اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف البرز مطرح کرد؛

با بروکراسی اداری برای ورود کالاهای احتکاری البرز به بازار مخالف هستیم/ متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد

با بروکراسی اداری برای ورود کالاهای احتکاری البرز به بازار مخالف هستیم/ متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: متاسفانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار پوشک و لوازم بهداشتی احتکار شده در البرز برای ورود به بازار در انتظار قیمت گذاری توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز درباره وضعیت بازار کرج همزمان با نوسان قیمت ها به خبرنگار تیتریک گفت: روز گذشته با حضور روسای اتحادیه های اصناف، جلسه ای با استاندار البرز در راستای طرح مشکلات کسبه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حمید کریمی عمده مشکلات کاسبان را در حوزه عوارض صنفی، دارایی، شهرداری و بهداشت دانست و افزود: درب اتاق اصناف به روی کسبه باز است و می توانند مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند تا آنها را در راستای بهبود وضعیت کسب و کار کمک کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه قبول داریم امروز بازار در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی در رکود است، اظهار داشت: کسبه در راستای خمت به مردم کمی صبور باشند و خدای ناکرده با احتکار موجب چالش مضاعف در بازار نشوند.

,

کریمی تصریح کرد: نباید مردمی که مایحتاج روزانه آنها یک رُب گوجه فرنگی است، 10 عدد خریداری کنند، از مردم گلایه مندم چرا که بعضا باعث می شوند تنظیم بازار به هم ریخته و موجب گرانی شود.

,

وی با اشاره به اینکه احتکار صرفا در انبارها نیست و می تواند خانگی باشد گفت: ما با هر دو مخالف هستیم و در شرایط اقتصادی نابسامان امروز مردم و صنوف باید مسائل این چنینی را برای عبور از بحران رعایت کنند.

,

کریمی افزود: متاسفانه یک میلیون و 500 هزار پوشک و لوازم بهداشتی احتکار شده در البرز برای ورود به بازار در انتظار قیمت گذاری توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در تهران هستند و طی چند روز آینده در واحدهای صنفی مربوطه برای عرضه به مردم توزیع می شود.

,

وی با اشاره به اینکه صنعت و معدن، اصناف و تعزیرات البرز تاکید بر این دارند اجناس سریعتر باید به دست مردم برسد، اظهار داشت: با بروکراسی اداری مخالف بوده و از وضعیت پیش آمده ناراحت هستیم، متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد اما امیدواریم طی هفته جاری این مسئله مرتفع شود.

,

کریمی تصریح کرد: متاسفانه امروز گرانی گریبانگیر کسبه کشور شده است و این مقوله کاملا با تورم تفاوت دارد، لذا با توجه به رکود، شهرداری ها، بیمه، دارایی، بهداشت و دیگر دستگاه ها همکاری لازم را به کسبه داشته باشند.

,

رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه گفت: همزمان با اختشاشات مردادماه، اصناف و کسبه برای ایجاد آرامش، با تعطیلی محیط کسب و کار دچار خسارت هایی شدند لذا امروز دستگاه های اجرایی البرز باید متقابلا به صنوف کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه