اخبار داغ

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد؛

ساخت و ساز غیر مجاز عامل دستگیری ۱۳ پرسنل شهرداری کرج/ دستگاه قضایی تا کنون موضوع را تعیین تکلیف نکرده است

ساخت و ساز غیر مجاز عامل دستگیری ۱۳ پرسنل شهرداری کرج/ دستگاه قضایی تا کنون موضوع را تعیین تکلیف نکرده است
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: متاسفانه بخشی از علت دستگیری 13 پرسنل شهرداری کرج، به حوزه ساخت و ساز غیر مجاز مرتبط می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون شوراهای مجلس درباره دستگیری ۱۳ نفر از پرسنل شهرداری کرج به خبرنگار تیتریک گفت: ما هنوز جزئیات را نمی دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند افزود: دستگاه قضایی در رابطه با برخی از اتفاقات صورت گرفته در شهرداری که احتمالا به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز، اخذ رشوه و ... باز می گردد، اقدام به دستگیری کرد.

,

وی اظهار داشت: مسائل مذکور تا کنون اثبات نشده است و دستگاه قضایی تا کنون این موضوع را تعیین تکلیف نکرده و حکمی صادر نشده است.

,

کولیوند تصریح کرد: متاسفانه بخشی از علت دستگیری این 13 نفر به حوزه ساخت و ساز غیر مجاز مرتبط می شود.

,

همچنین دادستان عمومی و انقلاب کرج درباره این موضوع به ایرنا گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان البرز در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات اقدام به تحقیقات مشروح و مفصل نموده و گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس که تاکنون 13 نفر از پرنسل شهرداری، افراد دلال و کار چاق کن شناسایی و دستگیر شدند.

,

حاجی رضا شاکرمی افزود: عمده فعالیت این افراد کار چاق کنی، اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، خرید و فروش پست های مدیریتی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات، غصب عناوین و جعل است که پرونده در حال بازرسی و تکمیل تحقیقات است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه