اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد:

تاکنون در خصوص افزایش قیمت نان دستورالعملی به ما ابلاغ نشده است

تاکنون در خصوص افزایش قیمت نان دستورالعملی به ما ابلاغ نشده است
رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد بابیان اینکه از سال 93 تا کنون نان افزایش قیمت نداشته، گفت: تاکنون درباره افزایش قیمت نان دستورالعملی به ما ابلاغ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جلال پیروزفر در گفتگو با یزدرسا، درباره افزایش قیمت نان گفت: تا الان چیزی درباره افزایش قیمت نان در یزد به دست اتحادیه نانوایان نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا، ,

وی افزود: ما به طور مرتب با مسئولین مربوطه مانند استانداری، فرمانداری و ... جلسه داریم و فشاری که بر روی نانوایان و کارگران این صنف است را به آن ها ابلاغ کرده ایم. اما هنوز چیزی که مصوب شده باشد به دست ما نرسیده و اگر هم چیزی است هنوز به ما ابلاغ نشده است.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد اظهار داشت: ما از طرف اتحادیه آنالیز می کنیم و درخوست ارائه می دهیم و این کارها را هم کرده ایم و منتظر تصمیم مسئولین هستیم.

,

پیروزفر تأکید کرد: بالاخره نانوایان با مشکلاتی درگیر هستند و این وضعیت موجب شده که حتی برخی از آن ها انگیزه لازم را نداشته باشند. باید کاری بشود و وعده هایی که داده اند عملی کنند.

,

وی عنوان کرد: ما با اتحادیه برخی استان‌ها تماس گرفتیم آن‌ها گفتند پیشنهادی که برای افزایش قیمت داده شده 10 درصد بوده که این را اتحادیه قبول نکرده است، در واقع افزایش 10 درصدی آن هم بعد از چهار سال معقول نیست.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد یادآور شد: امروز ما در استانداری جلسه داشتیم و معاون استاندار گفت برنامه‌مان این است که کاری را برای نانوا انجام دهیم و درخواستی داده‌ایم و با تهران نامه‌نگاری کرده‌ایم.

,

پیروزفر خاطرنشان کرد: نانوا تک محصول است و همچنین تک شغل است و یک کارگر نانوا نمی‌تواند دو جا کار کند. لذا لازم است که دولت اقداماتی را انجام دهد.

,

وی ادامه داد: یا نان گران شود یا اگر نمی‌خواهند نان را گران کنند کار دیگری برای نانوا بکنند بالاخره آرد در اختیار دولت است انرژی دست دولت است و دولت می تواند کارهایی را انجام دهد.

,

پیروزفر با بیان اینکه وضعیت فعلی خیلی خوشایند نیست، گفت: از سال 93 تا کنون نان افزایش قیمتی نداشته و این سه-چهار سال یک طرف، شش ماه اخیر هم یک طرف؛ بالاخره گرانی‌هایی که داشته‌ایم کارگر نانوایی را هم شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه