اخبار داغ

«پول» و «پُست»/ردپای یک حزب پولدار در انتصابات!

«پول» و «پُست»/ردپای یک حزب پولدار در انتصابات!
روند حاکم بر انتصابات استان کرمانشاه حاکی از ردپای یک حزب پولدار و نقش پررنگ این حزب در انتخاب و چینش مدیران همسو با آن دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ،عزل و نصب های فاقد وجاهت کارشناسی و معقول در انتصاب مدیران ارشد و روی کار آمدن مدیران سفارشی که به پیاده کردن مدیریت سفارشی هم مشغول هستند قطعا ضررهای جبران‌ناپذیری را به پیکره نهادها و سازمانها وارد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

ناکارآمدی مدیریتی و از بین رفتن فرصت‌ها و دست و پا زدن کرمانشاه در رده‌های آخر شاخص‌های توسعه حاصل انتصاباتی است که دستخوش دخالت‌های نامبارک شده و این وضعیت را برای ما رقم زده است.

,

روند حاکم بر عزل و نصب‌های استان همواره نشان داده که توجه چندانی به شایسته‌سالاری که از مولفه‌های مهم توسعه پایدار است صورت نمی‌گیرد و لابی احزاب و جریان‌های سیاسی همیشه در این زمینه حرف اول را زده است.

,

گاهی مدیرانی با رزومه‌های خالی در پست های حساسی گمارده شده‌اند که علاوه بر اینکه کرمانشاه را از قطار توسعه عقب نگه داشته بلکه این معضل به شکلی حادتر چرخ توسعه استان را متوقف کرده وهمین موضوع باعث شده امروز شاهد چنبره آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی بر استانی باشیم که زمانی استان پنجم بود.

,

هرچند همه ما به خوبی واقفیم که کرمانشاه دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد و نباید به میدانی برای آزمودن مدیران ناآزموده تبدیل شود و این استان امروز بیش از هر چیز دیگری تشنه مدیریت توانمند و کارآزموده و کاربلد است، اما روند انتصابات حاکی از این است که طی سالهای اخیر شاهد نفوذ یک حزب پولدار در انتصابات مدیران بدون توجه به ملاک‌هایی همچون کارایی و توانایی مدیریتی و... هستیم.

,

این حزب پولدار که در تقسیم پست‌ها تنها به فکر منافع خود هستند و سعی در انتخاب مهره‌های مورد نظر و حمایت خود را در بدنه مدیریتی داشته و در برهه‌های این موضوع را هم علنا این درخواست را بیان کرده است.

,

خبرنگار مرصاد در حال بررسی موضوع جریان پشت انتصابات است و به زودی این موضوع را بیشتر با مردم در جریان خواهیم گذاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه