اخبار داغ

نبود ایستگاه تاکسی بیرون شهری بندرعباس-حاجی آباد و سرگردانی مسافران

نبود ایستگاه تاکسی بیرون شهری بندرعباس-حاجی آباد و سرگردانی مسافران
نبود ایستگاه مسافربری بندرعباس-حاجی آباد تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات مردم این شهرستان و سرگردانی مسافران این مسیر ارتباطی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شهرستان حاجی آباد در فاصله 170 از مرکز استان هرمزگان واقع است که این شهرستان به عنوان یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان هرمزگان به شمار می رود و خرمای پیارم حاجی آباد از اصلی ترین محصولات کشاورزی این منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

یکی از مشکلات اساسی شهرستان ها استان هرمزگان که حاجی آباد هم از آن بی بهره نبوده نبود ارتباطات جاده ای مناسب با مرکز استان است.

,

با توجه به موقعیت اقتصادی ویژه بندرعباس و وجود بازارهای متنوع به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی و انجام امورات اداری از جمله لزومات سفر مردم حاجی آباد به مرکز استان است.

,

نبود ایستگاه مسافربری بندرعباس-حاجی آباد  تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات مردم این شهرستان و نارضایتی مردم شده است.

,

نبود این زیرساخت ابتدایی اما حیاتی باعث سرگردانی مسافران در این شهرستان و ایجاد مشکلات بسیاری برای شهروندان این شهرستان شده است.

,

مسافران این مسیر ارتباطی حساس در نبود تاکسی هایی ایمن به مسافرکش های شخصی پناه می برند که مشکلات بسیاری را برای مردم در این مسیر ارتباطی نسبتا طولانی به وجود آورده است.

,

نبود ایستگاه تاکسی بیرون شهری بندرعباس-حاجی آباد و سرگردانی مسافران

, نبود ایستگاه تاکسی بیرون شهری بندرعباس-حاجی آباد و سرگردانی مسافران, نبود ایستگاه تاکسی بیرون شهری بندرعباس-حاجی آباد و سرگردانی مسافران,

نبود مرکزی برای ثبت اطلاعات لازم این مسافرت و مکانی مشخص در خصوص بروز مشکل جهت پیگیری یکی از مسائل اصلی استفاده مردم از تاکسی های آزاد است.

,

نداشتن قانونی مشخص و زیر پای گذاشتن حقوق مسافران از دیگر مسئله موجود با توجه به نبود زیر ساخت های لازم حمل و نقلی در این مسیر ارتباطی است.

,

نبود ساعت کاری و حرکتی مشخص هم از دیگر مشکلات مردم است که باعث سرگردانی آن ها در شهر در ساعت های مختلف شبانه روز می شود.

,

حسین میرزاده، شهروند حاجی آبادی با اشاره به نبود ایستگاهی مشخص از بندرعباس-حاجی آباد در این مسیر برای مسافران، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به امورات کاری ماهانه چندین بار در این مسیر ارتباطی سفر می کنم.

,

این شهروند حاجی آبادی افزود: با توجه به نبود ایستگاه مشخص و به طول انجامیدن کار بنده تا تاریک شدن هوا، مجبوریم با هر ماشینی که در این مسیر تردد می کند بدون هیچ شناخت و اعتمادی سفر کنیم.

,

میرزاده در ادامه به نبود قانونی مشخص برای مسافرکش های شخصی در این مسیر پرداخت و گفت: نبود ایستگاهی مشخص باعث شده قانونی مشخص هم برای مسافرکش های شخصی نباشد و در حال حاضر برای این مسیر 18000 تومان کرایه پرداخت می کنیم که 3000 تومان افزایش قیمت داشته است.

,

وی ادامه داد: نبود نوبت مشخص در ایستگاه های تاکسی های شخصی و جمع کردن خودسرانه مسافر توسط تاکسی داران شخصی باعث به وجود آمدن بی نظمی و اوضاع نابسامانی برای شهروندان می شود.

,

این شهروند حاجی آبادی به لزوم ایجاد ایستگاه تاکسی اشاره کرد و یادآور شد: نیاز است که با ایجاد ایستگاهی مشخص تاکسی داران را ساماندهی کرد و با نوبت دهی این آشفته بازار مسافر کشی را منظم تر کرد.

,

میرزاده در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان مربوطه انتظار داریم این امکان حداقلی اما بسیار پر اهمیت را برای مردم فراهم کنند تا مردم این دو شهرستان با توجه به مسیر طولانی آن بیش تر از این سرگردان نباشند.

,

انتظار می رود مسئولان مربوطه با تسهیل شرایط لازم و ایجاد زیر ساخت ها، سرمایه گذاران را برای ایجاد ایستگاه های تاکسی در بخش خصوصی تشویق کند تا این دغدغه بزرگ مسافران مرتفع شود.

,

لازم است مسئولان ذیربط و به خصوص سازمان های تاکسیرانی استان برای برطرف کردن این مشکل حیاطی و جلوگیری از سرگردانی بیشتر مسافران و سامان بخشیدن به تاکسی های این مسیر ارتباطی ورود پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه