اخبار داغ

گزیده ای از بیانات ائمه جمعه هرمزگان:

امنیت مردم خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی /FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است

امنیت مردم خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی /FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است
ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته هرمزگان اصابت موشک های بالستیک به مواضع تروریست ها را نمونه ای بارز از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دانستندو اظهار کردند:قرارداد ننگین FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته هرمزگان اصابت موشک های بالستیک به مواضع تروریست ها را نمونه ای بارز از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دانستندو اظهار کردند:قرارداد ننگین FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سبزپوشان انتظامی مایه افتخار جامعه هستند

, سبزپوشان انتظامی مایه افتخار جامعه هستند,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، خطیب جمعه یندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: امنیت جانی، مالی و ناموسی موجود در جامعه با تلاش کارکنان جهادگر و پرتلاش نیروی انتظامی در جامعه حاکم شده است.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: نیروهای سبز پوش انتظامی که مایه افتخار هستند در دریا، خشکی و دورترین تقاط استان امنیت را برقرار می کنند.

,

نعیم‌آبادی با اشاره به نامگذاری یک روز از هفته نیروی انتظامی یه عنوان ارتقای فرهنگ ترافیک گفت: قوانین راهنمایی و رانندگی شرعا واجب و تخلف از آن حرام است و بایستی همه آن را رعایت کنند.

,

وی یا بیان اینکه گرمای هوا نباید بهانه ای برای استفاده نکردن از کلاه ایمنی باشد، عنوان کرد: استفاده کردن از کلاه ایمنی امری مهم است و برخی کشورها مانند اندونزی هم هوا گرم بوده اما راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند.

,

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه امروز به عنوان روز مبارزه با اخلالگران اقتصادی نامگذاری شده است، تصریح کرد: باندهای قاچاق کالا و سوخت که با وانت قاچاق می‌کنند و بایستی مردم  در این زمینه یاریگر پلیس باشند.

,

نعیم آبادی افزود: روز دامپزشکی که باسلامت جامعه ارتباط دارد را به این عزیزان هم تبریک عرض نموده و از تلاشگران این بخش قدردانی می‌شود.

,

وی با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام(ع) برای اینکه نتوانست مشکل شخصی را برطرف کند، گریه می‌کرد که شیعیان بایستی درس بگیرند و هرکس توانایی دارد، مشکلات مردم را برطرف نماید.

,

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: بسیج قدرتمند و باایمان داریم که تجمع صدهزار نفری در حضور رهبر معظم انقلاب داشتند که معظم له در این جمع فرمودند مردم فکر نکنند که ما به بن بست رسیدیم.

,

وی افزود: رهبر فرزانه در جمع بسیجیان مقتدر که قدرت نیرومند الهی است، فرمودند: اگر جامعه و مردم به این باور برسند که مشکلات را خودشان می‌توانند حل کند، نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

,

نعیم‌آبادی گفت: شایعه ساختن از آب خوردن راحت تر است؛ بخصوص اینکه جامعه‌ای پذیرای شایعه باشد که متاسفانه شایعه سازی رواج می‌یابد.

,

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: خطری که امروز در جامعه وجود دارد همین شایعات است‌، شایعه شد که بنزین در استان پیدا نمی‌شود و صف‌های طولانی تشکیل شد که شایعه‌ای بیش نبود و شبکه وهابیت خبیث این شایعه را منتشر کرده بود، شایعه موج درست می‌کند که نباید برموج سوار شد، وگرنه هلاک می‌شوید.

,

وی خاطرنشان کرد: سیاست دشمنان اختلاف افکنی است، آمریکا جنگ ایران و عراق و سعودی و یمن را به راه انداخت، الان در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و شایعاتی هم منتشر می‌کنند؛ شایعه در مورد عاشورا هم منتشر کردند، شایعه بدون تاثیرنیست.

,

FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است

, FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است,

میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت امام سجاد(ع)گفت: امام سجاد(ع) شاهد و راوی واقعه خون بار کربلا از آغاز حرکت حسینی تا آخرین لحظات شهادت پدر بزرگوارش بود، کسی که سخت ترین لحظات زندگی را با دیدن فجیع ترین صحنه های جنایت بار یزیدیان نسبت به عزیزترین نزدیکان خود در بستر بیماری تحمل کرد.

,

میرزایی، با اشاره به شرایط سخت و اختناق سیاسی دوره امامت حضرت امام زین العابدین(ع)، اظهار کرد: رسالت دفاع از اهل بیت در شرایط سخت اسارت و دفاع از حریم خاندان وحی و ابلاغ پیام نهضت حسینی را بر عهده گرفت و با شجاعت تمام و با شایستگی این وظیفه را به سرانجام رساند.

,

امام جمعه پارسیان، به موضع گیری برخی چهره های سیاسی در خصوص کاهش قیمت دلار و ربط آن به لوایح اف ای تی اف، اشاره و تصریح کرد: اجرایی کردن تعهدات ” اف ای تی اف” مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است که تلفات آن در آینده مشخص می گردد.

,

وی با بیان برخی اثرات سوء طرح ” اف ای تی اف” عنوان کرد: این طرح نه تنها باعث ثبات قیمت ارز نشده بلکه رد یابی برای بمب های تحریمی دشمن می گردد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با صد هزار نفر بسیجی در ورزشگاه آزادی گفت: دشمن می خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن بست پیشروی آنهاست و راه حل وجود ندارد مگر با پناه به آمریکا.

,

میرزایی، ادامه داد: همچنان که رهبر عزیز فرمودند تا جان در بدن داریم زیر بار ذلت آمریکایی و تعهدات دست ساز استکبار نمی رویم.

,

امام جمعه پارسیان، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به جنگ جدید شیمیایی دشمن در عرصه روانی و هجمه رسانه ای، اظهار کرد: پدافند جوانان انقلابی در این عرصه و مقابله با هجمه شیمیایی دشمن، روشنگری نسبت به جنایتهای دشمنان انقلاب و مزدوران داخلی آنها در کشور است.

,

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، پاسخ قاطع و سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات کور گروهک های تروریستی در اهواز را مایه مباهات ملت خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت ملی خود هیچ گونه مماشاتی صورت نخواهد داد.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به ۱۳ مهر سالروز هجرت امام از عراق به پاریس گفت: این هجرت، نهضت انقلابی مردم ایران را جهانی کرد و باعث شد انقلاب اسلامی از قلب جهان غرب طنین انداز شود.

,

امام جمعه شهرستان از صدور رای دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی آن را بر حق بودن نظام و ظالمانه بودن تحریم های آمریکا عنوان کرد.

,

وی، تعیین رئیس مجلس ، رئیس جمهور و نخست وزیر جدید عراق را که گزینه های مطلوب مقاومت هستند را نشان از اقتدار جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی و نشان از استیصال آمریکا و اذناب آنها در منطقه دانست.

,

میرزایی، انتشار اخبار صدور احکام اخلال گران بازار سکه را که با استقبال افکار عمومی همراه بود تحسین و تاکید کرد: تداوم قاطعیت در برخود با مفسدان و تسریع در رسیدگی به پرونده های دانه درشت و مافیایی خواسته افکار عمومی است.

,

وی، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ارزش امنیت در هر ملتی با چیز دیگری قابل مقایسه نیست لذا اگر امنیت باشد دانش، پیشرفت و عدالت هم در آن جامعه مسیر می گردد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، همچنین، پانزده مهر ماه روز روستاییان و عشایر را گرامی داشت و گفت: روستاییان و عشایر سرمایه های کارآمد جهت پیشرفت اقتصادی کشور هستند لذا می طلبد مسئولان توجه همه جانبه برای ارتقا هدفمند توسعه روستایی ایجاد کنند.

,

وی، ۱۶ مهر ماه سالروز شهادت سردار حسین همدانی را گرامی و سالروز جنایت بعثی ها در بمباران شیمیایی سومار را محکوم کرد.

,

امام جمعه شهرستان از جلسه هماهنگی برگزاری موکب های اربعین حسینی خبر داد و از همه علاقمندان جهت کمک به این موکب ها درخواست کرد.

,

وی، در پایان با تسلیت از دست دادن سه نوجوان در حادثه موتور سیکلت، همه مردم و خانواده ها را برای مراقبت بیشتر دعوت کرد.

,

امنیت مردم خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

, امنیت مردم خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است,

احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی تقوی الهی را رمز ورود به بهشت الهی برشمرد.

,

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) هم شاهد قیام امام حسین(ع)، هم راوی قیام و هم افشاگر ماهیت دستگاه فاسد اموی بود و اگر افشاگری های این امام بزرگوار نبود معلوم نیست چه برسر قیام امام در تاریخ می آمد.

,

خطیب جمعه کیش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا از خبرهای خوشی که فضای مجازی را به خود اختصاص داده سخن گفت و افزود: انتشار این خبرها در فضای جامعه موجب مسرت و خرسندی است و نشان از این دارد که خداوند با صابران است و این انقلاب را رها نمی کند.

,

وی به تحولات روزهای اخیر اشاره کرد و برگزاری رزمایش خدمات رسانی بسیج در قالب 7 هزار و 14 گروه جهادی در سراسر کشور با اجرای یک هزار و 973 طرح بهداشتی، آموزشی، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی را از جمله تحولات شاخص آن برشمرد و افزود: نقطه اوج این رزمایش اجتماع 100 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی با سخنرانی مقام معظم رهبری بود که در آن بیانات ارزشمند، حکیمانه و مهمی ایراد کردند.

,

امام جمعه کیش با تاکید براینکه یکی از محوری ترین بیانات رهبری اشاره به اوج اقتدار و عظمت ایران اسلامی و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران بود افزود: این ها واقعیت های انکارناپذیر ایران اسلامی است.

,

وی تاکید کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری این واقعیت ها انکارناپذیر است و قابلیت هایی است که دشمن تلاش می کند  آن ها را مخفی کند اما مردم باید بدانند که ایران از چنین عظمت بالایی برخوردار است.

,

حسن زاده با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در دیدار با بسیجیان بر تاریخ پرشکوه ایران اسلامی تاکید کردند افزود: مقام معظم رهبری عظمت ایران اسلامی را تنها مختص این 40 سال ندانسته و به جز 200 سال از نیمه قاجار تا پایان دوره پهلوی را از تاریخ پرعظمت ایران اسلامی می دانند که در آن ایران همواره سرآمد ملت های مسلمان و حتی همه ملت ها بوده است.

,

وی تصریح کرد: امروز هم ملت ایران در این جنگ اقتصادی با شکست تحریم ها با عظمت باقی مانده و سیلی دیگری به آمریکا خواهد زد و به سران آمریکا به ویژه رئیس جمهور سبک مغز آمریکا خواهد فهماند که جمهوری اسلامی همچنان پایدار و استوار می ماند.

,

امام جمعه کیش اصابت 6 فروند موشک بالستیک میان برد نقطه زن سپاه به فاصله 570 کیلومتری مواضع گروهک های تروریستی و بمباران این مواضع همزمان توسط 7 فروند پهباد بمب افکن را از دیگر تحولات و خبرهای خوش روزهای اخیر خواند و افزود: این عملیات با نام ضربت محرم و رمز مقدس " یا حسین"(ع) انجام شد که نشان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

,

وی تاکید کرد: انجام این عملیات پس از حمله تروریستی در اهواز نشان داد که امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در این خصوص هیچ مماشاتی با دشمن نخواهیم داشت.

,

حسن زاده با تبریک هفته نیروی انتظامی به سروقامتان سبز پوش حافظ حریم نظم و امنیت اجتماعی از نیروهای انتظامی جزیره کیش به عنوان نیروهایی خدوم، مومن، متعهد، انقلابی و تلاشگر نام برد و از تلاش های بی دریغ آنان در برقراری نظم و امنیت در جزیره مرجانی کیش تقدیر کرد.

,

وی به 13 هزار شهید نیروی انتظامی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اشاره کرد که 8 هزار نفر از آنان دردفاع مقدس و 5 هزار نفر در راستای تامین امنیت جان خود را تقدیم انقلا کردند گفت: 22 هزار جانباز نیروی انتظامی نیز نشان می دهد که آن ها دین خود را به انقلاب به نحو احسن ادا کرده اند.

,

امام جمعه کیش با اشاره به برخی گزارش های رسیده مبنی بر مشکلات عدیده در آموزش و پرورش جزیره کیش مبنی بر عدم وجود مدیر ثابت در این مدارس به حضور در این مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: در صحبت با اصحاب فرهنگ و ادب در خصوص گزارشات رسیده تحقیق و بررسی کرده و مشاهده کردم که متاسفانه برخی مدارس هنوز مدیریت ثابت ندارند که جای بسی تاسف است.

,

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می کنم که به سرعت این مشکلات را حل کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه