اخبار داغ

گردهمایی عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)در لرستان+عکس

گردهمایی عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)در لرستان+عکس
گردهمایی بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور 25 هزار بسیجی از سراسر استان در دهکده المپیک لرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک امروز روز بزرگی است، روزی که بسیجیان در سراسر کشور حماسه ای بزرگ و بی نظیر را خلق خواهند کرد، بسیجیانی که از بدو پیروزی انقلاب تا کنون همیشه در صحنه حاضر شده اند و در همه عرصه ها و بخش ها خدمت رسانی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 همایش

, همایش,

 

,

حضور بسیجیان جهادگرد در اردوهای جهادی که در بخش عمرانی به محرومین خدمت می کنند، بسیجیانی که با ارائه خدمات پزشکی و درمانی دردهای مردم مناطق محروم را تسکین می کنند، بسیجیانی که در کارخانه ها در شیفت های خدمت در راستای توسعه و کمک به اقتصاد گام برمی دارند، بسیجیانی که در بخش های فرهنگی و سایر بخش ها حضور پر رنگی دارند.

,

 همایش

, همایش,

 

,

اما امروز بسیجیان سراسر استان های کشور بار دیگر گرد هم آمدند تا اقتدار و عظمت بسیج را به رخ همه جهان بکشند، با حضورشان بگویند که ما تا آخرین قطره خون در راه دفاع از وطن و ارزشها ایستاده ایم و همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی می کنیم.

,

 

,

 همایش

, همایش,

 

,

این همایش در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) است که در استان لرستان با حضور 25 هزار نفر از بسیجیان سراسر استان در دهکده المپیک آغاز شده است.

,

 

,

 همایش

, همایش,

 

,

این رزمایش از 9 شهریور ماه آغاز شد و بسیجیان در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، پزشکی، بسیج کارگری و سایر بخش ها خدمات لازم را ارائه دادند و امروز با گردهمایی اتمام این رزمایش را اعلام می کنند.

,

 

,

همایش

, همایش,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه