اخبار داغ

مطالبه مردم؛

گلایه‌مندی رانندگان و شهروندان اردل از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد شهرداری/ بیشتر درآمد رانندگان هزینه تعمیرات خودروهایشان می شود

گلایه‌مندی رانندگان و شهروندان  اردل از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد شهرداری/ بیشتر درآمد رانندگان هزینه تعمیرات خودروهایشان می شود
رانندگان و شهروندان اردلی از ایجادسرعت گیرهای غیر استاندارد در این شهر گلایه مند هستند و از شهردار محترم درخواست کردند اقدامات لازمی برای بهسازی این سرعت‌گیرها انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، اصولا یکی ازمهمترین و تاثیرگذارترین حرکت در کنترل مسائل ترافیکی و کاهش تصادفات ایجاد سرعت گیرهایی است که در خیابان ها ایجاد می شود که متاسفانه غیر استاندارد بودن برخی از این سرعت گیرها در شهر اردل موجی از اعتراضات رانندگان را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

,
, ,

پس از بهسازی و آسفالت برخی از مکانهایی از خیابان شهر و ایجاد سرعت گیرهای جدید در  شهر اردل، بر آن شدیم تا ، موضوع سرعت گیر های جدید شهر را بررسی کنیم.
 

,
,
, ,
,

مجید سلیمانی یکی از رانندگان تاکسی در شهر اردل در خصوص  ایجاد سرعت گیر ها جدید شهرداری  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در چند روز اخیر شهرداری اقدام به ایجاد سرعت گیرهایی در نزدیکی یکدیگر در برخی از خیابان های شهر کرده است که باعث به وجود آمدن مشکلات خاصی برای رانندگان شده است.
 
 سلیمانی افزود:وجود سرعت‌گیر در برخی معابر لازم است اما بسیاری از این موانع، غیراستاندارد و نامناسب اجرا شده که عبور از روی آن‌ها به خودروها آسیب جدی می‌زند.
 

, جهانبین نیوز,
,
,
,
, ,
,

سجاد صالحی یکی دیگر از رانندگان تاکسی در شهراردل گفت: هر خودرویی که در شهر اردل تردد بسیاری داشته باشد بعد از مدتی دچار نقص می‌شود، خصوصا جلوبندی خودروهایمان دچار نقص و خرابی می‌شوند.
 
صالحی با بیان اینکه با ایجاد این سرعت گیر های نامناسب باید بیشتر درآمدمان را هزینه تعمیرات خودرویمان کنیم، افزود:از مسئولان انتظار داریم که برای این معضل در شهر اردل فکری کنند و نیاز است که شهردار محترم اقدامات لازمی برای بهسازی این سرعت‌گیرها انجام دهد.
 

,
,
,
,
, ,


سرعت گیرهای غیر استاندارد در شهر اردل اصلاح می شود
 
مسلم اسماعیلی زاده شهردار شهر اردل در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت:ایجاد سرعت گیر در خیابان های سطح شهر اردل یکی از مطالبات شهروندان بوده که شهرداری این شهراقدام به  37 سرعت گیر در سطح شهر نموده است.

اسماعیلی زاده با بیان اینکه سرعت گیرها ازجنس آسفالت بوده و توسط  کارگران شهرداری اجرا شد افزود:برخی از سرعت گیرها به دلیل اینکه توسط کارگران و با دست ایجاد شده اصول هندسی به خوبی رعایت نشد و باعث گلایه مندی رانندگان و شهروندان شده است که تا اواخر مهرماه سال جاری تمامی آنها اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/
 

,
, سرعت گیرهای غیر استاندارد در شهر اردل اصلاح می شود,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه