اخبار داغ

تنها ۲۰ درصد روستاهای جرگلان از اینترنت پر سرعت برخوردارند

تنها ۲۰ درصد روستاهای جرگلان از اینترنت پر سرعت برخوردارند
رئیس شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان گفت: تنها ۱۵ الی ۲۰ درصد روستاهای بخش جرگلان از اینترنت پرسرعت برخوردار است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، واحد خالدی، عضو شورای بخش جرگلان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روستاهای برخوردار شامل کرپشلی ، یکه سعود بالا و پایین و دویدخ است که از ADSL استفاده می کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود: از عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات یاد می شود ولی متاسفانه بخش جرگلان از امکانات ارتباطی بی بهره است و مردم را دچار مشکل می کند .

,

وی با اشاره به سفر استاندار در هفته گذشته به مرکز شهرستان و پیگیری مشکلات گفت :در هفته گذشته مشکلات اینترنت ضعیف بخش جرگلان به سمع و نظر استاندار رسید وی پیگیری برطرف کردن مشکل چند روستا از جمله دهستان حصارچه و نوار مرزی را داد .

,

وی همچنین عدم آنتن دهی در ۸ روستای جرگلان خبر داد وگفت: ۸ روستای جرگلان شامل قره آقاچ محمدنفس، قره آقاچ حاج آشور، آیری قایه، قره قانلو، بهار، قوری دره، بویاخلی و ییلاق از آنتن دهی تلفن همراه بی بهره هستند .

,

عضو شورای بخش جرگلان همچنین گفت:  آنتن دهی در دیگر روستاهای جرگلان مانند حصارچه پایین و بالا، قره پالچق، کیلوپنجه و چال تلپک نیز بسیار ضعیف است و همه جای این روستاها را پوشش نمی دهد .

,

وی از وجود تنها ۴ دکل تلفن همراه و اینترنت در جرگلان خبر داد و خاطرنشان کرد : تنها در ۴ روستا از جمله در کرپشلی، دویدخ و یکه سعود دکل وجود دارد و در گرکز نیز دکل ساخته شده است ولی راه اندازی نشده است . 

,

خبرنگار:رحیمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه