اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان قم هشدار داد؛

برنامه ریزی جدی دشمن برای اشاعه فساد در قم

برنامه ریزی جدی دشمن برای اشاعه فساد در قم
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نیروی انتظامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: براساس اخبار اطلاعات بدست آمده، نقشه دشمن برای اشاعه فساد در شهر قم، بسیار برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  سردارآقاخانی شب گذشته در همایش «برترین امت» که  به همت ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان قم درسالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزارشد، با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نیروی انتظامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است ، اظهار داشت: شهر قم از شهرهای ویژه است، به همین دلیل یک منکر هم دراین شهر زیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی ادامه داد:برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر لازم است همه به میدان بیایند و فقط با تذکر برخی افراد خاص به سرانجام نخواهد رسید.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه باید مصادیق معروف و منکر برای اثرگذاری بهتر گفته و ارائه شود، خاطرنشان کرد: براساس اخبار اطلاعات بدست آمده، نقشه دشمن برای اشاعه فساد در  شهر قم، بسیار برنامه ریزی شده است.

,

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی صددرصد دراختیار ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر است، اولویت امر به معروف ونهی از منکر از تأکیدات فرمانده ناجا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه