اخبار داغ

پول‌هایی که فرخ نژاد از کشور خارج می‌کند! + فیلم

پول‌هایی که فرخ نژاد از کشور خارج می‌کند! + فیلم
حمید فرخ نژاد ماهانه حقوق 167 خانواده کارگری را از کشور خارج می‌کند و برای آقازاده‌هایش به آمریکا می‌فرستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی که با مجله ویدئویی"تی وی پلاس" انجام داده است می‌گوید: "من هنوز تو ۱۰هزار دلاری که ماهیانه باید برای خانواده‌ام بفرستم زاییدم تو این وضعیت".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, من هنوز تو , ۱۰, هزار دلاری که ماهیانه باید برای خانواده‌ام بفرستم زاییدم تو این وضعیت". ,

 

,

 

,

, ,

 

,

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار فیلم این بخش سخنان حمید فرخ نژاد در صفحه توییتر خود نوشته است: "حمید فرخ‌نژاد با بغض: "من هنوز تو ۱۰هزار دلاری که ماهیانه باید برای خانواده‌ام بفرستم زاییدم تو این وضعیت" حقوق یک کارگر در ایران ماهی۹۰۰هزار تومن معادل ۶۰دلار است. یعنی فرخ‌نژاد ماهیانه یک قلم فقط حقوق ۱۶۷خانواده کارگری را از ایران خارج و برای آقازاده‌هایش به آمریکا میفرستد.

, علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار فیلم این بخش سخنان حمید فرخ نژاد در صفحه توییتر خود نوشته است: , " , . ,

 

,

, ,

 

,

پولی که فرخ نژاد از ایران خارج و برای خانواده میفرستد از درآمد ۹۰٪ مردم آمریکا بیشتر است. یعنی با دستمزدی که از پولشویی امثال محمد امامی بدست آورده جزو دهک اول ثروتمندترین کشور دنیا شده. از جیب ایران فقیر تحت تحریم برمیدارد و به جیب تحریمگر ثروتمند میریزد.

, .,

پستهای فرخ نژاد در اعتراض به گران شدن دلار یادتان هست؟ پستهایی که منوتو بازنشر میداد و باعث خشم اجتماعی و افزایش بی‌ثباتی در میلیونها ایرانی میشد؟ دلیل خشم فرخ نژاد را فهمیدید؟ مساله منافع شخصیش بود چون باید ماهی ده هزار دلار برای آقازاده‌هایش به آمریکا بفرستد. همینقدر خودخواهانه."

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه