اخبار داغ

مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه:

۶۵ نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می شود

۶۵ نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از راه اندازی ۶۵ نیروگاه خورشیدی بزرگ و کوچک در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به راه اندازی ۶۵ نیروگاه خورشیدی اظهار داشت: صدور مجوز برای راه اندازی ۱۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی با ظرفیت ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان در دست اقدام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی از انعقاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای راه اندازی ۵۰ نیروگاه خورشیدی خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون ۳۶ نیروگاه به بهره برداری رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خاطرنشان کرد: ظرفیت تولیدی این نیروگاه ها پنج کیلو وات است که برق تولیدی آنان به صورت تضمینی تا ۲۰ سال خریداری خواهد شد.

,

وی افزود: مشترکین دارای انشعاب برق صنعتی، کشاورزی و خانگی می توانند با شرکت توزیع تفاهم نامه راه اندازی نیروگاه خورشیدی منعقد و ما تولیدات آن را به صورت تضمینی خریداری می کنیم.

,

مرادی مجد درباره برق مصرفی طی ۶ ماه نخست امسال نیز گفت: میزان مصرف برق نسبت به نیمه نخست سال قبل ۲ درصد رشد و پیک مصرف نیز با رشد یک درصدی و میزان ۷۲۷ مگاواتی در مرداد ماه رخ داد.

,

وی افزود: همچنین از ابتدای زلزله سال گذشته سرپل ذهاب تاکنون برق رسانی به کانکس ها، منازل و نیز کارگاه های برپا شده در این مناطق انجام شده است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با بیان اینکه تامین برق متقاضیان جدید و فروش انرژی در دستور کار این شرکت است از وجود ۴۵۰ هزار مشترک برق خبر داد و گفت: زیر ساختهای برق در استان به گونه ای است که امکان تامین برق در همه نقاط استان وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه