اخبار داغ

اندر حکایات شهر بی‌شهردار؛

تداوم اعتراض حاشیه‌نشینان «کهریز» به کارشکنی «شهرداری» و «فرمانداری»

تداوم اعتراض حاشیه‌نشینان «کهریز» به کارشکنی «شهرداری» و «فرمانداری»
کارشکنی شهرداری و فرمانداری کرمانشاه در رسیدگی به مشکلات شهرک کهریز موجب تداوم نارضایتی و اعتراض مردم این مناطق شده و ساکنان این مناطق خواستار ورود استانداری به این موضوع شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   مرصاد ، ماحصل تمام تلاش‌های فرمانداری و شهرداری برای حاشیه‌نشینان کهریز همین چند تن شن و ماسه‌ای شده که در کوچه‌ها خالی کرده و رفته‌اند تا بگویند کارها در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

یک ماه از بازدید نمایشی شورای شهری‌ها و سرپرست شهرداری از شهرک کهریز گذشت، اما هنوز ساکنان این شهرک از وعده وعیدهای آنها چیز خاصی ندیدند به جز همین چند کمپرسی شن و ماسه‌ای که در کوچه‌ها رها شده و راه را هم بند آورده است.

,

واقعا جای سوال دارد که برای فرمانداری یک شهرستان حل مشکلات یک شهرک تا این حد سخت و نشدنی است که از عهده آسفالت چند معبر حاشیه شهر اینگونه عاجز مانده است.

,

یا برای شهرداری شهری که اسم کلاشهر را یدک می‌کشد زیبنده است که هنوز خیابان‌ها و کوچه‌های خاکی در آن وجود داشته باشد.

,

البته بخشی از این موضوع دردسرهای شورای شهری‌هایی است که به جای انتخاب شهردار به فکر منافع خودشان بودند و اینگونه شهر را به حال خود رها کرده‌اند.

,

ا

, ا,

 

,

اختصاص 21 میلیارد تومان برای آسفالت معابر

, اختصاص 21 میلیارد تومان برای آسفالت معابر,

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: این هم از گرفتاری‌هایی است که شورای شهر با عدم انتخاب به موقع شهردار ایجاد کرده است.

,

وی افزود: برای آسفالت معابر 21 میلیارد تومان از طرف استانداری به شهرداری ابلاغ شده است و مدیریت شهری برای این موضوع باید چاره‌اندیشی می‌کرد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسئولان شهرداری مسئله نبود قیر را مطرح می‌کردند که از طرف وزارت مسکن و شهرسازی و همچنین سازمان همیاری شهرداری برای آنها سهمیه‌ای جذب کردیم.

,

فرمانداری مکاتبه کرده ولی نتیجه نگرفته!

,

فضل‌اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه هم به خبرنگار مرصاد گفت: در این خصوص مکاتباتی انجام شده ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

,

آقای فرماندار! تمام تلاش‌های فرمانداری به یک مکاتبه ختم شده است؟

,

آیا باقی امور این شهرستان که نیمی از جمعیت استان را دارد هم به این صورت می‌چرخد و دستورات فرمانداری باید در مکاتبات و بوروکراسی اداری به امان خدا رها شود؛ آیا به نتیجه رسیدنش مستلزم پیگیری نیست؟

,

ا

, ا,

 

,

شهرداری: سهیمه قیر به ما نداده‌اند / شورای شهر هم جوابی نداشت!

, شهرداری: سهیمه قیر به ما نداده‌اند / شورای شهر هم جوابی نداشت!,

حامد لعل‌بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه در مورد وعده‌های عمل نشده که ماه گذشته به مردم کهریز داد به خبرنگار مرصاد گفت: قیری به ما تخصیص نیافته است و اعلام شده که قرار است سهمیه اعلام شود.

,

وی افزود: بالغ بر یک میلیارد تومان قیر خریداری شده است توسط پیمانکار حواشی دیگر شهر از جمله پردیس و البته ما تعهد کهریز هم داریم و بعد از این باید کیهان شهر و کهریز در دستور کار باشد.

,

ابراهیم مرادی نایب رییس شورای شهر هم ظاهرا جوابی برای پیگیری بحث آسفالت شهرک کهریز نداشت و فقط به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد.

,

ساکنان: استانداری باید ورود کند

,

جمعی از ساکنان شهرک کهریز هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد با انتقاد از عملکرد شورای شهر، شهرداری و فرمانداری در عمل به قول‌هایی که به مردم دادند خواستار ورود استانداری به موضوع برای رفع مشکلات خود شدند.

,

به گزارش مرصاد، این کارشکنی شهرداری و فرمانداری در بحث وعده‌های داده شده به مردم موجب تداوم اعتراض اهالی این منطقه شده است و ساکنان این شهرک خواستار رسیدگی فوری استاندار به مشکلاتشان شده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه