اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

اقتدار در عرصه امنیتی بخش عظیمی از اقتدار یک نظام را تشکیل می دهد

اقتدار در عرصه امنیتی بخش عظیمی از اقتدار یک نظام را تشکیل می دهد
امام جمعه بوشهر گفت: چنانچه امنیت دچار چالش شود اذهان مدیران، طراحان و ناظران متوجه حفظ و تصحیح عرصه امنیت می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با جمعی از فرماندهان دریابانی استان بوشهر با اشاره به همجواری استان با خلیج فارس و اهمیت پاسداری از مرکز های آبی، تصریح کرد: مرزهای دریایی یکی از پر اهمیت ترین مرز ها است که در صورت تخریب یک نظام را تخریب خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اظهار داشت: میزان اقتدار امنیتی در هر جامعه نشان دهنده اقتدار نظام است چرا که در سایه امنیت اجتماعی است که توسعه در ابعاد مختلف به وجود می آید.

,

غلامعلی صفایی بوشهری افزود:چنانچه امنیت دچار چالش شود اذهان مدیران، طراحان و ناظران متوجه حفظ و تصحیح عرصه امنیت می شود اما در صورت وجود امنیت تمامی فعالان عرصه توسعه و پیشرفت، مشغول کارهای عرصه خود می شوند.

,

امام جمعه بوشهر:تخریب امنیت در حوزه مرزبانی و دریابانی چالشی بزرگ در فضاهای ملی و بین المللی و حتی در همه ابعاد یک نظام محسوب می شود

,

وی گفت: باید سیستم امنیت مرز های دریایی نوین شود چرا که اکنون مرزبانی و دریابانی سنتی و مکانیکی آسیب زا خواهد بود.

,

امام جمعه بوشهر ادامه داد: تخریب امنیتی در دریا فوق العاده موثر است و در صورت وقوع یک نظام را دچار چالش می کند.

,

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان و جهان استکبار جهت تخریب امنیت ایران اسلامی برنامه ها و طرح های بسیاری را تدوین و اجرا کرد.

,

صفایی بوشهری اظهار داشت: هر مقدار مرزبانی دریایی ما تقویت شود امنیت کشور تقویت می شود در نتیجه باید در این رابطه تدبیری فوق روز داشته باشیم.

,

وی در پایان گفت: مرزداری و مرزبانی یکی از ارکان امنیت در فضای ملی و بین المللی برای یک نظام است و تقویت مرزبانی دریایی کشور به منزله تقویت امنیت کشور به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه