اخبار داغ

معاون استاندار مازندران:

تلاش مسئولان در خدمت به مردم باید جدی و قابل لمس باشد

تلاش مسئولان در خدمت به مردم باید جدی و قابل لمس باشد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... زیاد است و مردم توقع ندارند همه مشکلات در یک چشم به هم زدن حل شود اما اگر تلاش مسئولان جدی باشد و مردم تغییر را لمس و احساس کنند، قبول خواهند کرد که دولت در حال تلاش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم معارفه فرماندار میاندورود یکشنبه شب با حضور مجید حسین زادگان و مدیران و مسئولان شهرستان میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا غلامی سرپرست فرمانداری میاندورود در این مراسم هفته نیروی انتظامی را به زحمت‌کشان حوزه نظم و امنیت تبریک گفت و اظهار کرد: امنیت یکی از سرمایه‌هایی است که باید قدر آن را بدانیم و این امنیت با حضور دائمی نیروی انتظامی و سپاه و از خودگذشتی آنها به‌دست آمد.

وی با تبریک روز روستا، بیان کرد: روستاها به‌عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور هستند و امروز شاهد روند توسعه و رشد اقتصاد در روستاها هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای ما بسیار مهم بود که شاکله حل همه موضوعات را در این ‌بینیم که تریبونی داشته باشیم که خدمات دولت را بازگو کنیم، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های امام جمعه میاندورود، تریبون نماز جمعه شهرستان عملا تریبون حمایت دولت شده بود.

غلامی افزود: یکی از خواست‌های استاندار پوشش اقدامات دولت از طریق رسانه‎های محلی بود که ما در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشتیم و جزو سه شهرستان برتر این زمینه بودیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

 

,

وی تصریح کرد: یکی از درخواست‌های چندین ساله مردم روستاهای بالادست بازگشایی مسیر دسترسی روستای جناسم به وارمی بود که با همکاری اداره راه و شرکت نکاچوب این کار انجام شد و دسترسی روستاهای بالادست به یک‌دیگر از 35 کیلومتر به سه کیلومتر کاهش یافت.

غلامی گفت: میاندورود در زمینه تولید محصولات باغی جزو شهرستان‌های برتر استان است اما مورد توجه قرار نگرفته بود، به همین دلیل امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار شد جشنواره مرکبات را در شهرستان برگزار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز شرط اصلی موفقیت در همه عرصه‌ها را به تعبیر رهبری برخورداری از روحیه قوی و داشتن انگیزه و شجاعت دانست و افزود: در وضعیتی هستیم که داشتن چنین روحیه‌ای در زمینه اجرایی نتیجه مثبت دارد.

مجید حسین‌زادگان بیان کرد: غلامی در این 76 روز نگاه به حکم سرپرستی خود نکرد و تا روز آخر با انگیزه کافی تلاش زیادی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم داشت.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... زیاد است و مردم توقع ندارند همه مشکلات در یک چشم به هم زدن حل شود اما اگر تلاش مسئولان جدی باشد و مردم تغییر را لمس و احساس کنند، قبول خواهند کرد که دولت در حال تلاش است.

حسین‌زادگان تاکید کرد: خدماتی که انجام می‌شود باید از طریق رسانه‌های مختلف به نحو مطلوب به مردم منعکس شود و موانع و مشکلات هم به مردم اعلام شود تا مردم احساس کنند مسئولینی که از سوی مردم انتخاب شدند در راستای حل مشکلات آنها کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: میاندورود به‌عنوان شهرستان تازه تاسیس راه بسیاری طولانی برای توسعه نیاز دارد و کارهای طاقت فرسایی را باید طی کند تا به نقطه مطلوب برسد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه شاید یک عده موافق و یک عده مخالف شهرستان شدن میاندورود باشند، اظهار کرد: در هر صورت این اتفاق می‌تواند زمانی که همه برای رفع کاستی‌ها و رونق آن تلاش می‌کنیم موثر باشد.

وی تاکید کرد: نظام آستانه تحملش به اندازه کافی پایین آمد و دیگر تحمل اختلافات منطقه‌ای، قومی، قبیله‌ای و سیاسی را ندارد و فرماندار هم باید از این اختلافات بپرهیزد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه میاندورود ظرفیت بسیار خوبی در زمینه باغی و کشاورزی و حتی شیلات دارد، افزود: کار فرماندار آماده کردن بستر مناسب برای رونق این فعالیت‌ها است.

معاون سیاسی و انتخابات مازندران، بیان کرد: غلامیان یک برنامه پنج ساله بنویسد تا دورنمای شهرستان در زمینه‌های مختلف مشخص باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

علی غلامیان فرماندار میاندورود نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد استاندار مازندران، گفت: این مسئولیت امانتی برای خدمت‌گذاری به مردم است و فرماندار نماینده حزب، جریان یا گروه خاصی نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی انقلاب، وظیفه همه تن دادن به قانون است تا بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی در راستای پیشرفت و اعتلای شهرستان و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه