اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اجتماع بسیجیان مظهر ایستادگی است/انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر کشورها

اجتماع بسیجیان مظهر ایستادگی است/انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر کشورها
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اجتماع بسیجیان مظهر ایستادگی است و انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای سایر کشورها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سردار "مرتضی کشکولی" فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گردهمایی بزرگ بسیجیان که در دهکده المپیک خرم آباد برگزار شد گفت: امروز بسیجیان در سراسر کشور با اجتماعی عظیم، اقتدار را به دنیا نشان می دهند و اجتماع بسیجیان مظهر ایستادگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ در برابر دشمن ایستاد و هشت سال جنگ تحمیلی تجربه ای تلخ برای دشمن است که با ایستادگی و مقاومت ملت و رزمندگان ایران با شکست مواجه شد.

,

سردار کشکولی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و بسیار خوشحالیم که وحدت و اتحاد ما به ثمر نشسته و این اجتماع بزرگ بسیجیان که وفاداران به انقلاب هستند امروز گرد هم آمده اند تا بار دیگر پایبندی خود را اعلام کنند.

,

به گفته وی وحدت اولین کلمه شعار این همایش است و با وحدت به پیروزی های بزرگی رسیده ایم و مردم انقلابی ایران اسلامی به کوری چشم دشمن همراه امام(ره) و رهبری در یک ایستادگی و استقامت چهل ساله سربلند بیرون آمدند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: این اجتماع نمونه ای از مظهر ایستادگی است و ملت ایران اسلامی در طول این چهل سال با ایستادگی، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی به عنوان الگویی رهایی بخش برای ملت های جهان تبدیل شده اند.

,

وی بیان کرد: امروز همچنین گفتمان انقلاب نجات بخش مسلمان و مستضعفان جهان شده و همچنان در این مسیر به حرکت خود ادامه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه