شهردار خرم آباد از راه اندازی سامانه جدید ۱۳۷ شهرداری از آبان ماه سال جاری خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک ،وحید رشیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه در جهت رفاه بیشتر شهروندان و به همت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری خرم آباد انجام می شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
وی افزود: شهروندان از تاریخ مذکور می توانند درخواستها و شکایات خود از اموری چون وضعیت معابر ،حمل و نقل عمومی، ساخت و ساز و فضای سبز از طریقهایی چون پیامک ، تلفن گویا و نرم افزار اندرویدی ۱۳۷ به مرکز ۱۳۷ شهرداری انتقال دهند.
به گفته رشیدی پس از انتقال درخواست و شکایت، یک کد رهگیری به شهروند مربوطه تحویل داده خواهد شد و درخواست یا شکایت وی نیز توسط مدیریت ۱۳۷ به مسئول و منطقه مربوطه ارجاع خواهد شد
شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: مسئول مربوطه موظف است حداکثر ظرف ۴۸ ساعت نسبت به پیگیری و اصلاح معضل گزارش شده اقدام نموده و گزارش ان را به مرکز ۱۳۷ ارسال نماید پس از دریافت گزارش نیز نتیجه کار به اطلاع شهروند مربوطه خواهد رسید.
رشیدی در پایان تلاش در جهت رضایت و پاسخگویی بیشتر مدیریت شهری به شهروندان و احترام به خواسته های آنان را اولویت اول کاری خود عنوان کرد.
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه