اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه گلستان مطرح شد؛

نیروی انتظامی شهدای زیادی در راه امنیت کشور تقدیم کرده / حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود

نیروی انتظامی شهدای زیادی در راه امنیت کشور تقدیم کرده / حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود
ائمه جمعه استان گلستان با بیان کردند : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نثار شهدای زیادی از دوران دفاع مقدس تاکنون از امنیت کشور دفاع کرده تا مردم در آرامش باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) ، اظهارکرد: نقش مهم این امام بزرگوار و حضرت زینب(س) در تبلیغ و تبیین قیام امام حسین(ع) بسیار برجسته است که با سخنرانی‌های خود در شام و کوفه و در راه بازگشت به مدینه توانستند حکومت ظالم اموی را رسوا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی به خدمات و نقش نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: پرسنل این نیرو تلاش های زیادی را در راستای امنیت کشور ، از مبارزه باسوداگران مرگ تا قداره‌کشان و سلب‌کنندگان آسایش مردم و سارقان انجام داده اند که جان و مال مردم را نشانه گرفته‌اند .

,

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نثار شهدای زیادی از دوران دفاع مقدس تاکنون از امنیت کشور دفاع کرده تا مردم در آرامش باشند.

,

وی با انتقاد از عده‌ای که با سوءاستفاده از شرایط و موقعیتی که دارند با دلال بازی و احتکار دل ملت و خانواده‌های شهدا را جریحه‌دار می‌کنند و به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند ، گفت: آنها توجه کنند که چه خون‌هایی داده شده و دست از این کارها بردارند ، ما مدیون امام خمینی(ره) ، شهداء ، جانباز و رزمندگان هستیم که برای این انقلاب از جان خود گذشتند و وظیفه قدردانی و حفاظت از انقلاب را داریم چرا که خانواده‌های زیادی از عزیزان خود گذشته‌اند تا درخت انقلاب آبیاری شود.

,

خطیب جمعه این هفته گرگان با اشاره به اینکه برخی از افراد با استفاده از موقعیتشان با سوء‌استفاده به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند خاطرنشان کرد: آنها به جای گوش به فرمان امام و رهبرشان گوش به فرمان ترامپ و دشمنان قسم خورده انقلاب هستند و نمی‌داند که این دشمنان 40 سال است به دنبال ریشه‌کن کردن انقلاب ما هستند .

,

وی ادامه داد: دشمنان هر روز با برنامه‌های مختلف از جمله شعار بیکاری، کسادی بازار مردم را به خیابان می‌کشند و پس از آن عوامل‌شان را به داخل مردم می‌فرستند و شعار براندازی می‌دهند و این نقاب از چهره آنها پیش مردم برمی‌دارد و نشان می‌دهد که آنها چه توطئه‌هایی برای انقلاب و مردم ما دارند.

,

لیوانی اظهارکرد: دشمن با راه‌اندازی التهاب در بازار دلار و سکه به دنبال بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان است در حالی‌ که مسئولان با برنامه به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم و ایجاد امنیت در جامعه است و تلاش می‌کنند همه چیز را برای مردم تامین کنند هر چند در کشور همه چیز هست و مردم با برنامه‌ریزی سعی کنند از خرید زیاد و هجوم آوردن برای خرید خودداری کنند تا آرامش در بازار باقی بماند و همه چیز به خوبی پیش برود.

,

امام جمعه کلاله:

,

کسانی که توان رفع مشکلات مردم را ندارند کناره گیری کنند/ حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود

, کسانی که توان رفع مشکلات مردم را ندارند کناره گیری کنند/ حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود, کسانی که توان رفع مشکلات مردم را ندارند کناره گیری کنند/ حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود,

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در ادامه موضوع بحث خطبه های نماز جمعه، پیرامون وظایف والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر گفت: تشویق، پاسخگویی مناسب به پرسشها و آموزش قرآن در کنار ایجاد فرصت برای کشف و رشد تواناییهای فرزندان، باید مدنظر اولیاء باشد. 

, حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در ادامه موضوع بحث خطبه های نماز جمعه، پیرامون وظایف والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر گفت: تشویق، پاسخگویی مناسب به پرسشها و آموزش قرآن در کنار ایجاد فرصت برای کشف و رشد تواناییهای فرزندان، باید مدنظر اولیاء باشد. ,

وی با اشاره به هفته گرامیداشت نیروی انتظامی افزود: باید قدردان امنیت و استقلال کشور که حاصل خون جوانان رشید و شجاع کشور است، باشیم.

, وی با اشاره به هفته گرامیداشت نیروی انتظامی افزود: باید قدردان امنیت و استقلال کشور که حاصل خون جوانان رشید و شجاع کشور است، باشیم.,

امام جمعه کلاله به حمله موشکی سپاه به مرکز تجمع تکفیری ها اشاره کرد و تصریح کرد: باید به جنایت تکفیری ها در اهواز پاسخ داده می شد؛ مردم ایران از این اقدام به موقع و هوشمندانه سپاه پاسداران در به هلاکت رساندن برخی از داعشی ها خوشحال شدند.

, امام جمعه کلاله به حمله موشکی سپاه به مرکز تجمع تکفیری ها اشاره کرد و تصریح کرد: باید به جنایت تکفیری ها در اهواز پاسخ داده می شد؛ مردم ایران از این اقدام به موقع و هوشمندانه سپاه پاسداران در به هلاکت رساندن برخی از داعشی ها خوشحال شدند.,

حجت الاسلام والمسلمین کشیری با پرداختن به تجمع صد هزار نفری دیروز در حضور مقام معظم رهبری، گفت: امروز، مردم دغدغه و مشکلات زیادی دارند و کسانی که توانایی رفع این مشکلات را ندارند، کناره گیری کنند.

, حجت الاسلام والمسلمین کشیری با پرداختن به تجمع صد هزار نفری دیروز در حضور مقام معظم رهبری، گفت: امروز، مردم دغدغه و مشکلات زیادی دارند و کسانی که توانایی رفع این مشکلات را ندارند، کناره گیری کنند.,

وی ادامه داد: رهبری در سخنان خویش سه نکته مهم عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری ایران اسلامی است را مورد تاکید قرار دادند که با وجود این ملت غیور و رهبری عالیقدر، شجاع، مدیر و مدبر به دست آمده است.

, وی ادامه داد: رهبری در سخنان خویش سه نکته مهم عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری ایران اسلامی است را مورد تاکید قرار دادند که با وجود این ملت غیور و رهبری عالیقدر، شجاع، مدیر و مدبر به دست آمده است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه