اخبار داغ

نانوایان خراسان شمالی افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان را نپذیرفتند

نانوایان خراسان شمالی افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان را نپذیرفتند
در حالیکه براساس مصوبه کارگروه آرد ونان خراسان شمالی قرار بود قیمت انواع نان از روز دوشنبه، 16 مهرماه 10 درصد افزایش یابد و نرخ‌های جدید نیز اعلام شده بود، شنیده ها حکایت از آن دارد که نانوایان این میزان افزایش قیمت را نپذیرفتند و این مصوبه را اجرا نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،افزایش قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان با دستور محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی 10 درصد تعیین شد  و مقرر شد از پانزدهم مهرماه نانوایان با نرخ های جدید محصول خود را بفروشند، اما نانوایان با این استدلال که این افزایش قیمت پاسخگوی مخارج نانوایی ها نیست با این افزایش قیمت موافق نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

 

,

قیمت نان در خراسان شمالی از سال 93 تاکنون افزایش نداشته و استاندار نیز در جلسه کارگروه آرد و نان ضمن تصویب افزایش 10 درصدی قیمت نان اعلام کرده بود که افزایش 10 درصدی پاسخگوی هزینه های نانوایان نیست و پیگیر افزایش بیشتر قیمت ها است.

,

 

,

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی  در گفت و گو با خبرنگار عصراترک در خصوص نپذیرفتن افزایش 10 درصدی قیمت نان در استان گفت: برخی از نانوایی ها مصوبه کارگروه آرد و نان را اجرا کرده و برخی نیز از اجرای آن خودداری کرده اند.

,

 

,

محمدعلی صدری زاده با بیان اینکه در همین رابطه امروز جلسه ای در سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان شمالی برگزار می شود، افزود: مجوز افزایش 10 درصدی قیمت نان مصوبه کشوری است که به استانداران ابلاغ شده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مطالبات نانوایان استان از تهران پیگیری می شود، جزئیات بیشتری از این موضوع را به بعد از جلسه امروز موکول کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه