اخبار داغ

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تبریز؛

صداوسیما را به یک اقلیت بی‌درد و مرفه فروخته‌اند/ رسانه ملی نمی‌خواهد امام جمعه تبریز و امثالش دیده شوند

صداوسیما را به یک اقلیت بی‌درد و مرفه فروخته‌اند/ رسانه ملی نمی‌خواهد امام جمعه تبریز و امثالش دیده شوند
جلیلی با اشاره به وضعیت صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: امروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی رسما اشغال شده و همه با هم بسیج شده‌اند که در کشور ناامیدی را را رواج دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، وحید جلیلی در نهمین جلسه فکرانه حسینیه هنر در خصوص مروری بر مسائل پیش روی انقلاب در گام جدید، درباره وضعیت صداوسیمای جمهوری اسلامی اظهار داشت: وقتی در رسانه‌ی ملی که از پول بیت‌المال اداره می‌شود تمامی سریال‌ها بازنمایی یک طبقه خاص از جامعه است نمی‌توان از سینما انتظار ساختن فیلم مردمی داشت.

وی ادامه داد: امروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی رسما اشغال شده و سریال‌های سخیفی ساخته می‌شود که حتی در برگیرنده یک درصد زندگی مردم نیست، وقتی صدا و سیما در اختیار یک اقلیت مرعوب و مجذوب غرب می‌باشد از سینما دیگر چه انتظاری می‌توان داشت.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه 30 درصد از مردم ایران در روستاها زندگی می‌کنند، تصریح کرد: اگر صدا و سیما برای مردم ایران فیلم می‌سازد چرا به روستاها نمی‌رود؟ آقای صدا و سیما و کسانی که مخالف نگاه بسته‌اید! شماها این نگاه بسته را ایجاد کرده و صداو سیما را به یک اقلیت بی‌درد و مرفه فروخته‌اید.

وی با اشاره به رفتار امام جمعه تبریز اذعان داشت: امامان جمعه‌ای مانند حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این کشور کم نیست اما درد صدا و سیما نشان دادن این افراد نیست، در رسانه رسمی جمهوری اسلامی خبری از امام جمعه سر پل ذهاب که تا ماه‌ها بعد از زلزله در چادر زندگی می‌کند نمی‌شود مگر وقتی که خبرش در شبکه‌های اجتماعی بپیچد.

جلیلی وضعیت رسانه ملی را فاجعه دانست و گفت: همه با هم بسیج شده‌اند که در کشور ناامیدی را را رواج دهند و در این شرایط باید هر کدام از افرادِ دغدغه‌مند جامعه رسانه‌ای باشند تا زیبایی را منعکس کنند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه باید کارهای مثبت و منفی در جامعه منعکس شود، تاکید کرد: 400 هزار شهید در کشور وجود دارد، یعنی 400 هزار پدر و مادر شهید نیز در این کشور زندگی می‌کردند اما چند فایل از این خانواده شهدا باقی مانده است؟ برای ثبت چنین خانواده‌های بزرگ و معنوی نیاز به چه امکانات و پول خاصی بود؟

وی افزود: حاضریم ده‌ها ساعت در خصوص منکرات و مشکلات برنامه بسازیم اما حاضر نیستیم از یک مادر شهید یک فایل چند دقیقه‌ای ضبط کنیم و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه