اخبار داغ

یادداشت؛

قهرمانی پارس جنوبی و افتخاری دیگر برای فوتبال بوشهر

قهرمانی پارس جنوبی و افتخاری دیگر برای فوتبال بوشهر
به دنبال راه یابی تیم ” دریانوردان ” به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم مقتدر ” پارس جنوبی ” هم سومین عنوان پیاپی قهرمانی در لیگ برتر کسب نمود تا افتخاری دیگر برای فوتبال استان رقم زنند و نشان دهند که ساحلی بازان فوتبالی این استان حرف های زیادی برای گفتن دارند و بسیار مستعد و قوی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، به دنبال راه یابی تیم ” دریانوردان ” به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم مقتدر پارس جنوبی هم سومین عنوان پیاپی قهرمانی در لیگ برتر کسب نمود تا افتخاری دیگر برای فوتبال استان رقم زنند و نشان دهند که ساحلی بازان فوتبالی این استان حرف های زیادی برای گفتن دارند و بسیار مستعد و قوی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شش قهرمانی تیم پارس جنوبی رکوردی جالب و قابل چشمگیر در فوتبال ساحلی ایران می باشد که شیرمردان این تیم در سال های اخیر به ارمغان آورده اند.

,

 علی نادری سرمربی متین ، فهیم و کاربلدی که دوسال پیش و پس از تغییرات در کادرفنی روی نیمکت حساس این تیم نشست و قبول مسئولیت نمود ، هم شایستگی های فنی خود را به اثبات رساند و هم در ادامه موفقیت ها و کسب عناوین متعدد قهرمانی در کوتاه مدت گام موثر و مستحکمی برداشت تا تیم فوتبال ساحلی ” پارس جنوبی ” را همچنان بعنوان مدعی بلامنازع این رشته ورزشی قرار دهد.

,

دیگر مرد کادر فنی و کمک ” نادری ” ، ” یاسر سلیمانی ” مربی بوشهری که خود نیز سابقه بازی در تیم های ایرانجوان، شاهین، قدس، دریانوردان ( چمنی، سالنی و ساحلی ) دارد و همچنین محمد میهن دوست مربی بدنساز باتجربه بومی و به سرپرستی اکبرخان فرید دلسوز و پرتلاش ، نیمکتی اخلاق مدار، قوی، پرتوان و بدون حاشیه تشکیل داده اند که امید می رود همیشه چنین قدرتمند، باتدبیر، منسجم و متحد عمل نمایند تا بتوانند خدمات شایان خود را مستمر نمایند.ضمن اینکه زحمات پزشک متعهد تیم؛ دکتر جلیل بخت ، مسئول تدارکات ؛ مسعود حسینی و اسماعیل جاشویی قابل تقدیر بود.

,

تلاش تیمی که با کمترین تغییر و تحول و با رفتن فرید بلوک باشی و جایگزین کردن فقط محمد مرادی از تیم شهریار ساری و حفظ اسکلت تیمی خوب و منسجمش توانست تکرار قهرمانی نماید ، ستودنی می باشد.

,

داشتن بازیکنان باتجربه و کارسازی غیربومی نظیر امیرحسین اکبری ، محمد احمدزاده ( کاپیتان توانمند تیم ملی ) ، حمید بهزادپور ( دروازه بان ) و بازیکنان بومی : کاپیتان مسیگر ، مصطفی کیانی و حمید میهن دوست جوان ، مستعد و فعال . علی میرشکاری ، محمد معصومی زاده ، آرش کرمی تاثیر گذار. علی اسکافی ، مجتبی نجفی و محمد جواد خسروی ( دروازه بان دوم ) زحمتکش و پرتلاش و استفاده از میلاد دریایی و محمدعلی نظرزاده از بازیکنان با استعداد امیدهای خود در رقابت شدید با تیم های گلساپوش یزد ، شهرداری بندرعباس و ایفا اردکان ، این عنوان مهم به دست آورند.

,

سال ها حضور مقتدرانه و کسب ۶ عنوان قهرمانی  ، حاصل نقش موثر ، حمایت جدی و نگاه ویژه به ورزش توسط مدیریت مجموعه پارس جنوبی مهندس یوسفی و مرهون زحمات و تلاش های وافر و پیگیری مجدانه مهندس رضاییان ” مدیر باشگاه بوده که هم در فوتبال ساحلی و هم در فوتبال چمنی بسیار موفق عمل نموده است .

,

جادارد که مسئولان استانی برای تقویت روحیه ، امیدواری بیشتر ، موفقیت های دیگر و خارج کردن گرد خستگی از تن آنان و جهت توسعه و رونق ورزش استان و ایجاد انگیزه برای دیگر مدیران ورزشی و ورزشکاران ، حمایت و توجه لازم بخصوص به لحاظ مالی و رفع مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی نموده تا ” مهدی تارتار ” سرمربی کاربلد و بسیار موفق این تیم بدون دغدغه خاطر، فقط به مسائل فنی تیمش بپردازد و با کسب نتایج خوب تیم لیگ برتری پارس جنوبی را به مانند هواداران فهیم و پرشورش و مردم خوب و باصفای شهرستان ” جم ” پُر آوازه تر نماید.

,

رضا سیاوشی

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه