اخبار داغ

تبلیغات چراغ خاموش و زودهنگام برخی از کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی+تصاویر

تبلیغات چراغ خاموش و زودهنگام برخی از کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی+تصاویر
انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال 98 برگزار می شود اما گویا برخی ها به صورت چراغ خاموش در فضای مجازی در حال تبلیغات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، فضای مجازی این روزها به فضایی مهم برای تبلغات تبدیل شده است برخی ها برای جذب مشتری بیشتر کالای خود را در این فضا تبلیغات می کنند که بتوانند از سایر استان ها برای خودشان مشتری جذب کنند برخی نیز از این فضا برای گذاشتن عکس های یادگاری خود و خانواده استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

 

فضای مجازی و پیام رسان های مختلف سال به سال در حال گسترش هستند به گونه ای که نقشی که امسال این فضا در میان مردم دارد سال بعد پررنگ تر می شود و بیشتر وارد زندگی واقعی آنها می شود بنابراین خیلی ها سعی می کنند که از این فضا عقب نیفتند و خودشان را با شیوه های مختلف وقف این پیام رسان ها کرده اند.

 

در انتخابات سال گذشته که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود همه ما به خوبی تاثیرگذاری فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دیدیم هر کاندید انتخاباتی به محض تایید صلاحیت شدن اقدام به تشکیل گروه و کانال های مختلف در فضای مجازی برای حمایت از خود می کرد و در این گروه ها نیز بحث های مختلفی رد و بدل می شد.

 

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتخابات اما هنوز هم برخی از این گروه ها وجود دارند هرچند که خاموش اند و تنها برخی تبلغیات کانال خود را در آن منتشر می کنند برخی نیز کاملا حذف شدند و برخی تغییر اسم دادند و فعالیت می کنند بنابراین فضای مجازی در تبلیغات انتخابات تاثیرگذار است و نمی توان این تاثیر را کتمان کرد.

 

 

سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین با توجه به اینکه ما تجربه فضای مجازی در انتخابات قبلی را داریم این تاثیر در سال بعد بسیار پررنگ تر از سال های قبل می شود و بدون شک تاثیرگذاری بیشتر نیز خواهد داشت بنابراین مسئولیت واحدهای نظارت نیز بیشتر می شود و باید گوش به زنگ تر باشند.

 

یک سال دیگر به انتخابات مانده است و تبلیغات نیز ممنوع است تا 10 روز مانده به انتخابات اما گویا کاندیداهای انتخابات این موضوع را فراموش کرده اند و تبلیغات در فضای مجازی را  آغاز کرده اند. در حالی که کارشان خلاف قانون محسوب می شود.

 

گویا امسال فضای مجازی محور تبلیغات کاندیداهای مجلس خواهد بود و  این نشان می دهد که نظارت بر این فضا از ضروریات است برخی از کاندیداهای مجلس این روزها به صورت چراغ خاموش در شبکه های اجتماعی در حال تبلیغات هستند، از زدن عکس های انتخاباتی دور گذشته تا کامنت هایی که نوشته می شود.

 

شورای نگهبان نیز برای تایید صلاحیت موضوع تبلغات زود هنگام را مد نظر قرا می دهد اگر کاندیدی نمی خواهد رد صلاحیت شود بهتر است تبلیغات انتخاباتی را تا سال 98 کنار بگذارند و زودتر از آن فضای استان را انتخاباتی نکنند که مسئولان بتوانند کارشان را انجام دهند.

 

بهتر است مسئولان نظارتی نیز نگذارند که فضای استان به این زودی فضای انتخاباتی به خود بگیرد چرا که بدون شک جنبه های منفی این موضوع بیشتر از تاثیرات مثبت آن است و فضای استان را سیاست زده می کنند.

انتهای پیام/

,

 

فضای مجازی و پیام رسان های مختلف سال به سال در حال گسترش هستند به گونه ای که نقشی که امسال این فضا در میان مردم دارد سال بعد پررنگ تر می شود و بیشتر وارد زندگی واقعی آنها می شود بنابراین خیلی ها سعی می کنند که از این فضا عقب نیفتند و خودشان را با شیوه های مختلف وقف این پیام رسان ها کرده اند.

 

در انتخابات سال گذشته که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود همه ما به خوبی تاثیرگذاری فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دیدیم هر کاندید انتخاباتی به محض تایید صلاحیت شدن اقدام به تشکیل گروه و کانال های مختلف در فضای مجازی برای حمایت از خود می کرد و در این گروه ها نیز بحث های مختلفی رد و بدل می شد.

 

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتخابات اما هنوز هم برخی از این گروه ها وجود دارند هرچند که خاموش اند و تنها برخی تبلغیات کانال خود را در آن منتشر می کنند برخی نیز کاملا حذف شدند و برخی تغییر اسم دادند و فعالیت می کنند بنابراین فضای مجازی در تبلیغات انتخابات تاثیرگذار است و نمی توان این تاثیر را کتمان کرد.

 

 

سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین با توجه به اینکه ما تجربه فضای مجازی در انتخابات قبلی را داریم این تاثیر در سال بعد بسیار پررنگ تر از سال های قبل می شود و بدون شک تاثیرگذاری بیشتر نیز خواهد داشت بنابراین مسئولیت واحدهای نظارت نیز بیشتر می شود و باید گوش به زنگ تر باشند.

 

یک سال دیگر به انتخابات مانده است و تبلیغات نیز ممنوع است تا 10 روز مانده به انتخابات اما گویا کاندیداهای انتخابات این موضوع را فراموش کرده اند و تبلیغات در فضای مجازی را  آغاز کرده اند. در حالی که کارشان خلاف قانون محسوب می شود.

 

گویا امسال فضای مجازی محور تبلیغات کاندیداهای مجلس خواهد بود و  این نشان می دهد که نظارت بر این فضا از ضروریات است برخی از کاندیداهای مجلس این روزها به صورت چراغ خاموش در شبکه های اجتماعی در حال تبلیغات هستند، از زدن عکس های انتخاباتی دور گذشته تا کامنت هایی که نوشته می شود.

 

شورای نگهبان نیز برای تایید صلاحیت موضوع تبلغات زود هنگام را مد نظر قرا می دهد اگر کاندیدی نمی خواهد رد صلاحیت شود بهتر است تبلیغات انتخاباتی را تا سال 98 کنار بگذارند و زودتر از آن فضای استان را انتخاباتی نکنند که مسئولان بتوانند کارشان را انجام دهند.

 

بهتر است مسئولان نظارتی نیز نگذارند که فضای استان به این زودی فضای انتخاباتی به خود بگیرد چرا که بدون شک جنبه های منفی این موضوع بیشتر از تاثیرات مثبت آن است و فضای استان را سیاست زده می کنند.

انتهای پیام/

,

 

فضای مجازی و پیام رسان های مختلف سال به سال در حال گسترش هستند به گونه ای که نقشی که امسال این فضا در میان مردم دارد سال بعد پررنگ تر می شود و بیشتر وارد زندگی واقعی آنها می شود بنابراین خیلی ها سعی می کنند که از این فضا عقب نیفتند و خودشان را با شیوه های مختلف وقف این پیام رسان ها کرده اند.

 

در انتخابات سال گذشته که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود همه ما به خوبی تاثیرگذاری فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دیدیم هر کاندید انتخاباتی به محض تایید صلاحیت شدن اقدام به تشکیل گروه و کانال های مختلف در فضای مجازی برای حمایت از خود می کرد و در این گروه ها نیز بحث های مختلفی رد و بدل می شد.

 

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتخابات اما هنوز هم برخی از این گروه ها وجود دارند هرچند که خاموش اند و تنها برخی تبلغیات کانال خود را در آن منتشر می کنند برخی نیز کاملا حذف شدند و برخی تغییر اسم دادند و فعالیت می کنند بنابراین فضای مجازی در تبلیغات انتخابات تاثیرگذار است و نمی توان این تاثیر را کتمان کرد.

 

 

سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین با توجه به اینکه ما تجربه فضای مجازی در انتخابات قبلی را داریم این تاثیر در سال بعد بسیار پررنگ تر از سال های قبل می شود و بدون شک تاثیرگذاری بیشتر نیز خواهد داشت بنابراین مسئولیت واحدهای نظارت نیز بیشتر می شود و باید گوش به زنگ تر باشند.

 

یک سال دیگر به انتخابات مانده است و تبلیغات نیز ممنوع است تا 10 روز مانده به انتخابات اما گویا کاندیداهای انتخابات این موضوع را فراموش کرده اند و تبلیغات در فضای مجازی را  آغاز کرده اند. در حالی که کارشان خلاف قانون محسوب می شود.

 

گویا امسال فضای مجازی محور تبلیغات کاندیداهای مجلس خواهد بود و  این نشان می دهد که نظارت بر این فضا از ضروریات است برخی از کاندیداهای مجلس این روزها به صورت چراغ خاموش در شبکه های اجتماعی در حال تبلیغات هستند، از زدن عکس های انتخاباتی دور گذشته تا کامنت هایی که نوشته می شود.

 

شورای نگهبان نیز برای تایید صلاحیت موضوع تبلغات زود هنگام را مد نظر قرا می دهد اگر کاندیدی نمی خواهد رد صلاحیت شود بهتر است تبلیغات انتخاباتی را تا سال 98 کنار بگذارند و زودتر از آن فضای استان را انتخاباتی نکنند که مسئولان بتوانند کارشان را انجام دهند.

 

بهتر است مسئولان نظارتی نیز نگذارند که فضای استان به این زودی فضای انتخاباتی به خود بگیرد چرا که بدون شک جنبه های منفی این موضوع بیشتر از تاثیرات مثبت آن است و فضای استان را سیاست زده می کنند.

انتهای پیام/

,

 

فضای مجازی و پیام رسان های مختلف سال به سال در حال گسترش هستند به گونه ای که نقشی که امسال این فضا در میان مردم دارد سال بعد پررنگ تر می شود و بیشتر وارد زندگی واقعی آنها می شود بنابراین خیلی ها سعی می کنند که از این فضا عقب نیفتند و خودشان را با شیوه های مختلف وقف این پیام رسان ها کرده اند.

 

در انتخابات سال گذشته که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود همه ما به خوبی تاثیرگذاری فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دیدیم هر کاندید انتخاباتی به محض تایید صلاحیت شدن اقدام به تشکیل گروه و کانال های مختلف در فضای مجازی برای حمایت از خود می کرد و در این گروه ها نیز بحث های مختلفی رد و بدل می شد.

 

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتخابات اما هنوز هم برخی از این گروه ها وجود دارند هرچند که خاموش اند و تنها برخی تبلغیات کانال خود را در آن منتشر می کنند برخی نیز کاملا حذف شدند و برخی تغییر اسم دادند و فعالیت می کنند بنابراین فضای مجازی در تبلیغات انتخابات تاثیرگذار است و نمی توان این تاثیر را کتمان کرد.

 

 

سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین با توجه به اینکه ما تجربه فضای مجازی در انتخابات قبلی را داریم این تاثیر در سال بعد بسیار پررنگ تر از سال های قبل می شود و بدون شک تاثیرگذاری بیشتر نیز خواهد داشت بنابراین مسئولیت واحدهای نظارت نیز بیشتر می شود و باید گوش به زنگ تر باشند.

 

یک سال دیگر به انتخابات مانده است و تبلیغات نیز ممنوع است تا 10 روز مانده به انتخابات اما گویا کاندیداهای انتخابات این موضوع را فراموش کرده اند و تبلیغات در فضای مجازی را  آغاز کرده اند. در حالی که کارشان خلاف قانون محسوب می شود.

 

گویا امسال فضای مجازی محور تبلیغات کاندیداهای مجلس خواهد بود و  این نشان می دهد که نظارت بر این فضا از ضروریات است برخی از کاندیداهای مجلس این روزها به صورت چراغ خاموش در شبکه های اجتماعی در حال تبلیغات هستند، از زدن عکس های انتخاباتی دور گذشته تا کامنت هایی که نوشته می شود.

 

شورای نگهبان نیز برای تایید صلاحیت موضوع تبلغات زود هنگام را مد نظر قرا می دهد اگر کاندیدی نمی خواهد رد صلاحیت شود بهتر است تبلیغات انتخاباتی را تا سال 98 کنار بگذارند و زودتر از آن فضای استان را انتخاباتی نکنند که مسئولان بتوانند کارشان را انجام دهند.

 

بهتر است مسئولان نظارتی نیز نگذارند که فضای استان به این زودی فضای انتخاباتی به خود بگیرد چرا که بدون شک جنبه های منفی این موضوع بیشتر از تاثیرات مثبت آن است و فضای استان را سیاست زده می کنند.

انتهای پیام/

,

 

,

فضای مجازی و پیام رسان های مختلف سال به سال در حال گسترش هستند به گونه ای که نقشی که امسال این فضا در میان مردم دارد سال بعد پررنگ تر می شود و بیشتر وارد زندگی واقعی آنها می شود بنابراین خیلی ها سعی می کنند که از این فضا عقب نیفتند و خودشان را با شیوه های مختلف وقف این پیام رسان ها کرده اند.

,

 

,

در انتخابات سال گذشته که انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بود همه ما به خوبی تاثیرگذاری فضای مجازی و پیام رسان های داخلی را دیدیم هر کاندید انتخاباتی به محض تایید صلاحیت شدن اقدام به تشکیل گروه و کانال های مختلف در فضای مجازی برای حمایت از خود می کرد و در این گروه ها نیز بحث های مختلفی رد و بدل می شد.

,

 

,

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتخابات اما هنوز هم برخی از این گروه ها وجود دارند هرچند که خاموش اند و تنها برخی تبلغیات کانال خود را در آن منتشر می کنند برخی نیز کاملا حذف شدند و برخی تغییر اسم دادند و فعالیت می کنند بنابراین فضای مجازی در تبلیغات انتخابات تاثیرگذار است و نمی توان این تاثیر را کتمان کرد.

,

 

,
, ,
 
,

سال 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین با توجه به اینکه ما تجربه فضای مجازی در انتخابات قبلی را داریم این تاثیر در سال بعد بسیار پررنگ تر از سال های قبل می شود و بدون شک تاثیرگذاری بیشتر نیز خواهد داشت بنابراین مسئولیت واحدهای نظارت نیز بیشتر می شود و باید گوش به زنگ تر باشند.

,

 

,

یک سال دیگر به انتخابات مانده است و تبلیغات نیز ممنوع است تا 10 روز مانده به انتخابات اما گویا کاندیداهای انتخابات این موضوع را فراموش کرده اند و تبلیغات در فضای مجازی را  آغاز کرده اند. در حالی که کارشان خلاف قانون محسوب می شود.

,

 

,

گویا امسال فضای مجازی محور تبلیغات کاندیداهای مجلس خواهد بود و  این نشان می دهد که نظارت بر این فضا از ضروریات است برخی از کاندیداهای مجلس این روزها به صورت چراغ خاموش در شبکه های اجتماعی در حال تبلیغات هستند، از زدن عکس های انتخاباتی دور گذشته تا کامنت هایی که نوشته می شود.

,

 

,

شورای نگهبان نیز برای تایید صلاحیت موضوع تبلغات زود هنگام را مد نظر قرا می دهد اگر کاندیدی نمی خواهد رد صلاحیت شود بهتر است تبلیغات انتخاباتی را تا سال 98 کنار بگذارند و زودتر از آن فضای استان را انتخاباتی نکنند که مسئولان بتوانند کارشان را انجام دهند.

,

 

,

بهتر است مسئولان نظارتی نیز نگذارند که فضای استان به این زودی فضای انتخاباتی به خود بگیرد چرا که بدون شک جنبه های منفی این موضوع بیشتر از تاثیرات مثبت آن است و فضای استان را سیاست زده می کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه