اخبار داغ

استاندار لرستان:

قدرت دفاعی و بازدارنده ایران در بهترین شرایط قرار دارد

قدرت دفاعی و بازدارنده ایران در بهترین شرایط قرار دارد
استاندار لرستان گفت: قدرت دفاعی و قدرت بازدارنده ایران اسلامی امروز در بهترین شرایط قرار دارد و کوچکترین حرکت دشمن با بزرگترین قدرت پاسخ داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیرافلاک ،سید موسی خادمی استاندار لرستان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان لرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: امسال هفته نیروی انتظامی در شرایط و مقطعی برگزار می شود که کشور در موقعیت خاص و ویژه ای قرار دارد، موقعیتی که در آینده به یکی از پیروزی های مسلسل جمهوری اسلامی تکمیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ،سید موسی خادمی استاندار لرستان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان لرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: امسال هفته نیروی انتظامی در شرایط و مقطعی برگزار می شود که کشور در موقعیت خاص و ویژه ای قرار دارد، موقعیتی که در آینده به یکی از پیروزی های مسلسل جمهوری اسلامی تکمیل می شود.,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروز دو تصویر مهم و متفاوت از جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داده شده که یکی تصویری است، از سوی دشمنان و دیگری تصویر واقعی ایران اسلامی است.

,

 

,

خادمی با اشاره به اینکه تصویر غلطی که از سوی دشمنان از ایران به نمایش گذاشته می‌شود، این است که ایران در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصادی در کشور دچار مشکلات و نارضایتی هایی است و آنها نیز با تهدید قدیمی و از کار افتاده به نام تحریم به این وضعیت دامن می زنند، گفت: دشمنان به قول خودشان بر این نقطه آسیب پذیر فشار وارد می کنند و به دنبال جدایی مردم از نظام هستند که این خود اشتباهی بزرگ است.

,

 

,

 وی یادآور شد: باید به دشمنان ایران اسلامی اعلام کنیم که این فکر شما اشتباه است و هیچ وقت مردم ایران اسلامی از نظام جدا نخواهند شد، زیرا دین و مردم سالاری دو اصل در جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

 استاندار لرستان گفت: تصویر دوم و درستی که از ایران به نمایش گذاشته شده است، این است که ایران به عنوان کشوری مقتدر در منطقه از لحاظ قدرت ملی، موقعیت جغرافیایی، منابع انرژی و غیره است.

,

 

,

خادمی تصریح کرد: ایران اسلامی در بحث نیروی انسانی در رده بهترین کشورهای جهان قرار دارد و در زمینه زیرساخت ها بعد از انقلاب نیز در جایگاه مناسب و خیلی خوبی قرار گرفته است.

,

 

,

استاندار لرستان گفت: قدرت دفاعی و قدرت بازدارنده ایران اسلامی امروز در بهترین شرایط قرار دارد و کوچکترین حرکت دشمن با بزرگترین قدرت پاسخ داده می شود.

,

 

,

خادمی با اشاره به اینکه قدرت ملی برتر ایران در عرصه ی نرم است،  عنوان کرد: امروز خیلی از کشورهای جهان از ایران در بخشهای مختلف به ویژه قدرت بسیج و غیره الگو می‌گیرند.

,

 

,

وی افزود: امروز ایران اسلامی در مذاکرات برجام نشان داد که کشور به حقی است و به تمام تعهدات خود در این بخش عمل کرده است، از طرف دیگر آمریکا با ترک برجام بی اعتمادی خود را به جهانیان ثابت کرد و در سخنرانی سازمان ملل مورد تمسخر سران جهان قرار گرفت.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان اینکه ایران به لحاظ شاخص سخت قدرت دفاعی و بازدارندگی در بهترین شرایط در طول تاریخ خود قرار دارد، گفت: هیچ کشوری امروز طمع حمله نظامی به ایران را ندارد و با این توان بازدارندگی و قدرت پاسخ‌دهی بالا حرکت‌های کوچک دشمنان را با پاسخی بزرگ‌تر جواب می‌دهد.

,

 

,

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در عرصه گفتمان اظهار کرد: قدرت برتر ایران در عرصه نرم، تولید گفتمان و الهام بخشی به جهان است. الگوی بسیجی ایران در خیلی از کشورها اجرا می‌شود چراکه ایران قدرت تولید الگو در جهان را دارد.

,

 

,

وی گفت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری بن بست وجود ندارد چراکه قدرت تولید اندیشه، نظریه و گفتمان داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه