اخبار داغ

بازوند:

دولت۵۸۵۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله زده پرداخت کرده است

دولت۵۸۵۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله زده پرداخت کرده است
استاندار کرمانشاه گفت: دولت ۵۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب های مختلف به زلزله زدگان پرداخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی آسیب دیده در زلزله که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و صنعتگران زلزله زده در سرپل ذهاب برگزار شد،اظهار داشت:دولت در زلزله کرمانشاه خدمات بسیار گسترده و بی سابقه ای را به مردم آسیب دیده ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,


وی با بیان اینکه دولت ۵۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب های مختلف به زلزله زدگان داده است که بی سابقه است، افزود:وزیر صنعت در زلزله زحمات بسیار زیادی کشید و در همان ۲ هفته اولیه از طریق صندوق توسعه ملی ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی ارزان قیمت برای صنایع زلزله زده مصوب کردند که کار بسیار ارزشمندی است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد:وزیر صنعت برای تهیه مصالح ارزان قیمت برای روند بازسازی زلزله زدگان سنگ تمام گذاشت و آهن آلات مورد نیاز زلزله زدگان از طریق ذوب آهن اصفهان در حال تامین و عرضه است.

وی ابراز داشت:بانک های عامل تضامین زنجیره ای و سفته را برای وام های واحدهای صنعتی زلزله زده نمی پذیرند که این مشکل باید برطرف شود.

بازوند گفت: رییس جمهور در روستای فتاح بگ قصرشیرین در جمع زلزله زدگان با موضوع امهال وام های زلزله زدگان موافقت کرد و بر این اساس وام های زیر ۵۰ میلیون تومان زلزله زدگان امهال می شود و وام های بالای ۵۰ میلیون هم توسط یک کمیته بررسی و تعیین تکلیف می شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد:در این نشست صنعتگران زلزله زده در رابطه با مدیریت یکی از بانک ها اعتراضات متعددی را مطرح کردند که آن ها را به شکل جدی بررسی می کنیم و در صورت تایید قصور با مدیر بانک برخورد جدی می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه