اخبار داغ

یادداشت؛

جولان پا به سن گذشته ها در پارس جنوبی جم

جولان پا به سن گذشته ها در پارس جنوبی جم
سید محمد خرم الحسینی که در دقایق پایانی بازی وارد شد تنها ۲۱ سال سن داشت آیا زمان آن نرسیده سرمربی جوان پارس جنوبی جم دست به ریسک بیشتری بزند و امیدش را به بومی استان یا همین بازیکنان جوان باشگاه خودش بیشتر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ماشین سازی تبریز با تعویض طلایی موفق شد در وقت های اضافه بازی را از پارس جنوبی جم برده و راهی دور بعدی جام حذفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 نکته جالب پیروزی تبریزی ها در جم تعویض های هر دو مربی بود که می تواند در نوع خود قابل تامل هم باشد.

,

, ,

سید محمد خرم الحسینی که در دقایق پایانی بازی وارد شد متولد ۷۶ و تنها ۲۱ سال سن داشت بازیکن گمنامی که رضا مهاجری او را از مقاومت تهران در لیگ دو به لیگ برتر آورد.

,

در سوی مقابل مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم از دقیقه ۸۲ محسن بنگر مدافع ۳۹ ساله تیمش را به جای عماد میر جوان به بازی اورد تا شاید در خط حمله و روی ارسالهای هوایی اتفاق خاصی توسط مدافع با تجربه تیمش رخ دهد.

,

, ,

محمد نوری ،محسن بنگر و حتی میربزرگی همگی بالای ۳۰ سال سن دارند که مجموع سن آنها به راحتی بالای یک قرن را پشت سر میگذارد و بدون تعارف تا کنون حضور آنها  اتفاق خاصی برای امتیازهای مثبت پارس در پی نداشته است!

,

محسن بنگر همین حالا هم شاید روی ارسالهای هوایی موثر باشد اما در صحنه گل دوم و دفع توپ او ،کاملا مشخص بود مدافع پرافتخار و سابق پرسپولیس دیگر آن طرلوات و شادابی گذشته را ندارد!

,

هم فصول گذشته و هم امسال هم متذکر شدیم که در استان کلی بازیکن جوان و جویای نام وجود دارند که حتی می توانند ذخیره های خوبی برای نیمکت باشند.

,

تیم امید پارس جنوبی در لیگ برتر حضور دارد و قطعا در دو سال گذشته بازیکنان خوبی داشته که به این مرحله رسیده اند، آیا زمان آن نرسیده سرمربی جوان جمی ها دست به ریسک بیشتری داشته باشد و امیدش را به بومی استان یا همین بازیکنان جوان باشگاه خودش بیشتر کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه