اخبار داغ

اکنش دیرهنگام رئیس‌جمهور به نظریه‌ی رحم اجاره‌ای؛

شراکت اصلاحات در سود و زیانِ بورس روحانی

شراکت اصلاحات در سود و زیانِ بورس روحانی
نمی‌شود روحانی را با تکرار بالا آورد، به او معاون اول، وزیر، مدیرکل و استاندار اصلاح‌طلب تحمیل کرد و سهم سیاسی و مالی گرفت اما هنگام زیان‌دهی خود را کنار کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج/ مجید قنبرزاده: روزنامه‌ی سازندگی یکشنبه‌ی این هفته صفحه‌ی اول را به جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور اختصاص داد و به نقل از حجت‌الاسلام روحانی نوشت: "اصلاح‌طلبان متحدِ دولت نیستند، شریک دولت‌اند!"

رئیس دولت تدبیر و امید به سَیاس‌ترین سیاق، پاسخِ آن گروه از اصلاح‌طلبانی را که دولتِ روحانی را به رحم اجاره‌ای تشبیه، و در حوادثِ اخیر حساب خود را از دولت جدا می‌کردند داده است. شاید گروهی از حضار نیز سرمست شده‌اند و از اینکه روحانی در تقابل با اصولگرایان، اصلاح‌طلبان را شریک خطاب قرار می‌دهد ذوق کرده‌اند اما سخن روحانی یک تفسیر بیشتر ندارد، شریک در سود و زیان سهم دارد!

اصلاح‌طلبانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و دوازدهم جهت مهیاسازی سکانِ قدرت برای حسن روحانی تقلا می‌کردند، حال با مشاهده‌ی نارضایتی عمومی از عملکرد کابینه، آینده سیاسی‌شان را در مخاطره می‌بینند و از عارف تا کواکبیانش درصددِ برائت از روحانی‌اند اما این کردار به مذاقِ رئیس‌جمهور خوش نمی‌آید.



روحانی اصلاح‌طلبان را شریک خواند تا بگوید کسانی که به دنبالِ پیروزی‌اش سودشان را با سهم‌خواهی می‌گرفتند، اکنون نیز بایستی در زیان دهی‌اش کنار او بمانند و صف‌شان را کابینه‌ای که حاصل تکرار آن‌هاست جدا نکنند.

جریان اصلاحات فعلاً در قبال طلبِ رئیس‌جمهور سکوت اختیار کرده است و گویا واقف شده‌اند که رحم اجاره‌ای در کار نیست و همه باهمند! شاید با این اوصاف دیگر امثال عطریانفر فرمانده اقتصادی دولت را با حذفِ جهانگیری، نوبخت معرفی نکنند تا پایِ اصلاحات را از مُرداب اقتصادی که برای ملت ساخته‌اند بیرون بکشند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه