اخبار داغ

مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان استان یزد:

کمبود کالا در بازار یزد وجود ندارد/ انتظار کاهش قیمت اجناس را نداشته باشید

کمبود کالا در بازار  یزد وجود ندارد/ انتظار کاهش قیمت اجناس را نداشته باشید
مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان استان یزد گفت:هر چند قیمت اجناس افزایش داشته است اما خوشبختانه کمبود کالایی در استان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد نیکو نهاد در گفتگو با یزدرسا گفت: هر چند قیمت اجناس افزایش داشته است اما خوشبختانه کمبود کالایی در استان وجود ندارد و شایعاتی که در این زمینه وجود دارد صحیح و به دور از واقعیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اعتصاب کامیون داران در سراسر کشور گفت: هر چند به دلیل اعتصاب کامیون‌دارن  بسیاری از کالاها در کارخانجات دپو شده است اما همچنان موجودی انبارها در استان پاسخگوی نیاز مردم است و کمبودی وجود ندارد.

,

نیکو نهاد در خصوص افزایش قیمت مواد غذایی گفت: از ابتدای سال تا کنون شاهد افزایش شدید قیمت مواد غذایی هستیم به طوری که بعضی از کالاها از ابتدای سال تا کنون 100 درصد و بعضی 50 درصد افزایش قیمت داشته اند. در مجموع متوسط افزایش قیمت مواد غذایی بین 60 تا 70 درصد بوده است.

,

وی در خصوص شایعه کمبود روغن در استان گفت: از اردیبهشت ماه روغن مانند قبل به وفور در بازار یافت نمی شود اما کمبودی هم نداریم و این کالا به اندازه نیاز مردم استان در بازار وجود دارد و موضوع کمبود روغن بیشتر شامل حلب های بزرگ روغن با وزن بالا است که مصارف صنعتی و تجاری دارند و شامل روغن خوراکی و مصرفی خانوارها نمی شود.

,

مدیر اجرایی اتحادیه عمده فروشان یزد با اشاره به شایعه کمبود و گرانی اجناس در فضای مجازی گفت: انتشار این شایعات در جامعه میزان خرید مردم در روزهای گذشته را به شدت افزایش داده بود اما در چند روز گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار میزان خریدهای مردم نیز کاهش یافته است.

,

نیکونهاد در خصوص کاهش قیمت اجناس گفت: هیچ جنس و کالایی با دلار 15 ، 16 و یا 17 هزار تومان تولید و یا وارد نشده است که بخواهد با کاهش قیمت دلار قیمت آن ها نیز کاهش یابد از این رو انتظار کاهش قیمت ها به دلیل کاهش قیمت دلار صحیح نیست.

,

انتهای پیام/ق

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه