اخبار داغ

آنچه در نماز جمعه این هفته استان یزد گذشت

آنچه در نماز جمعه این هفته استان یزد گذشت
امام جمعه موقت یزد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره شکست آمریکا در تحریم‌های جدید اظهار داشت: آمریکا دوباره از ملت ایران سیلی خواهد خورد و قطعا شکستی فراموش نشدنی را تجربه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: مسئولان مانند بسیجیان بی‌منت به مردم خدمت کنند

, امام جمعه یزد: مسئولان مانند بسیجیان بی‌منت به مردم خدمت کنند,

حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک به پلیس گفت: نیروی انتظامی موجب اقتدار جامعه و نظم و امنیت است که بر ما نیز تقدیر و تشکر از این عزیزان در این راستا ضروری است.

,

آیت‌اللهی با اشاره به دو عملیات انجام شده در کشور افزود: اولی یک حادثه تروریستی بود که اخیرا انجام شد و مردم بیگناه و بی‌سلاح را به شهادت رساند و از کودک هم نگذشتند و عملیات دوم پاسخ کوبنده سپاه پاسداران بود که با شجاعت به مواضع داعش‌گونه تروریست‌ها حمله کرد و سران آن‌ها را به هلاکت رساند.

,

وی با بیان اینکه این همه اقتدار و سربلندی به واسطه مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: اگر سپاه و نیروی انتظامی موفقیتی کسب می‌کنند و هر اقدامی که دارند به واسطه مقام معظم رهبری است که توکل بر خدا دارند و خداوند فرموده هرکس برای خدا حرکت کند مورد رحمت و کمک خداوند واقع می شود.

,

امام جمعه موقت یزد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره شکست آمریکا در تحریم‌های جدید اظهار داشت: آمریکا دوباره از ملت ایران سیلی خواهد خورد و قطعا شکستی فراموش نشدنی را تجربه خواهد کرد.

,

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش عاشورائیان در سطح کشور و استان یزد گفت: از همه بسیجیان سپاسگزاریم و دست آن ها را به گرمی می فشاریم و توصیه ای به مسئولان دارم که مانند بسیجی ها خدمت کنند.

,

آیت اللهی با تاکید بر لزوم داشتن تلاش جهادی از سوی مسئولان عنوان کرد: باید مانند بسیجی ها خدمت بدون منت داشته باشید و مسئولان باید از این جوانان و نوجوانان بسیجی یادبگیرند و منت برسر مردم نگذارند که متاسفانه برخی مسئولان علی رغم اینکه وظیفه دارند، مزد هم می گیرند، منت می گذارند و خدمتی هم برای مردم ندارند.

,

امام جمعه ابرکوه: طرفداران تسلیم در برابر آمریکا، مرد میدان پیشرفت کشور نیستند

, امام جمعه ابرکوه: طرفداران تسلیم در برابر آمریکا، مرد میدان پیشرفت کشور نیستند,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات دیروز رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادی گفت: عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری ملت ایران سه واقعیت انکارناپذیر و جوانان راه حل مشکلات هستند.

,

وی افزود: حضور قدرتمندانه ملت، جوانان و نیروهای مسلح کشور در صحنه است که یأس و ناامیدی را نصیب دشمن می‌کند و اگر دشمن خود را در برابر مجموعه‌ای مقتدر نبیند، گستاخ و جری می‌شود.

,

امام‌جمعه ابرکوه اظهار داشت: روشنفکرنماهای راحت‌طلب، منافق و ریاکار که دشمنی با آمریکا را عامل مشکلات دانسته و برای دولت و ملت نسخه تسلیم در مقابل آمریکا می‌پیچند، اگر عامل آمریکا نباشند، مرد میدان پیشرفت کشور هم نیستند؛ چراکه این افراد ترسو، مأیوس، تنبل، فرصت‌طلب و خود کم بین در این میدان مانع دیگران هستند.

,

حسینی خاطرنشان کرد: سیاست‌هایی که در روزهای اخیر موجب شکسته شدن نرخ کاذب، حُبابی و بی لجام ارز و طلا در بازار است مورد تقدیر بوده چراکه این افزایش قیمت‌ها آرامش روانی، اقتصادی و معیشتی را از مردم گرفته بود.

,

وی در خاتمه با اشاره به پیروزی حقوقی ایران در دادگاه لاهه تأکید کرد: گرچه اصل سازمان ملل و نهادهای حقوقی آن تحت اشراف لابی صهیونیسم است اما رأی دادن به لغو تحریم‌های دارویی، غذایی و هوایی آمریکا علیه ایران، مستند به ادله حقه‌ای است که از سوی ملت ایران ارائه می‌شود.

,

امام جمعه مهریز: اگر دشمن  علیه ملت ما تحرکی داشته باشد بی‌پاسخ نخواهند ماند

, امام جمعه مهریز: اگر دشمن  علیه ملت ما تحرکی داشته باشد بی‌پاسخ نخواهند ماند,

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز، با تأکید بر لزوم عمل به وعده‌ها و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم توسط دولتمردان گفت: مسئولین باید برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند تلاش کنند.

,

وی افزود: مردم در شرایط کنونی باید بیش از هرزمانی هوشیار باشند، چراکه دشمن قصد دارد با القای نارضایتی در کشور، به انقلاب و دستاوردهای انقلاب آسیب بزند.

,

امام جمعه مهریز اظهار داشت: به کوری چشم رئیس‌جمهور آمریکا و دشمنان داخلی و خارجی که شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عزتمند اسلامی ما را انتظار می‌کشند، امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

,

محی‌الدینی تأکید کرد: پرتاب موشک توسط سپاه به مواضع تروریست‌ها در شرق سوریه، به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی نسبت به امنیت ملی خود هیچ مماشاتی نخواهد داشت. به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن و در رو تمام‌شده است و اگر دشمن  علیه ملت ما تحرکی داشته باشد بی‌پاسخ نخواهند ماند.

,

محی‌الدینی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: اگر امنیت تأمین نشود، یکی از برترین حقوق انسان‌ها پایمال می‌شود. ازآنجایی‌که امنیت پیش‌زمینه همه پیشرفت‌ها است، در جامعه‌ای که امنیت نباشد به مقامات علمی و معنوی نمی‌توان دست‌یافت.

,

امام جمعه بهمن: ضعف برخی مسئولین فعلی کشور، آمریکا را گستاخ کرده است

, امام جمعه بهمن: ضعف برخی مسئولین فعلی کشور، آمریکا را گستاخ کرده است,

حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش بهمن ابرکوه گفت: متأسفانه عده‌ای راحت‌طلب، منافق و بزدل که قدرت انقلاب را درک نکرده‌اند در حال ترویج این فکر غلط هستند. این در حالی است که مدیر اسبق برنامه موشکی اسرائیل قدرت ایران را فهمید و گفت من به احترام موشک ایرانی کلاه از سرم برمی‌دارم.

,

وی افزود: ما هم به فرموده مقام معظم رهبری تا جان در بدن داریم اجازه نمی‌دهیم خائنان و منافقان، این کشور را که حاصل خون شهدا است به دشمن بفروشند؛ زیرا آنچه موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود قدرت و وحدت است.

,

علیزاده اظهار داشت: اگر دشمنان در وجود مردم و مسئولین ایران اسلامی اقتدار و ایستادگی را ببینند عقب‌نشینی کرده؛ اما در صورت مشاهده ضعف و وارفتگی فعلی برخی مسئولین در کشور آمریکا گستاخ شده و همچون سگ درنده‌ای است که اگر فرار کنیم، رهایمان نمی‌کند.

,

خطیب جمعه بخش بهمن تأکید کرد: آمریکا بنا دارد با به راه انداختن جنگ اقتصادی، مردم را به نظام بدبین کرده و چهل سال است که به خودشان دلخوشی می‌دهند که جمهوری اسلامی نفس‌های آخرش را می‌کشد؛ اما باید بدانند این انقلاب ریشه دوانده و در حال صدور به کشورهای دیگر است.

,

وی به توقف افزایش قیمت ارز و سکه اشاره کرد و افزود: مشکل امروز کشور ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت است که امید می‌رود با تدابیری که دولت باید اندیشه کند، شاهد متعادل شدن بازار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه