اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

برجسته ترین عمل انقلابی در این زمان، محرومیت زدایی است/ نقاط محروم استان اصفهان نیاز به توجه دارد

برجسته ترین عمل انقلابی در این زمان، محرومیت زدایی است/ نقاط محروم استان اصفهان نیاز به توجه دارد
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به سپاهیان تاکید دارند که کار مستحب برای پاسداران عمل انقلابی است، گفت: یکی از برجسته ترین عمل انقلابی در این زمان، محرومیت زدایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه های محرومیت‌زدایی سپاه اصفهان با بیان اینکه  امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه های متعدد که در بخشی های مختلف سپاه استان، گروه های جهادی انجام شده است، هستیم، اظهار کرد: یکی از جلسات و نشست های خوبی که در مجموعه خدمت ما پاسداران وجود دارد جلساتی است که در موضع محرومیت زدایی تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به اینکه دردهای محرومان دردهای ما است و ما با محرومیت اشنا بودیم و محرومیت را چشیدیم، افزود: می دانیم محرومیت برای افراد چه مشکلاتی ایجاد می کند و کار کردن برای رفع مشکلات مردم شیرین است.
سردار سلیمانی با اشاره به صحبتی از آیت الله لنکرانی ادامه داد: در جلسه ای بخشی از مسئولان خدمات سپاه در زمان حیات آیت الله فاضل لنکرانی خدمت ایشان رسیدند و ایشان فرموده بودند من ۵۰ سال روی اسلام مطالعه داشتم و در اسلام را دو نکته انجام واجبات و خدمت به مردم به جای مستحبات را یافتم و شماها به جای مستحبات به مردم خدمت کنید و من آن دنیا جوابگو خواهم بود.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به سپاهیان تاکید دارند که کار مستحب برای پاسداران عمل انقلابی است، تصریح کرد: یکی از برجسته ترین عمل انقلابی در این زمان، محرومیت زدایی است.
وی اضافه کرد: بخش هایی از مردم دچار محرومیت هستند گه اگر اورژانسی این مشکلات رفع نشود، نمی توانند ادامه زندگی دهند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان تاکید کرد: چندین محله در شهر اصفهان وجود دارد که ابتدایی ترین امکانات زندگی را ندارند و نه بگوییم در مرکز شهر محرومیت نیست، نقاط برجسته ای وجود دارد که بحث خدمت رسانی عادی نمی‌تواند پاسخگو این نیاز ها باشد.
وی با بیان اینکه اینجا باید نیرو های انقلابی ورود پیدا کنند و مجموعه سپاه به کمک مردم بیایند، گفت: خدا را شاکر هستیم که سپاه در این زمینه قدم بر می دارد.
سردار سلیمانی با بیان اینکه در راه جهاد و محرویت زدایی شهید تقدیم انقلاب کردیم، ادامه داد: چند سال گذشته در منطقه فریدونشهر یک نوجوان دانش آموزی در این راه شهید شد.
وی با بیان اینکه پروژه‌هایی محرومیت زادیی بسیج سازندگی استان تعداد زیادی در موضعات و اندازه های مختلف در سراسر استان دارد، افزود: بخش دیگر خدمات را قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۵ دهستان استان انجام داده است و دیگر بخش از فعالیت های محرومیت زادیی در شهر اصفهان ناحیه امام صادق و امام رضا با متکی بر خیرین انجام داده اند.
فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به اینکه بخش دیگر این فعالیت ها توسط گروه های جهادی هستد در سطح شهرستان های اصفهان و استان های همجوار انجام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد پروژه زیاد با و پیشرفت خوبی داشتیم که با کمترین هزینه ها و بهترین شرایط انجام شده است.
وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعفی که داشتیم عدم انعکاس خوب در این زمینه در رسانه ها بود.
سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم قدرشناس هستند و اگر کوچک ترین قدم را این مردم بر داریم، قدردان هستند، تاکید کرد: نام اصفهان برخور دار است و این شلاق پایتختی دوره صفویه را می خوریم، محرومیت زیادی وجود دارد و نیاز به توجه دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه