اخبار داغ

در نماز جمعه شیراز مطرح شد؛

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی توسط امام جمعه موقت شیراز/ یک پلیس به ازای هشت هزار نفر در ایران!

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی توسط امام جمعه موقت شیراز/ یک پلیس به ازای هشت هزار نفر در ایران!
امام جمعه موقت شیراز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: نیروی انتظامی با کمترین حقوق و امکانات، بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، امام جمعه موقت شیراز سیزدهم مهر ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز به خدمات رسانی شبانه روزی و کم توقع پلیس اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: نیروی انتظامی با کمترین حقوق و امکانات بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی امنیت را یکی از دعاهای حضرت ابراهیم (ع) دانست و اظهار داشت: دعای ایشان اول برای امنیت و سپس برای رزق است که این موضوع جایگاه امنیت را نشان می دهد.
,
 
,
وی در ادامه به مسئولیت و ماموریت های سنگینی که بر دوش نیروی انتظامی است اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی همواره در تمامی برهه ها اعم از شادی و عزا، مبارزه با فساد و قاچاق و موارد دیگری در کنار ملت بوده و تلاش کرده به بهترین نحو خدمت رسانی کند.
,
 
,
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه مامورین پلیس هیچ گاه تعطیلی و غیر تعطیلی نمی شناسند و بصورت شبانه روزی در خدمت جامعه هستند، اعلام کرد: حدود 126 ماموریت بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده که این ماموریت ها را با امکانات محدودی که در اختیار داشتند به نتیجه رساندند.
,
 
,
وی با بیان اینکه با نگاهی گذرا به فعالیت های پلیس در سراسر دنیا متوجه  تلاش های بی وقفه ماموران ناجا در ایران خواهیم بود، اظهار داشت: در کشورهای دیگر 8 پلیس برای هر هزار نفر پیش بینی شده است در حالیکه در ایران برای هر 8 هزار نفر تنها یک پلیس وجود دارد!
,
 
,
خدمت به مردم و سرباز ولایت بودن افتخاری برای ما است/ 75 درصد جرایم خشن در فارس بصورت علمی کشف شدند
, خدمت به مردم و سرباز ولایت بودن افتخاری برای ما است/ 75 درصد جرایم خشن در فارس بصورت علمی کشف شدند, خدمت به مردم و سرباز ولایت بودن افتخاری برای ما است/ 75 درصد جرایم خشن در فارس بصورت علمی کشف شدند,
 
,
گفتنی است، رئیس پلیس استان فارس پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت.
,
 
,
سردار احمدعلی گودرزی گفت: هفته ناجا، فرصت مغتنمی است تا پلیس عملکرد یکساله خود را که توام با توانمندی، اقتدار و سربلندی است را نشان دهد.
,
 
,
وی بیان کرد: امروزه فعالیت های نیروی انتظامی بر اساس تقوا، صبر، امانتداری و به صورت دانش بنیان، جامعه محور و حرفه ای گرا است.
,
 
,
گودرزی با بیان اینکه سربازان ولایت در مجموعه نیروی انتظامی همه توان خود را به کار خواهند بست تا خدمات خوبی به مردم ارائه دهند، تصریح کرد: ایجاد امنیت و ملموس شدن این مقوله مهم در جامعه را همواره در دستور کار خود قرار داریم.
,
 
,
وی تعامل و همکاری مردم با پلیس را موضوعی ارزنده عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم و سرباز ولایت بودن افتخاری برای ما است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به ارائه عملکرد نیروی انتظامی پرداخت و گفت: طی یک سال گذشته 75 درصد جرایم خشن در استان فارس به صورت علمی کشف شده است.
,
 
,
گودرزی از کاهش دو درصدی کل سرقت های مهم در استان خبر داد و اذعان داشت: 48 تن انواع مواد مخدر و 296 میلیارد تومان کالای قاچاق طی یک سال گذشته در استان کشف شده که این ها از دیگر اقدامات مهم پلیس در فارس است.
,
 
,
فرمانده انتظامی فارس پس از اتمام نماز جمعه، در جمع مردم حاضر شد و طی ملاقاتی حضوری، مسائل و مشکلات انتظامی مردم را رسیدگی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه