اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی :

مشکل قطعی آب بجنورد تا ۴۸ ساعت آینده رفع می شود

مشکل قطعی آب بجنورد تا ۴۸ ساعت آینده رفع می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: چهار گروه از شرکت آب و منطقه ای بجنورد برای رفع گل و لای موجود در سد شیرین دره مشغول به فعالیت هستند و طبق پیش بینی ها تا 48 ساعت آینده مشکل آب رفع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک ، غلامحسین ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی  چند روز گذشته با جاری شدن سیلاب و ورود گل و لای به آب سد شیرین دره بجنورد که محل تامین آب مورد نیاز مردم بود، باعث کاهش شدید کیفیت آب، افت فشار و قطعی آب در بعضی مناطق بجنورد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه میزان گل و لای موجود در آب سد شیرین دره آن را از حالت طبیعی خارج کرد، ادامه داد:  جریان خروجی آب سد جهت مصارف مردم به طور کامل قطع شده است.

,

وی مقدار آب آشامیدنی مورد نیاز شهروندان بجنوردی که از سد شیرین دره تامین می شود را 450 لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در روزهای عادی میزان مصرف آب شرب مورد نیاز مردم بجنورد در هر ثانیه 650 لیتر اعلام شده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به اینکه هم اکنون آبی که در شبکه شرب شهری جریان دارد، از چاه های جایگزین تامین می شود، گفت: تعداد این چاهها 30 حلقه ذکر کرد  و تاکید کرد، آب های جاگزین پاسخگوی نیاز مردم شهر نیست و با میزان 150 لیتر در ثانیه کمبود آب مواجه هستیم.

,

ساقی اضافه کرد: چهار گروه از شرکت آب و منطقه ای بجنورد برای رفع گل و لای موجود در سد مشغول به فعالیت هستند و طبق پیش بینی ها تا 48 ساعت آینده مشکل آب رفع می شود.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مردم بجنورد درخواست کرد ضمن پرهیز از ذخیره سازی آب، از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه