اخبار داغ

سرپرست سازمان صمت کرمانشاه:

۲۵ واحد صنعتی در سرپل ذهاب نیازمند امهال وام هستند

۲۵ واحد صنعتی در سرپل ذهاب نیازمند امهال وام هستند
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۲۵ واحدصنعتی در سرپل ذهاب با بدهی ۱۶ میلیارد تومان نیازمند امهال وام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد  محسن رستمی امروز پنج شنبه در نشست صنعتگران مناطق زلزله زده سرپل ذهاب با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ۶۰ واحد صنعتی در سرپل ذهاب، براثر زلزله دچار خسارت شدند که از این تعداد ۴۹ واحد درخواست تسهیلات داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه سه مورد از این ۴۹ واحد برای دریافت تسهیلات اقدام نکردند، افزود: تلاش ها برای پرداخت تسهیلات به ۴۶ واحد متقاضی در دست اقدام است.

,

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز داشت:۲۵ مورد پرداخت تسهیلات مصوب و۱۴ مورد نیز منجر به پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه افرادی که تسهیلات را دریافت کردند نسبت به بازسازی اقدام کردند، گفت: بانکهایی که شرایط بحرانی واحدهای زلزله زده را لحاظ نمی کنند و برخورد یکسانی با متقاضیان واحدهای زلزله زده در مقایسه با شرایط عادی دارند مانعی جدی بر سر راه پرداخت تسهیلات هستند.

,

وی  با بیان اینکه برخی از واحدهای مذکور در تملک بانک ها هستند افزود:۲۵ واحد در این شهرستان نیاز به امهال وام دارند که کل بدهی آنان ۱۶ میلیارد تومان است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه