اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

عده‌ای در داخل کشور بلندگوی آمریکا شده‌اند/ جلوی دزدی‌ها، شرارت‌ها و قاچاق کالاها را بگیرید

عده‌ای در داخل کشور بلندگوی آمریکا شده‌اند/ جلوی دزدی‌ها، شرارت‌ها و قاچاق کالاها را بگیرید
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: انقلاب اسلامی ایران دشمنان خود را شکست می‌دهد اما محل اشکال این‌جاست که عده‌ای در داخل کشور بلندگوی آمریکا شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در بخشی از خطبه‌های این آیین با اشاره به سالروز هجرت امام خمینی(ره) به پاریس اظهار کرد: تمامی هجرت‌ها در تاریخ اسلام از جمله هجرت نبی مکرم اسلام(ص) از مکه به مدینه، هجرت امام حسین(ع) از مدینه به کربلا و هجرت امام رضا(ع) از مدینه به ایران پربرکت بوده است.

,

وی با بیان این که هجرت امام خمینی(ره) به پاریس نیز برکات بسیاری داشت افزود: روزنامه شرق‌الاوسط در مطلبی نوشته بود که هجرت روح‌الله خمینی به پاریس، غرب را به وحشت انداخت، شرق را حیران کرد و دنیا را مشغول به خود کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی، ارتباط مردم با پلیس ارتباطی از سرِ محبت توصیف کرد و گفت: انتظار ما از پلیس این است که تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم بیش‌تر کنند و جلوی دزدی‌ها، شرارت‌ها و قاچاق کالاها را بگیرند.

,

شاهچراغی با یادآوری دیدار روز گذشته یکصد هزار بسیجی با رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی گفت: پیش‌تر ترامپ به برخی از مقامات اروپایی گفته بود که ایران دو تا سه ماه دیگر بیش‌تر دوام نمی‌آورد اما همانطور که رهبر انقلاب در اجتماع بسیجیان گفتند، او همچون دیگر دشمنان ایران، این آرزو را به گور خواهد برد.

,

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران ماندنی است و تا ظهور امام زمان(عج) تداوم خواهد یافت گفت: انقلاب اسلامی ایران دشمنان خود را شکست می‌دهد و خود شکست‌ناپذیر است اما محل اشکال این‌جاست که عده‌ای در داخل کشور بلندگوی آمریکا شده‌اند.

,

دل‌بستگان به آمریکا در حال خیانت به کشور هستند

,

امام جمعه سمنان با اشاره به اظهارات عده‌ای که از نزدیک شدن به آمریکا و مذاکره با این کشور سخن می‌گویند تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که این افراد در حال خیانت به کشور و ملت ایران هستند و تأکید کردند که تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت که این افراد به مقصود برسند.

,

شاهچراعی در پایان با قدردانی از انتقام‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال حمله تروریستی اهواز گفت: رهبر انقلاب پیش‌تر خطاب به بدخواهان فرموده بودند که «اگر یکی بزنید، ده تا می‌خورید» و سپاه این سخن رهبری را محقق کرد.

,

وی افزود: موشک‌های دوربرد ایران در انتظار همه کسانی که در اندیشه تجاوز به ایران هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه