اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

تاریخ مصرف سلبریتی‌ها هم تمام شد/ استفاده ابزاری از هنرمندان به شیوه اصلاحات +فیلم و عکس

تاریخ مصرف سلبریتی‌ها هم تمام شد/ استفاده ابزاری از هنرمندان به شیوه اصلاحات +فیلم و عکس
اصلاح طلبان که در انتخابات ریاست جمهوری از سلبریتی‌ها برای بازار گرمی کمپین‌های انتخاباتی استفاده می کردند، بعد از پشیمانی و انتقاد هنرمندان آنها را بی سواد و نااهل خواندند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلبریتی‌ها در چند مرحله وارد کار سیاسی شدند و در این موارد سخنانی به زبان آوردند که باعث شد تا مردم نسبت به آنها نگرش جدیدی پیدا کنند. نگاهی که نشان می دهد به شدت مردم نسبت به سلبریتی ها نگاه دسته پایین و نامطمئنی پیدا کرده‌اند. در این راستا استفاده سیاسی از سلبریتی‎‌ها در انتخابات سال 96 بیش از هر انتخابات دیگری دیده شد. از بازیگر و خواننده گرفته تا ورزشکار و دیگر حوزه‌ها، سلبریتی‌های مختلف در کمپین‌های حسن روحانی برای حمایت از وی حضور پیدا کردند تا با استفاده از محبوبیت خود طرفدارانشان را به دادن رای به روحانی ترغیب کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حال به نظر می رسد که تاریخ مصرف انتخاباتی سلبریتی‌ها خیلی وقت است که تمام شده و حالا با هر اظهار نظر پیشتر نشان داده می شود که دوره سیاست بازی سلبریتی ها تمام شده است.  
,
 
,
اخیرا در گفتگوی تصویری که «حمید فرخ نژاد» بازیگر مطرح سینما داشته از مشکلات اقتصادی خود و پولی که به دلار بایستی هر ماه به خانواده‌اش ارسال کند، سخن گفته است.
,
 
,
وی در این باره با ناراحتی می گوید: « من هنوز برای ده هزار دلاری که بایستی ماهیانه برای خانواده ام برسم، زاییده ام، تو این وضعیت» البته این اولین گلایه فرخ نژاد درباره افزایش سرسام آور قیمت دلار نبود و چراکه پیشتر وی در اینستاگرام خود چندین بار از مسئولان به سبب این موضوع گلایه و انتقاد کرده بود. وی در یکی از همین موارد می گوید: « اینم جهت انبساط خاطر حضار محترم، یادش بخیردلار که شد پنج‌هزار تومن چقد عصبانی شدیم ،خدا رو شکر الان دیگه عصبی نیستیم سِر شدیم، اقا تشکر.»
, « من هنوز برای ده هزار دلاری که بایستی ماهیانه برای خانواده ام برسم، زاییده ام، تو این وضعیت, « من هنوز برای ده هزار دلاری که بایستی ماهیانه برای خانواده ام برسم، زاییده ام، تو این وضعیت,
 
,
, ,
 
,
در ادامه به مراحل مختلف حضور و فعالیت سلبریتی ها در فضای سیاسی کشور میپردازیم. 
,
 
,
انتخابات سال 96 و حمایت از دولت 
, انتخابات سال 96 و حمایت از دولت , انتخابات سال 96 و حمایت از دولت ,
 
,
سلبریتی ها در انتخابات سال 1396 جزو لاینفک کمپین‌ها و ستادهای انتخاباتی «حسن روحانی» بودند. درواقع در هر ستاد انتخاباتی چند سلبریتی برای حمایت از روحانی حضور داشت تا به اصطلاح بازار این ستادهای انتخاباتی را گرم کند. این ماجرا به خواندن سرود انتخاباتی توسط برخی از خوانندگان مطرح کشور نیز رسید. سلبریتی‌ها با شعار « تا 1400 با روحانی» در شبکه های اجتماعی هم سعی کردند سبد آرای روحانی را پر کنند. 
,
 
,
, ,
 
,
اظهارات امیر جعفری در همین زمان درباره مردم و حمایت از کاندیدای متبوعش جنجالی شد. این بازیگر سینما و تلویزیون در سخنانی تامل برانگیز گفت: « الان هوایپمای ما دارد می آید و قبلا استرس می گرفتیم در این زمینه. الان هواپیما آمده است و تروریسم وارد کشور می شود. می خواهیم به خارج از کشور برویم و در فستیوالی شرکت کنیم با عزت و احترام با ما برخورد می شود. اینها را نمی بینم. فقط می آییم و می گوییم؛ من بیکاریم.یک خرده هم به خودمان قضیه بر می گردد و آدم های تنبلی شده ایم. شما از قدیم نگاه کنید همیشه رعیته دوست داشته که یک گونی (گندم) بیشتر بهش بدن. یک خورده به خودمان ... آقا تن پرور دارند بارمان می آورند. همیشه هم اینطوری نیست که فکر کنی کار نیست، نمی خواهی کار کنی. همه نشسته ایم در خانه و می گوییم چرا به ما پول نمی دن به ما پول بدن دیگه!»
, « الان هوایپمای ما دارد می آید و قبلا استرس می گرفتیم در این زمینه. الان هواپیما آمده است و تروریسم وارد کشور می شود. می خواهیم به خارج از کشور برویم و در فستیوالی شرکت کنیم با عزت و احترام با ما برخورد می شود. اینها را نمی بینم. فقط می آییم و می گوییم؛ من بیکاریم.یک خرده هم به خودمان قضیه بر می گردد و آدم های تنبلی شده ایم. شما از قدیم نگاه کنید همیشه رعیته دوست داشته که یک گونی (گندم) بیشتر بهش بدن. یک خورده به خودمان ... آقا تن پرور دارند بارمان می آورند. همیشه هم اینطوری نیست که فکر کنی کار نیست، نمی خواهی کار کنی. همه نشسته ایم در خانه و می گوییم چرا به ما پول نمی دن به ما پول بدن دیگه!», « الان هوایپمای ما دارد می آید و قبلا استرس می گرفتیم در این زمینه. الان هواپیما آمده است و تروریسم وارد کشور می شود. می خواهیم به خارج از کشور برویم و در فستیوالی شرکت کنیم با عزت و احترام با ما برخورد می شود. اینها را نمی بینم. فقط می آییم و می گوییم؛ من بیکاریم.یک خرده هم به خودمان قضیه بر می گردد و آدم های تنبلی شده ایم. شما از قدیم نگاه کنید همیشه رعیته دوست داشته که یک گونی (گندم) بیشتر بهش بدن. یک خورده به خودمان ... آقا تن پرور دارند بارمان می آورند. همیشه هم اینطوری نیست که فکر کنی کار نیست، نمی خواهی کار کنی. همه نشسته ایم در خانه و می گوییم چرا به ما پول نمی دن به ما پول بدن دیگه!»,
 
,
, ,
 
,
برخورد توهین آمیز وزیر سابق ارشاد با سلبریتی ها
, برخورد توهین آمیز وزیر سابق ارشاد با سلبریتی ها, برخورد توهین آمیز وزیر سابق ارشاد با سلبریتی ها, ,
 
,
نگاه ابزاری به سلبریتی ها از سوی حامیان دولت در همان روز انتخابات و پای صندوق رای توسط وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی آشکار شد. صالحی امیری،  وزیر سابق ارشاد در واکنش به حمایت یکی از خوانندگان کشور به کاندیدای اصولگرا، با زبان تند و کنایه‌آمیز خود گفت: «من به کاندیدای عزیزی که در صحنه رقابت است پیام می‌دهم که اگر واقعا نیاز به حمایت هنرمندان داشتید به من پیام می‌دادید و من برای شما می‌فرستادم.» 
, «من به کاندیدای عزیزی که در صحنه رقابت است پیام می‌دهم که اگر واقعا نیاز به حمایت هنرمندان داشتید به من پیام می‌دادید و من برای شما می‌فرستادم.» , «من به کاندیدای عزیزی که در صحنه رقابت است پیام می‌دهم که اگر واقعا نیاز به حمایت هنرمندان داشتید به من پیام می‌دادید و من برای شما می‌فرستادم.» ,
 
,
این سخنان آقای وزیر با واکنش و عصبانیت شدید هنرمندان روبرو شد. در همین زمینه «مسعودجعفری جوزانی» کارگردان سینما و تلویزیون  در پی این اظهارات صالحی گفت:
,
 
,
«آقای صالحی امیری، من آدم ترسو دیدم، آدم خود فروش هم دیدم، آدم فروش هم دیدم اما تمام جاهای دنیا رو گشتم تا الان هنرمندی در هیج جایی ندیدم که به دستور وزیر که هیچ حتی شخص رئیس جمهور هم به کاری که عقیده ندارد تن دهد. آقای وزیر ! وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سربازخانه نیست، پوست خربزه هم زیاده!»
, «آقای صالحی امیری، من آدم ترسو دیدم، آدم خود فروش هم دیدم، آدم فروش هم دیدم اما تمام جاهای دنیا رو گشتم تا الان هنرمندی در هیج جایی ندیدم که به دستور وزیر که هیچ حتی شخص رئیس جمهور هم به کاری که عقیده ندارد تن دهد. آقای وزیر ! وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سربازخانه نیست، پوست خربزه هم زیاده!», «آقای صالحی امیری، من آدم ترسو دیدم، آدم خود فروش هم دیدم، آدم فروش هم دیدم اما تمام جاهای دنیا رو گشتم تا الان هنرمندی در هیج جایی ندیدم که به دستور وزیر که هیچ حتی شخص رئیس جمهور هم به کاری که عقیده ندارد تن دهد. آقای وزیر ! وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سربازخانه نیست، پوست خربزه هم زیاده!»,
 
,
موج اول پشیمانی سلبریتی ها و سخنان توهین آمیز سخنگو 
, موج اول پشیمانی سلبریتی ها و سخنان توهین آمیز سخنگو , موج اول پشیمانی سلبریتی ها و سخنان توهین آمیز سخنگو , ,
 
,
در آذرماه سال 95 بسیاری از سلبریتی‌ها از ورزشکاران و هنرمندان گرفته تا خوانندگان نسبت به کم کاری دولت و همچنین ایجاد محدودیت برای سفر گلایه و از رای دهی به روحانی ابراز پشیمانی کردند. علی کریمی از جمله این افراد بود که با عذرخواهی از مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « من باز عذرخواهى میکنم ( بابت حمایتى که از پرزیدنت کردم در انتخابات که فکر میکردم میتونه کمک کنه ) از تمام دوستان و هموطنان عزیز ، حلال کنید. (قبل از انتخابات تهمت و فحش شنیدیم ،الان هم روش) کاش میشد به عقب برگردیم.»
, « من باز عذرخواهى میکنم ( بابت حمایتى که از پرزیدنت کردم در انتخابات که فکر میکردم میتونه کمک کنه ) از تمام دوستان و هموطنان عزیز ، حلال کنید. (قبل از انتخابات تهمت و فحش شنیدیم ،الان هم روش) کاش میشد به عقب برگردیم.», « من باز عذرخواهى میکنم ( بابت حمایتى که از پرزیدنت کردم در انتخابات که فکر میکردم میتونه کمک کنه ) از تمام دوستان و هموطنان عزیز ، حلال کنید. (قبل از انتخابات تهمت و فحش شنیدیم ،الان هم روش) کاش میشد به عقب برگردیم.»,
 
,
موج اظهار پشیمانی سلبریتی‌ها آن‌هم زمانی‌که احساس شد ممکن است در روند مسافرت به خارج ایشان خللی وارد شود شروع شد. پیش از این امیر جعفری در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تلویحاً به اهمیت مسافرت‌های خارجی اشاره کرده و مردم را عوام و تن پرور خوانده بود. 
,
 
,
مهرداد میناوند هم دست به کار شد و با رئیس‌جمهور که هنوز چهار ماه از عمر دولتش نگذشته خداحافظی کرد. مهدی فخیم‌زاده هم که 10 روز پیشتر از این استارت کار را زده بود و گفته بود پشیمانم و بعد آمد گفت فقط از وضعیت فرهنگی پشیمان است و قسم خورد که از روی ترس حرفش را اصلاح نکرده است. 
,
 
,
, ,
 
,
در این باره برخی از رسانه ها مطرح کردند که چقدر زود سلبریتی ها از رای به  کاندیدا و رئیس جمهوری که برای آن رای جمع کردند اعلام پشیمانی کردند. 
,
 
,
برخورد دولتمردان و اصلاح طلبان با موج اول پشیمانی سلبریتی ها بسیار جالب بود. «محمدباقر نوبخت»، سخنگوی دولت در واکنش به کمپین «پشیمانم» با تندی خطاب به سلبریتی‌ها گفت: «دولت، دولت همه ملت ایران است و ما از نظر مردم آگاه هستیم. ما تشخیص می‌دهیم که عده‌ای لباس نقد پوشیده‌اند و هیچ‌وقت هم کنار دولت و ملت نبوده‌اند؛ اینهایی که گفتند "ما پشیمان هستیم" کی رأی داده‌اند که حالا پشیمان هستند؟ حالا ممکن است که در این فضا چند نفر هم جوگیر شوند که آنهم خیلی مهم نیست.»
, اینهایی که گفتند "ما پشیمان هستیم" ,
 
,
موج دوم پشیمانی و عذرخواهی سلبریتی‌ها با افزایش قیمت دلار 
, موج دوم پشیمانی و عذرخواهی سلبریتی‌ها با افزایش قیمت دلار , موج دوم پشیمانی و عذرخواهی سلبریتی‌ها با افزایش قیمت دلار ,
 
,
قیمت دلار در تعطیلات نوروز ۹۷ رکورد شکنی کرد و از مرز ۵ هزار و ۱۰۰ تومان به راحتی گذشت، این درحالی بود که پیش از این، «حسن روحانی»، رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلویزیونی که با مجری گری «رضا رشیدپور» انجام شد، درباره رشد قیمت دلار بیان کرد: «مشکلی از بابت قیمت دلار وجود ندارد و مردم خیالشان راحت باشد.»
, «مشکلی از بابت قیمت دلار وجود ندارد و مردم خیالشان راحت باشد.»,
 
,
اما بالا رفتن قیمت دلار بیشتر حامیان رئیس‌جمهور و بخصوص سلبریتی‌هایی که برای وی در انتخابات ریاست جمهور سال ۹۶ رای جمع کردند نگران شدند و واکنش‌های جالبی از خود نشان دادند.
,
«حمید فرخ‌نژاد»، بازیگر سینما و تلویزیون با کنار هم قرار دادن اسکناس‌های ۵ هزار تومانی و یک دلاری نوشت: «علی برکت الله به این می گن عزت اقتصادی! برسد به دست رئیس جمهور.»
,
علی کریمی، امیر مهدی ژوله، احسان خواجه امیری، لیندا کیانی، مهناز افشار، شیلا خداد و .. در این روند اعتراضات زیادی به روند افزایش قیمت دلار داشتند. 
,
 
,
, ,
 
,
در همین زمینه، «گوهر خیراندیش»، بازیگر زن پیشکسوت سینما و تلویزیون در مقابل طرح مسئله از سوی مجری برنامه پاپ تی‌وی درباره حمله مردم به هنرمندان به دلیل حمایت از حسن روحانی در انتخابات ۱۳۹۶ گفت: « من قبلا هم از همه مردم عذر خواستم، قبلا هم با مردم صحبت کردم که من طبق همان چیزهایی که اعتقاد داشتم و فکر می‌کردم که هر آدمی باید برای سرنوشت کشورش تصمیم بگیرد و رای بدهد. من فکر می‌کردم جناب آقای روحانی به وعده‌هایی که داده‌اند، وعده‌های قشنگ و زیبا، باید خوشحال باشیم و بنده هم به آن وعده‌های رای دادم.   چه می‌دانستم که نه تنها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند، بلکه در کشورمان می‌توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم را بدزدند و از کشور خارج بشوند وهرگز نتوانیم آن‌ها را دنبال بکنیم. یعنی دستم کوتاه است، نمی‌خواهیم اینکار را بکنیم.»
, « من قبلا هم از همه مردم عذر خواستم، قبلا هم با مردم صحبت کردم که من طبق همان چیزهایی که اعتقاد داشتم و فکر می‌کردم که هر آدمی باید برای سرنوشت کشورش تصمیم بگیرد و رای بدهد. من فکر می‌کردم جناب آقای روحانی به وعده‌هایی که داده‌اند، وعده‌های قشنگ و زیبا، باید خوشحال باشیم و بنده هم به آن وعده‌های رای دادم.   چه می‌دانستم که نه تنها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند، بلکه در کشورمان می‌توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم را بدزدند و از کشور خارج بشوند وهرگز نتوانیم آن‌ها را دنبال بکنیم. یعنی دستم کوتاه است، نمی‌خواهیم اینکار را بکنیم.», « من قبلا هم از همه مردم عذر خواستم، قبلا هم با مردم صحبت کردم که من طبق همان چیزهایی که اعتقاد داشتم و فکر می‌کردم که هر آدمی باید برای سرنوشت کشورش تصمیم بگیرد و رای بدهد. من فکر می‌کردم جناب آقای روحانی به وعده‌هایی که داده‌اند، وعده‌های قشنگ و زیبا، باید خوشحال باشیم و بنده هم به آن وعده‌های رای دادم.   چه می‌دانستم که نه تنها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند، بلکه در کشورمان می‌توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم را بدزدند و از کشور خارج بشوند وهرگز نتوانیم آن‌ها را دنبال بکنیم. یعنی دستم کوتاه است، نمی‌خواهیم اینکار را بکنیم.»,
 
,
, ,
 
,
 
,
هنرمندانی که ضیافت افطار روحانی را تحریم کردند
, هنرمندانی که ضیافت افطار روحانی را تحریم کردند, هنرمندانی که ضیافت افطار روحانی را تحریم کردند,
 
,
در خردادماه سال جاری بسیاری از هنرمندان, در فضای مجازی علنا اعلام نمودند که حاضر به حضور یافتن در مراسم افطار رئیس جمهور نیستند و برای عدم حضورشان دلایلی را برشمردند. از جمله این هنرمندان میتوان به "پرویز پرستویی, فلور نظری، آناهیتا همتی، مهناز افشار، شیلا خداداد، پرستوی گلستانی، احسان کرمی، برزو ارجمند، مازیار میری، حمیدرضا آذرنگ، مریم بوبانی و بهار ارجمند اشاره نمود.
,
 
,
البته دو تن از هنرمندان_پرستو صالحی و امیرمهدی ژوله _ دعوت نشده بودند ولی از سایر هنرمندانی که این مراسم را تحریم کرده بودند, تجلیل به عمل آوردند.
,
 
,
, ,
 
,
از جمله دلایلی که اکثر این هنرمندان برای حضور نیافتن در ضیافت حسن روحانی برشمرده بودند, افزایش فقر و عدم رسیدگی مناسب به وضعیت زلزله زدگان, و نیز, افزایش ناامنی های اجتماعی و ... بوده است. آن ها این ضیافت را یک تجمل دانسته و ترجیح دادند در ان جا حضور نیابند.
,
 
,
توهین روزنامه های اصلاح طلب به سلبریتی ها 
, توهین روزنامه های اصلاح طلب به سلبریتی ها , توهین روزنامه های اصلاح طلب به سلبریتی ها ,
 
,
بعد از انتقادات هنرمندان از عملکرد دولت، موج توهین و الفاظ ناپسند از سوی رسانه ها و شخصیت‌های اصلاح طلب به سمت این افراد مشهور روانه شد. 
,
 
,
هر بار که سلبریتی‌ها پشیمان شده‌اند با سختی و توهین با آنها رفتار شده است. هنرمندانی که تا دیروز به عنوان فرهیخته شناخته می‌شدند حالا به پوپولیست بودن متهم می‌شوند.
,
 
,
روزنامه های اصلاح طلب پاسخ‌های توهین‌آمیزی به این افراد دادند. روزنامه شرق با استفاده از ضرب المثل معروف عامیانه سلبریتی‌ها را نااهل و قورباغه خواند و نوشت: «می‌گویند وقتی عرصه سیاست از اهلش خالی شود، وقتی احزاب به حاشیه رانده شوند، شهر شلوغ می‌شود و جا برای عرض ‌اندام برخی باز می‌شود. سؤالی که سلبریتی‌های سیاست‌ناشناس در یک فضای هیجانی به آن پاسخ نمی‌دهند یا نمی‌توانند بدهند یا اصلا به مخیله‌شان هم خطور نمی‌کند این است که اگر به انتخابات سال ٩٦ بازگردیم آیا گزینه بهتری به‌جز روحانی اصلا وجود داشت که به او رأی بدهیم که حالا از رأی‌ندادن به او پشیمان شویم؟»
, «می‌گویند وقتی عرصه سیاست از اهلش خالی شود، وقتی احزاب به حاشیه رانده شوند، شهر شلوغ می‌شود و جا برای عرض ‌اندام برخی باز می‌شود. سؤالی که سلبریتی‌های سیاست‌ناشناس در یک فضای هیجانی به آن پاسخ نمی‌دهند یا نمی‌توانند بدهند یا اصلا به مخیله‌شان هم خطور نمی‌کند این است که اگر به انتخابات سال ٩٦ بازگردیم آیا گزینه بهتری به‌جز روحانی اصلا وجود داشت که به او رأی بدهیم که حالا از رأی‌ندادن به او پشیمان شویم؟», «می‌گویند وقتی عرصه سیاست از اهلش خالی شود، وقتی احزاب به حاشیه رانده شوند، شهر شلوغ می‌شود و جا برای عرض ‌اندام برخی باز می‌شود. سؤالی که سلبریتی‌های سیاست‌ناشناس در یک فضای هیجانی به آن پاسخ نمی‌دهند یا نمی‌توانند بدهند یا اصلا به مخیله‌شان هم خطور نمی‌کند این است که اگر به انتخابات سال ٩٦ بازگردیم آیا گزینه بهتری به‌جز روحانی اصلا وجود داشت که به او رأی بدهیم که حالا از رأی‌ندادن به او پشیمان شویم؟»,
 
,
, ,
 
,
روزنامه اصلاح طلب ابتکار درباره تحریم ضیافت افطاری رئیس جمهور توسط هنرمندان نوشت: « عده‌ای دیگر اما با اشاره به حضور این چهره‌ها در سایر مراسمی که هزینه‌های فراوان دارد و البته امکان بیان رودرروی این سخنان در ضیافت افطاری با رئیس‌جمهوری و نیز اشاره به رسوم مشابه در تشریفات ریاست جمهوری و مانند آن در کشورهای مختلف، آن را اقدامی نمادین با فواید خاص خود می‌دانند و معتقدند این اقدام هنرمندان با توجه به مجموع این شرایط، اقدامی پوپولیستی به شمار می‌رود و هیچ نشانی از کنشگری مدنی در خود ندارد.»
,
 
,
از سوی دیگر روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت در گزارشی با عنوان «سیاست ورزی به روش سلبریتی ها» نوشت: «همراهی با جریان‌های سیاسی باید همراه با شعور سیاسی باشد وگرنه بعد از مدتی یا به تندروی دچار می‌شود یا از راه بازمی‌ماند. همراهی هنرمندان با کمپین‌های انتخاباتی نیز باید با توجه به مشخصات سیاسیون و توانایی‌هایشان باشد. قرار نیست هنرمندی که در جامعه محبوب است روزی از سیاستمداری حمایت کند و یک روز دیگر از بنیان منکر حمایت شود. آنچه امروز در جامعه اتفاق افتاده سیاست‌ورزی کسانی است که با موج‌های دیگر همراه می‌شوند و عده‌ای را نیز با خود می‌برند.» 
, «سیاست ورزی به روش سلبریتی ها» نوشت: «همراهی با جریان‌های سیاسی باید همراه با شعور سیاسی باشد وگرنه بعد از مدتی یا به تندروی دچار می‌شود یا از راه بازمی‌ماند. همراهی هنرمندان با کمپین‌های انتخاباتی نیز باید با توجه به مشخصات سیاسیون و توانایی‌هایشان باشد. قرار نیست هنرمندی که در جامعه محبوب است روزی از سیاستمداری حمایت کند و یک روز دیگر از بنیان منکر حمایت شود. آنچه امروز در جامعه اتفاق افتاده سیاست‌ورزی کسانی است که با موج‌های دیگر همراه می‌شوند و عده‌ای را نیز با خود می‌برند.» , «سیاست ورزی به روش سلبریتی ها» نوشت: «همراهی با جریان‌های سیاسی باید همراه با شعور سیاسی باشد وگرنه بعد از مدتی یا به تندروی دچار می‌شود یا از راه بازمی‌ماند. همراهی هنرمندان با کمپین‌های انتخاباتی نیز باید با توجه به مشخصات سیاسیون و توانایی‌هایشان باشد. قرار نیست هنرمندی که در جامعه محبوب است روزی از سیاستمداری حمایت کند و یک روز دیگر از بنیان منکر حمایت شود. آنچه امروز در جامعه اتفاق افتاده سیاست‌ورزی کسانی است که با موج‌های دیگر همراه می‌شوند و عده‌ای را نیز با خود می‌برند.» ,
 
,
 
,
, ,
 
,
روزنامه اصلاح طلب آرمان -آذر ۹۶- در واکنش به انتقادات هنرمندان از دولت نوشت: «سلبریتی های ایرانی را فاقد دانش عمیق هستند».
, «سلبریتی های ایرانی را فاقد دانش عمیق هستند».,
 
,
این واکنش‌ها در حالی است که روزنامه‌های اصلاح طلب در روزهای تبلیغات ریاست جمهوری ۹۶ به بازتاب گسترده اظهارات هنرمندان در میتینگ‌های انتخاباتی روحانی می‌پرداختند.
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه