اخبار داغ

با حضور وزیر صمت و سرپرست وزارت تعاون؛

بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد

بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد
بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور با حضور وزیر صمت و سرپرست وزارت تعاون افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت  و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور که به همت سازمان بهزیستی و با حمایت مالی سازمان ایمیدروساخته شده است، افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

این مرکز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال طی هفت ماه احداث شده است و امکان ارائه خدمات به ۳ هزار و ۹۰۰ نفر ار معلولان این منطقه را دارد.

,

مهدی کرباسیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان ایمیدرو اظهار داشت:ساخت این مجتمع توانبخشی از ۲۰ اردیبهشت سال جاری آغاز شده است  و پیش بینی ما این بود تا اوایل مرداد به بهره برداری برسد که به دلیل برخی مشکلات پیش آمده امروز شاهد افتتاح آن بودیم.

,

وی با بیان اینکه این مرکز با الگو گرفتن از پیشرفته ترین مراکز کشور ساخته شده است، افزود:سازمان ایمیدرو از نظر مهندسی از بهترین مصالح برای ساخت این مجتمع استفاده کرده است.

,

, ,

رییس سازمان ایمیدرو تصریح کرد: برای ساخت این پروژه سه میلیارد تومان هزینه شد که ۱.۵ میلیارد تومان آن را ایمیدرو از محل مسئولیت اجتماعی تقبل کردو مابقی نیز با همکاری چند شرکت دیگر تامین شده است.

,

وی با اشاره به سایر خدمات سازمان ایمیدرو بیان کرد:تمدید ۲ ساله ۶۲ مورد از وام معادن استان از دیگر اقدامات این سازمان در مناطق زلزله زده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه