اخبار داغ

دبیر شعر آیینی کشور:

طلاب از شعر آیینی در تبلیغ دین استفاده کنند

طلاب از شعر آیینی در تبلیغ دین استفاده کنند
دبیر شعر آیینی کشور در مراسم عصر شعر عاشورایی رحمت واسعه گفت: شاعران طلبه باید از شعر به عنوان ابزاری در تبلیغ دین استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  محمد علی مجاهدی، دبیر شعر آیینی کشور در عصر شعر عاشورایی رحمت واسعه ضمن بیان نکاتی درمورد بایدها و نبایدهای شعر آیینی به بیان ضرورت و لزوم سرودن شعر آیینی فاخر توسط شاعران طلبه پرداخت و تصریح کرد:  شاعران طلبه باید از شعر به عنوان ابزاری در تبلیغ دین استفاده کنند.
در این مراسم که به همت اداره هنری های ادبی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و با حضور استاد مجاهدی و دکتر محمد حسنی، رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی روز دوشنبه 16 مهر ماه در نگارستان اشراق قم برگزار شد، شاعران برگزیده طلبه فارسی و اردو زبان اشعار عاشورایی خود را برای حاضران قرائت کردند و از ده شعر و شاعر طلبه تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این  مراسم نیز، دکتر محمدحسنی، از شاعران و حاضران جلسه تقدیر و ضمن بیان نکاتی در خصوص شعر آیینی اذعان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات پرورش و پیدایش شاعران خوب حوزوی است.
گفتنی است که این عصر شعر از سلسله برنامه های ماهانه حجره های ساحلی بوده که هر ماه به همت اداره هنرهای ادبی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات با توجه به موضوعات روز و متناسب با رویداد های پیش‌رو برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه