اخبار داغ

قهرمان کاراته جهان :

قزوین قطب کاراته ایران است/"ورزش کاراته" استان نیازمند جذب یک اسپانسر است

قزوین قطب کاراته ایران است/"ورزش کاراته" استان نیازمند جذب یک اسپانسر است
قهرمان کاراته جهان با بیان اینکه استان قزوین قطب کاراته ایران است، گفت: دغدغه اصلی این رشته ورزشی یک اسپانسر خوب است تا فعالان حرفه‌ای این رشته بدون مشکل در مسابقات حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، بهمن عسگری جوان نام‌آشنای ورزش ایران که در سال‌های اخیر بارها و بارها پرچم ایران را در میدان ورزشی بالا برده از افتخارات استان قزوین است و 27 سال سن دارد و در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تحصیل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی از سال 87 به عضویت تیم ملی کاراته ایران درآمده و نخستین حضورش در مسابقات آسیایی بود که موفق به کسب مقام سوم آن مسابقات شد.
,
,
 
,
, ,

این قهرمان ورزشی پس از آن در مسابقات جهانی مراکش حضور پیدا کرده و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود می‌کند.

این گوشه‌ای از موفقیت‌های بهمن عسگری در رشته کاراته بود و برای آشنایی هرچه بیشتر این قهرمان کاراته گفت‌وگویی با وی ترتیب داده شده که در ادامه می‌خوانید.

این قهرمان کاراته در خصوص برخی از موفقیت‌هایش در رشته ورزشی کاراته اظهار می‌کند: برای اولین بار به عنوان کاپیتان تیم ملی امید زیر 21 سال در مالزی موفق شدم مدال طلای مسابقات کاراته را کسب کنم و پس از آن به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمدم که در مجموع 12 سال است که عضو تیم ملی کاراته ایران هستم.

عسگری درباره افتخارات ورزشی خود می‌گوید: در رده سنی بزرگسالان نیز 2 دوره طلای آسیایی را در وزن منفی۷۵کیلوگرم کسب کرده‌ام و در کمیته تیمی بزرگسالان آسیا نیز یک نقره و 2 طلا در کارنامه‌ام دارم.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی اذعان می‌کند: در مسابقات بزرگسالان جهان که در آلمان برگزار و بعد از 50 سال تیم ایران موفق به کسب مدال طلا در کمیته تیمی شد، افتخار حضور و کسب این مدال طلا را داشتم.

این قهرمان کاراته‌ی جهان با بیان اینکه پس از آن در مسابقات تیمی کاراته اتریش نیز موفق به کسب کمدال طلا در کمیته تیمی جهان شده است، ادامه می‌دهد: آخرین مسابقه‌ای که انجام دادم در بازی‌های آسیایی بود که هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود و دومین رویداد مهم برای ایران به شمار می‌رود که موفق به کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات شدم.

وی با اشاره به وضعیت رشته ورزشی کاراته عنوان می‌کند: وضعیت رشته کاراته از زمانی که المپیکی شده به لحاظ امکانات، تجهیزات و رسیدگی بسیار پیشرفت داشته و امیدوارم بهتر از این شود؛ در شرایطی که این رشته ورزشی المپیکی شده باید حرفه‌ای‌تر کار کرده و استان قزوین نگاه حرفه‌ای‌ به این حوزه داشته باشد.

عسگری با بیان اینکه کشور ایران ستاره‌های خوبی در رشته ورزشی کاراته داشته و در جهان صاحب سبک است، تصریح می‌کند: بسیاری از بازیکنان ایرانی در جهان شناخته شده هستند و تیم ملی ایران چون پرقدرت است در جهان قابل احترام بوده و قهرمانان روی آن حساب باز می‌کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

این قهرمان کاراته با اشاره به اینکه قزوین قطب کاراته ایران است، می‌گوید: در کشور اردن 4 نفر از یک باشگاه در رده سنی بزرگسالان ثابت شده‌ایم که این افتخاری برای کاراته قزوین است؛ بنابراین باید با نگاه ویژه‌ای به این ورزشکاران، آینده ورزش کاراته کشور را تضمین کرد .

وی بیان می‌کند: ورزشکارانی که قهرمان می‌شوند، با زحمت بسیار و صرف به این جایگاه دست پیدا می‌کنند؛ بنابراین اگر حمایت شوند قطع به یقین قهرمانان آینده که پشت سر این ورزشکاران قرار دارند، انگیزه لازم را برای فعالیت پیدا خواهند کرد.

صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا تاکید می‌کند: مسئولان باید مشکلات قهرمانان ورزشی را حل کنند تا این افراد بدون دغدغه به صورت حرفه‌ای به رشته ورزشی خود بپردازند و برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

این قهرمان کاراته می‌افزاید: دغدغه اصلی این رشته ورزشی یک اسپانسر خوب است تا فعالان حرفه‌ای این رشته بدون مشکل در مسابقات حضور پیدا کنند و با توجه به اینکه تعداد قهرمانان این رشته زیاد است برای کسب سهمیه المپیک باید بیشتر تلاش کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

عسگری ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه بودجه فدراسیون کاراته کم است و با این اعتبار نمی‌تواند تمام مسائل قهرمانان را برطرف کند، امیدوارم اسپانسر خوب برای این رشته ورزشی در استان داشته باشیم تا بهمن عسگری و امثال آنها در رشته کاراته بی‌‌دغدغه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت فعلی مسئولان استان از رشته ورزشی کاراته مناسب است، اذعان می‌کند: از مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین که لطف زیادی به این رشته ورزشی دارد قدردانی می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها مستمر باشد تا بدون دغدغه ادامه بدهیم.

این قهرمان کاراته با اشاره به اینکه اولویت‌های سال جاری وی در رشته کاراته به‌خوبی سپری شده است، می‌گوید: از اول گفته بودم که کاراته به من 2 تا مدال بدهکار است که خداروشکر در بازی‌های آسیایی طلا گرفتم و اولویت آخرم در سال جاری مسابقات جهانی اسپانیا است که امیدوارم بتوانم افتخارآفرینی کرده و مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کنم.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

عسگری عنوان می‌کند: هر بازیکن در هر رشته‌ای که فعالیت می‌کند، فارغ از مدال‌هایی که دارد قصد دارد مدال المپیک را نیز داشته باشد؛ بنابراین تمام تمرکز من دستیابی به مدال المپیک است.

وی بیان می‌کند: انتظار دارم مسئولیت خوبی در استان به من واگذار شود که بتوانم به هم‌نوعان خودم و افرادی که نیازمند حمایت هستند، کمک کنم و همیشه از خدا خواستم مسئولیتی به من بدهد که بتوانم به همه مردم کمک کنم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه