اخبار داغ

در راستای خدمت رسانی به افراد بومی؛

بهره برداری از ۲ مرکز خدماتی بهزیستی در تربت حیدریه

بهره برداری از ۲ مرکز خدماتی بهزیستی در تربت حیدریه
رییس اداره بهزیستی تربت حیدریه گفت: در راستای خدمت رسانی به افراد تحت حمایت بهزیستی در بخش های رباط سنگ، کدکن و بایگ دو مرکز خدماتی با هزینه بری 210 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت؛ زهره اقبال نیا صبح امروز در حاشیه افتتاح این مراکز  خدماتی اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به افراد تحت حمایت بهزیستی در بخش رباط سنگ، کدکن و بایگ دو مرکز خدماتی با هزینه بری 210 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد:  این مراکز با ارائه خدمات در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، اشتغال و مشارکت های مردمی راه اندازی شده تا افراد بومی در منطقه رخ شامل شهرهای کدکن و رباط سنگ و همچنین بایگ دسترسی راحت تر به خدمات داشته باشند.

,

 

,

اقبال نیا گفت: از این پس حدود 1100 خانواده تحت پوشش بهزیستی ساکن در جلگه رخ و بخش کدکن و بایگ  از امدن به تربت حیدریه بی نیاز و برای گرفتن خدمات دسترسی محلی خواهند داشت.

,

 

,

رییس بهزیستی تربت حیدریه گفت: مجتمع خدماتی بهزیستی مهرآوران شهر رباط سنگ با مساحت ۱۹۰۰ و زیربنای ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال و همچنین مجتمع خدمات بهزیستی سعادت بایگ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ و زیربنای ۴۰۰مترمربع و اعتباری ۹۰ میلیون ریال با هدف  تسریع در پاسخدهی به مددجویان بومی افتتاح شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه