اخبار داغ

معاون عمرانی وزیر کشور:

۱۰ پروژه زیرساختی مرز مهران در حال اجراست

۱۰ پروژه زیرساختی مرز مهران در حال اجراست
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۰ پروژه زیرساختی برای مرز مهران در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "مهدی جمالی نژاد" صبح جمعه در بازید از پایانه مرزی مهران به خبرنگاران گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در بحش زیرساخت های استان ایلام برای اربعین صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: هم اکنون ۱۰ پروژه زیرساختی در مرز مهران برای اربعین در حال اجراست که بخشی از این پروژه ها امسال به بهره برداری می رسد و بخشی از آنها سال آینده تکمیل می شود.

,

جمالی نژاد با اشاره به اینکه سرعت پروژه های زیرساختی مرز مهران در حال انجام است، تصریح کرد: نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها هزینه می شود.

,

وی تصریح کرد: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های بین راهی نیز در استان ایلام هزینه می شود و در مجموع در سال آینده بخش مهمی از زیرساخت های استان برای اربعین تکمیل می شود.

,

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: برای عمران و توسعه شهر مهران نیز تصمیمات خوبی گرفته شده که امیدواریم این شهر به خوبی برای خدمات رسانی به زوار اربعین آمادگی پیدا کند.

,

جمالی نژاد اظهار داشت: تمامی تلاش برای توسعه زیرساخت ها و عمران شهری در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه