اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

ضربت موشکی محرم هشداری برای حامیان تروریست ها است

ضربت موشکی محرم هشداری برای حامیان تروریست ها است
امام جمعه ایلام گفت: ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پیام این حمله موشکی این است که ایران توان بسیار بالایی برای حمله به آمریکا، اسرائیل و عربستان در هر زمانی را دارد و این اقدام شجاعانه نشان داد نیروهای توانمند سپاه به هر جایی که اراده کنند می توانند حمله کنند.

,

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: نوشتن پیام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی موشک ها حاکی از آن است که هدف فقط داعش نبود و پیام مهمتر موشک ها این است که ایران قدرت بسیار بالایی در حمله به این سه کشور و دشمنان انقلاب اسلامی را دارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: حمله موشکی به داعش و حزب دموکرات در واقع تمرینی موشکی برای نیروهای مخلص و شجاع ایران برای حمله به حامیان این تروریست ها است.

,

وی ادامه داد: سیاست مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان ایجاد ناامنی و هرج و مرج اقتصادی برای بدبین کردن مردم از انقلاب اسلامی است لذا تقویت توان دفاعی و بهبود وضعیت اقتصادی  تنها راه برون رفت از مشکلات است.

,

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی نیرویی مقتدر و عامل ایجاد امنیت در جامعه است و این وظیفه سنگین را تاکنون به نحوه احسن انجام داده است.

,

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت سیاسی، اجتماعی و فردی آحاد جامعه است که در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه