اخبار داغ

پایانی بر شروع طوفانی رئیس دانشگاه یاسوج/آیا "عریان" قدم در جای پای رحیمی و رمضانی گذاشته است؟

پایانی بر شروع طوفانی رئیس دانشگاه یاسوج/آیا "عریان" قدم در جای پای رحیمی و رمضانی گذاشته است؟
آیا رئیس جدید دانشگاه یاسوج که پس از استعفای پر سروصدای"رحیمی" بر این منصب نشست، و از پایان طائفه گرایی در دانشگاه خبر داد، به گفته خود پایبند است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر دنا؛ رئیس جدید دانشگاه یاسوج که پس از استعفای پر سروصدای"رحیمی" ریاست قبلی دانشگاه یاسوج بر این منصب نشست، ریاست را طوفانی شورع کرد و در همان ابتدا به اصطلاح "گربه را دم حجله کشت" و از پایان طائفه گرایی در دانشگاه خبر داد و گفته است که در انتخاب مدیران دانشگاه تفکرات قومی و قبیله‌ای و سیاسی ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

 

,

احمد عریان نیز در بدو ورود خود به دانشگاه یاسوج در نقد رئیس سابق این دانشگاه گفت: " در این استان افتخار یک مدیر پس از انتصاب این است که توانسته ۱۰۰ نفر از قوم و خویش خود را استخدام کند وهمین موضوع سبب شده است که کمبودهای ما به جای خودش باقی بماند".

,

 

,

اکنون باید پرسید آیا عریان که استخدام با ضابطه حدود 100 نفر را در دانشگاه نکوهش کرده است، اقدامی در خصوص احقاق حق و قرار دادن افراد لایق در این پست ها کرده است یا نه؟  

,

 

,

 

,

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان ضعف استان کهگیلویه وبویراحمد در تربیت مدیر گفت: باید بپذیریم این استان بعد از انقلاب در تربیت مدیر ضعیف بوده است، اگر نبود الان من اینجا نبودم، من فکر می‌کنم کسی که می‌خواهد در دانشگاه یاسوج خدمت کند باید عقاید خود را پشت در دانشگاه گذاشته و اینجا مدیریت عملی کند.

,

 

,

 

,

عریان در ادامه اظهارات خود گفت: در این مدت کوتاهی که مدیریت دانشگاه را به عهده گرفتم فهمیدم که این دانشگاه واقعا سیاست‌زده است، هر کسی به سراغم می‌آمد به جای اینکه راهکاری برای ارتقاء دانشگاه ارائه دهد زیرآب دو نفر دیگر را می‌زد، انتظار می‌رود محیط دانشگاه از محیط کوچه و بازار بهتر باشد اما من هم فعلا باور کردم که محیط دانشگاه یاسوج خیلی بهتر از محیط بیرون نیست.

,

 

,

 

,

رئیس دانشگاه یاسوج که شایسته‌سالاری سرلوحه خود قرار داده است گفت: بنده از ابتدای مدیریتم که به این استان آمده‌ام نیز گفته‌ام که دنبال قوم فلانی، ایل فلانی، جناح راست و چپ، اصلاح‌طلب و اصولگرا نیستم، در تیم معاونین 11 نفر تغییر و تحول پیداکرده و ممکن است که 7 نفر از این معاونین اصلاح‌طلب باشد و ممکن است یکی دیگر هم بی‌طرف و دیگری نیز در دوره آقای زاهدیان مدیر باشد و اما همان مدیران در مدیریت دکتر عسکریان‌ نیز بوده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه