اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان:

هرمزگان رتبه اول کشف و مبارزه با کالای قاچاق وسوخت در کشور

هرمزگان رتبه اول کشف و مبارزه با کالای قاچاق وسوخت در کشور
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان رتبه اول کشف و مبارزه با کالای قاچاق وسوخت در کشور را داراست، گفت: در شش ماهه اول سال جاری 680 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هرمزگان بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا با بیان اینکه امنیت، زیربنایی ترین الزامات توسعه است، اظهار کرد: اگر در کشوری امنیت برقرار شد توسعه اقتصادی، عمران و آبادانی را به دنبال خود می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه مهمترین مطالبه مردم ایجاد امنیت پایدار است و امنیت جز با مشارکت مردم به دست نمی آید، تصریح کرد: اگر بخواهیم نتایج اقدامات ملموس باشد باید مردم را در این زمینه مشارکت دهیم.

,

ملکی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری مجموعا 680 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران انتظامی کشف شد، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 182 درصد افزایش داشته است.

,

وی با اشاره به کاهش 8 درصدی مجموع سرقت ها ، تصریح کرد: طی این مدت با تلاش مأموران در سرقت های منزل 14درصد، سرقت به عنف 13درصد، مغازه 11درصد، موتورسیکلت 32درصد و کیف قاپی شش درصد کاهش یافته است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در زمینه ترافیکی و حوادث جاده ای درون و برون شهری نیز وضعیت خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه پلیس راه شاهد کاهش 15 درصدی متوفیان و کاهش 24 درصدی مصدومان تصادفات بوده ایم، همچنین در حوزه راهور مصدومان تصادفات هشت درصد کاهش و متوفیان تصادفات 12 درصد افزایش داشته است.

,

ملکی عنوان کرد: انتخاب استان هرمزگان بعنوان یکی از پنج استان امن کشور، کسب رتبه برترکاهش تلفات ناشی از تصادفات در بیش از چهارسال متوالی،کسب رتبه اول کشوری درکشف و مبارزه با کالای قاچاق وسوخت، کسب رتبه سوم کشوری درمبارزه وکشفیات انواع موادمخدر،کسب رتبه های برتر در اجرای طرحهای مکنا در سطح کلانتری ها وپاسگاهها ، کاهش بیش از 70 درصدی جرائم کارکنان به واسطه صیانت از کارکنان و ارتقای معیشت خانواده وکارکنان و افزایش انگیزش وتوان عملیاتی وماموریتی دراستان و چندین موفقیت دیگر در حوزه های استانی وکشوری را از دیگر اقدامات موثر پلیس استان عنوان کرد.

,

سردار ملکی اولویت های اصلی پلیس در ماموریت های انتظامی سال 97 را مبازره قاطع با اخلال گران امنیت اقتصادی کشور بخصوص باند های اصلی قاچاق، کاهش سرقت و ناامن کردن وقوع هرگونه جرم مشهود در جامعه،افزایش کشفیات مواد مخدر و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر،ارتقای توان و آمادگی عملیاتی درحوزه های ماموریتی،کاهش تلفات ناشی از تصادفات،پیشگیری انتظامی ومقابله باجرایم و آسیبهای اجتماعی درفضای حقیقی ومجازی،توجه به استانداردهای حرفه ای و اخلاقی پلیس در قالب قرارگاه جهادی آموزش عنوان کرد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با پاسخگویی، صداقت، دقت، سرعت و صحت عمل، احترام به حقوق شهروندی و تأمین منافع عمومی، بتوانیم انسجام و وفاق اجتماعی را با امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی پیوند بزنیم و با شعار" پلیس مقتدر-امین مردم" بتوانیم از سنگر احترام به حقوق دیگران وامنیت عمومی تک تک افراد جامعه و حریم ارزش ها به خوبی پاسداری و محافظت نماییم وبتوانیم سرباز شایسته ای برای دفاع از ولایت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه