اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان:

اگر امنیت خدشه‌دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ می شود

اگر امنیت خدشه‌دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ می شود
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: امروزه یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه‌ای وجود امنیت در آن جامعه بوده و امنیت به‌عنوان سرشاخه سایر حوزه‌ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص است که اگر امنیت خدشه‌دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم مسلم احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد یک‌ساله پلیس به مردم فهیم و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی ناجا در تأمین نظم و امنیت بسترهای جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی فراهم گردد.

وی بابیان اینکه دشمن قصد دارد با اقدامات خود مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند، ابراز داشت: در این شرایط باید هنرمندانه وارد عرصه شد و دراین‌بین قطعاً نقش بی‌بدیل مردم انکارناپذیر است و امیدواریم با حضور مردم بار دیگر نقشه شوم استکبار خنثی شود.

وی تصریح کرد: امروزه یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه‌ای وجود امنیت در آن جامعه بوده و امنیت به‌عنوان سرشاخه سایر حوزه‌ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص است که اگر امنیت خدشه‌دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.

وی بیان داشت: امنیت از مؤلفه‌های پیشرفت یک جامعه می‌باشد نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان فارسان ایفا می‌نماید.

وی با اشاره به این‌که با مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها امنیت قابل‌تحسینی بر شهرستان حاکم است گفت: در اجرای برنامه‌های دهه محرم، تاکنون مردم ولایت مدار و مؤمن با همدلی و اتحاد با مسئولان، این برنامه‌ها را بدون ایجاد هیچ خللی اجرا کردند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه