اخبار داغ

یادداشت؛

حربه های رسانه ای در فضای مجازی

حربه های رسانه ای در فضای مجازی
رسانه های معاند انقلاب اسلامی ایران از سال های گذشته تا کنون با حربه های گوناگون جنگ رسانه ای و با دروغ پراکنی و شایعه سعی در منحرف کردن افکار عمومی و به تعبیر رهبری سعی در مسموم کردن فکر مردم مخصوصا جوانان این نظام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، در بررسی که از رسانه های اجتماعی صورت گرفته به وضوح پیداست که متاسفانه صاحبان زور و زر و تزویر با تمام قدرت خود سعی دارند که چهره و خوی اهریمی صاحبان خود را به گونه ای غیر واقعی و با اختلافی 180 درجه ای به مخاطب معرفی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, سفیر افلاک,

 

,

, ,

 

,

 

,

در این بین بعضی از صاحبان قدرت با نفوذ در ساختارهای اجتماعی یک کشور به کمک رسانه های اجتماعی سعی در هدف قرار دادن بنیان های اجتماعی از قبیل خانواده در آن کشور را دارند.

,

 

,

در عصر حاضر به صورت گسترده از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که این پدیده باعث بروز و پیدایش کلمات و اصطلاحات جدیدی شده همانگونه که این روز ها از واژه جنگ رسانه ای به وفور استفاده می شود.

,

 

,

, ,

 

,

در جنگ رسانه ای قدرت برتر را گروهی به دست می گیرند که تعداد مخاطب بیشتر و محتوای جذاب تری داشته باشند.

,

 

,

رسانه های معاند انقلاب اسلامی ایران از سال های گذشته تا کنون با حربه های گوناگون جنگ رسانه ای و با دروغ پراکنی و شایعه سعی در منحرف کردن افکار عمومی و به تعبیر رهبری سعی در مسموم کردن فکر مردم مخصوصا جوانان این نظام  کرده اند.

,

 

,

رهبری معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 12 مهر با تعبیری زیبا فضای مجازی و جنگ رسانه ای را به حمله شیمیایی تشبیه کردند و فرمودند همانگونه که در جنگ شیمایی به تجهیزات آسیبی نمی رسد و فقط نفرات از بین می روند و توانایی کار با تجهیزات را ندارند،در جنگ رسانه ای هم نفرات هستند که آسیب خواهند دید.

,

 

,

این تعبیر زیبا عمق فاجعه را آنجایی نشان می دهد که یک کانال معاند با انتشار مطالبی دروغین بخواهد فکر 50 هزار نفر مخاطب خود را مسموم بکند،یک نمونه از این دست را می توان فضاسازی و شایعه پراکنی کانال ها و سایت های معاند در جهت ایجاد حباب بازار ارز و سکه و افزایش قیمت ها اشاره کرد.

,

 

,

جالب تر اینکه همین کانال ها در روز هایی که قیمت ارز و سکه در سراشیبی کاهش بود، با جعل خبر و شایعه سازی سعی در آشفته کردن بازار داشتند و می خواستند مانع از افت قیمت ها شوند.

,

 

,

, ,

 

,

به حول و قوه الهی و با هوشیاری جوانان انقلابی و مومن تا کنون تیر این رسانه ها به سنگ خورده و جوانان ما با تشکیل گروه های خودجوش در جهت بصیرت افزایی و رسوایی این رسانه ها پیشگام بوده اند.در کنار این اقدامات باید خاطرنشان کرد که مردم آگاه ایران در این سال ها با خنثی کردن این شگردهای رسانه ای و جنگ روانی، هیچ گاه در نقشه دشمن بازی نکرده و نخواهند کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه