک ملت در جنگ اقتصادی نیز بر دشمن پیروز خواهیم شد آنچه که ملت ما باید بدانند این است که از درون یک دشمن دورنی با طمع و حرص ما را تهدید می کند، بسیاری هستند که درباره ارز حرص جمع آوری طلا و ارز را دارند تجربه گفته برای این ملت بزرگ باید مثل روزهای جنگ در کنار هم باشیم وبرای این ملت هرچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

,

وی افزود: هرکسی به هر نحوی چه در حوزه امینی و اقتصادی بخواهد در مقابل این ملت بایستد بسیج، سپاه، قوه قضاییه، در مقابل او خواهند ایستاد، مردم ما با محتکرین و کسی که بخواهد به کشور آسیب بزند تعارفی نخواهد داشت، با عقلانیت تفکر و برنامه ریزی تلاش می کنیم مشکلات فراروی شما ملت بزرگ را حل کنیم.

,

در ادامه تصاویری از این مراسم آمده است:

, در ادامه تصاویری از این مراسم آمده است: ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه