اخبار داغ

تخلف آشکار آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در مدارس

تخلف آشکار آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در مدارس
بعضی از والدین دانش آموزان چرامی عنوان می‌کنند که فرزندانشان با برخی مسئولان و دبیرانی مواجه می شوند که شاید مشکلات جسمی یا بیماری های روانی دارند که حتی با نوشتن نامه ای خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس هنوز مدت اندکی است که از شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در کشور می گذرد که دانش آموزان وارد مدارس شدند و با شور و اشتیاق خاصی مهر خود را شروع کرده اند اما هر ساله هنگام بازگشایی مدارس شاهد مشکلات عدیده ای هستیم  که سراغ دانش‌آموزان می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
 مشکلاتی که شاید درصد کمی از آن به خود دانش آموزان برمیگردد و درصد زیادی نیز, مدارس و مراکز عالی و تحصیلی متحمل می شوند، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دانش آموزان دچار مشکلات عدیده ای هستند که خود آنها بر زبان نمی آورند اما والدین آنها ناراحت بوده و گله مندند.
,
 
,
 
,
 بعضی از والدین دانش آموزان چرامی عنوان می‌کنند که فرزندانشان با برخی مسئولان و دبیرانی مواجه می شوند که شاید مشکلات جسمی یا بیماری های روانی دارند.
,
 
,
 
,
 
,
 اما با توجه به تحقیقات خبرنگار صبح زاگرس,در ابقا یا لغو قرارداد برخی از مسئولان و افراد حقیقی مسئول در این دستگاه، نقدهایی وارد است که عنوان می شود.
,
 
,
 
,
به نظر می رسد آموزش و پرورش استان با کمبود نیروی انسانی و خدمتگزار و همچنین نیروی سرایدار روبرو است که البته میتوان با برگزاری آزمون استخدامی این مشکل را حل کند تا جای افراد حقیقی نباشد.
,
 
,
 
,
باطرح سوالاتی چنین مطلب را به سمع ونظر شما مخاطبان می رسانیم.
,
 
,
ایا آموزش و پرورش میتواند فرد یا مسئولی حقیقی را در مراکز آموزشی و دولتی مشغول به کار کند؟ که البته باتوجه به تحقیقات صورت گرفته به کار گیری افراد حقیقی در دستگاه های دولتی تخلف محسوب میشود.
,
 
,
 آیا این دستگاه باید صرفا فقط با یک تعهد و دریافت سفته,فردی حقیقی و بدون شحصیت حقوقی را وارد این دستگاه دولتی کند؟
,
 
,
با توجه به تحقیقات خبرنگار ما,چنین افرادی توسط معرف به آموزش و پرورش معرفی شده که البته به نظر می رسد جریانات سیاسی و قومیت گرایی تاثیر زیادی در این ماجرا داشته باشد.
,
 
,
اما آیا از این افراد  تست بیماری های واگیردار و اعتیاد گرفته میشود؟موضوعی که مورد انتقاد تعدادی از ولدین دانش آموزان چرامی بوده است، والدین نیز برای مراقبت از فرزندان خود و عدم گرفتن بیماری های مسری حق پیگیری دارند.
,
 
,
از طرفی سهمیه جذب نیروه های خدمتگزار و سرایدار در دهه اخیر بسیار کم و محدود بوده و متقاضی برای این مورد زیاد است که آموزش و پرورش می تواند با در پیش گرفتن رویکردی مناسب نسبت به این مساله پیگیری های لازم را انجام دهد.
,
 
,
 
,
 
,
در پایان نیز باتوجه به تحقیقات صورت گرفته نفس گرفتن افراد حقیقی در دستگاه های دولتی تخلف میشود که وزارت آموزش و پرورش با ارائه راهکار درست چنین آسیبی رفع میشود.
,
 
,
 
,
گفتنی است این پایگاه خبری آماده شنیدن پاسخ مسئولان آموزش و پرورش است و مطالب فوق حاصل نتایج تحقیقات خبرنگار این پایگاه خبری است که پس از نوشتن یک نامه به مسئولان اموزش و پرورش، امام جمعه، فرمانداری و چند نهاد دیگر بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه