اخبار داغ

دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور :

اراک ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد/قرآن نسخه‌ای راهگشا در تمامی ابعاد زندگی

اراک ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد/قرآن نسخه‌ای راهگشا در تمامی ابعاد زندگی
دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اشاره به حسن میزبانی شهر اراک از این دور از مسابقات سراسری گفت: اراک ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور روز دوشنبه در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم بخش برادران گفت: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگ سازی است و نباید نگاه ما به مسابقات نتیجه محورباشد. بلکه از قرآن به عنوان راهگشا در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی بهره ببریم و این نتایجی که اعلام می شود هم برای گذران امور زندگی ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

محمدی با اشاره به اینکه باید گزاره های نورانی قرآن سرلوحه زندگی انسان ها قرار گیرد، اظهار کرد: باید به دنبال این باشیم که فرهنگ قرآنی اشاعه پیدا کند که برای این مهم، باید سه محور معرفت، ایمان و رفتار قرآنی را تقویت کنیم.

,

دبیر شورای عالی فعالیت های قرآنی کشور تاکید کرد: قرآن خواندن و حتی زیبا خواندن آن کافی نیست، بلکه این کتاب باید زیبا خوانده، زیبا فهمیده و به صورت شایسته عمل شود. چرا که درجات بهشت و جهنم به تعداد آیه های قرآن است و جایگاه هر انسانی به میزان انس او با قرآن وابسته است.

,

محمدی تاکید کرد: زمانی می توان گفت که جامعه قرآنی داریم که تمام ابعاد زندگی جامعه به خصوص جوانان بر محور قرآن شکل بگیرد و نقش قرآن در زندگی ما هیچگاه نه تنها فراموش بلکه کمرنگ هم نشود .

,

وی با اشاره به حسن میزبانی شهر اراک از این دور از مسابقات سراسری گفت: اراک ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه